Svensk Sommar...

..är bland det skummaste som existerar....Först ingen vår SEN riktig högsommar värme i ca 2 veckor och sedan regn och regn...och lite små solglimtar,åska och hagel och regn...;).....

Nu Läääängtar jag verkligen mer än någonsin till på Fredag när det bär av till (förhoppningsvis) VARMARE breddgrader...Jag är beredd på ALLT i  och för sig...Min söta kusin Lotta berättade att de hade haft 13 grader när de var i Bulgarien en midsommar...sååå man vet aldrig...;)
Någon som har koll på väder prognosen nedåt Europa ??

Nu är jag lite stressad men jag återkommer efter lunch!

Ciao!
46 kommentarer
U

Hej!
Har nyss bekantat mig med dig blogg och ville bara säga att du verkar vara en härlig människa :)
Anledningen att jag skriver är att jag kan tänka mig att du många gånger får höra motsatsen. Har man barn får man ju inte bry sig om sitt utseende enligt vissa, eller hur? :)
Ha en bra dag!

Amanda

Hu.. jag vilket väder! Jag vill ha sommar så man kan dra på sig shorts eller klänning utan att frysa!

Tina

Jag hörde från en kompis att det var 28 grader och strålande sol så det låter ju lovande:)

anina

Min syrra var i Bulgarien för nästan exakt ett år sedan och hon sa att det hade regnat varje kväll och varit kallt, men på dagarna hade det varit ganska varmt och sol!
Men din vecka blir kanon, får vi hoppas!

Janju

Mna kommer nog aldrig förstå sig på vädret, om det bara skulle sluta regna!

Mia

Den bästa väderlänken är www.svt.se/vader. Välj land och ort i kolumnen till höger på sidan.

Linda

Neråt Turkiet är det mellan 30 och 35 grader iallafall... Dit åker jag om några timmar! Ha det så trevligt på semestern! =)

Johanna

Jag håller med, vi i det svenska landet, har bland det skummaste vädret! Spec nu på sommaren. Längtar också efter mera sool. Blir säkert bra på semestern för Er =).

Millan

Åh jag vill också dra mot varmare breddgrader! Speciellt när det regnar ute :(

adeline

Enligt väderprognosen på passagen så ska det bli 19 grader på fredag..och runt 21 på lördag. Men man kan aldrig lita på prognoser :) Hoppas ni får strålande sol!
Kolla här om du vill hålla dig uppdaterad: http://vader.passagen.se/index.cgi?place=2001373

adeline

Enligt väderprognosen på passagen så ska det bli 19 grader i Bulgarien på fredag..och runt 21 på lördag. Men man kan aldrig lita på prognoser :) Hoppas ni får strålande sol!
Kolla här om du vill hålla dig uppdaterad: http://vader.passagen.se/index.cgi?place=2001373

adeline

Enligt väderprognosen på passagen så ska det bli 23 grader i Bulgarien på fredag..och runt 22 på lördag. Åh, låter riktigt härligt!
Kolla här om du vill hålla dig uppdaterad: http://vader.passagen.se/index.cgi?place=2001071

adeline

Jag ber om ursäkt för att det blev så många kommentarer.. Min data flippade ur lite. hum.

Frida

Ojoj, lycka till, och ha det mysigt!

vlina

ååh, ska du resa? mysigt!

från hannahsthlm

U:Åhh..vad snäll du är..tack=)!
Jag tycker det är viktigt att man inte "tappar bort sig själv" när man får barn..Kanske kan min blogg inspirera andra som ännu inte har barn att man fortfarande kan ha intressen som mode och smink fast man är mamma=)!
Jag tycker dock att den "allmänna¨åsikten" går mer åt att det är legitimt att bry sig även när man är mamma...
Mitt intresse inkluderar ju även mina barn som jag älskar att handla klädertilloch styla..vilket de uppskattar. Mammor som BARA handlar till sig själva tycker jag INTE om..Barnen ska oxå få vara FINA=)! Kram!

Amanda: Jaa..håller veeerkligen med=)!

Tina:åhh..lovely..låter strålande=)!

Anina: Jaa..håller tummarna =)!

Janju:mmmm...så strange=/! SLIUTA REGNA NU!;)

Mia: Vilket bra tips!Tack=)!

Linda:åhh..ha det underbart du med på din semester=)!

Johanna: Tack ska du ha=)! Hoppas solen kommer tillbka här hemma oxå medans jag är iväg så ni andra får lite sol ni oxå!

Millan:Jaaa..just nu känns det mycket lockande=)!

Adeline: Tack snälla för informationen=)!

Frida: Tack ska du ha=)!

från hannahsthlm

Vilna: Yes! Tack ska du ha=)!

8ball

is very interesting site...

Prohor

Wonderful pages! Keep up the grat work.e

Elza

Fascinating site and well worth the visit. I will be backl

Meteor

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
a

Jooni

treasure%2Disland++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.com+%5Dtreasure%2Disland%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.net+%3Etreasure%2Disland%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.org+treasure%2Disland+

Jones

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0Ac

Jennifer

I\'l be back... :)

Kim

http%3A%2F%2Fgroups%2Dbeta.google.com%2Fgroup%2Fmature1%2Fweb%2Ffree%2Bmature%2Bmovie%2Bpic%2Bsex.html%0D%0Am

Vasilii

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Anna

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!+

Prohor

Hi! Definitely nice and neat site you got there.s

Smith

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.2

Jooni

It\'s a great and valuable site!g

Kim

You have built a good websiteo

Vasilii

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29e

Jennifer

I you all love!i

Kim

Just serfed in. Great site, guys!d

Urii

Thanks%2Bso%2Bvery%2Bmuch%2Bfor%2Btaking%2Byour%2Btime%2Bto%2Bcreate%2Bthis%2Bvery%2Buseful%2Band%2Binformative%2Bsite.%2BI%2Bhave%2Blearned%2Ba%2Blot%2Bfrom%2Byour%2Bsite.%2BThanks%2521%2521%252F

Smit

Looking for information and found it at this great site...g

Jesus

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsb

Jones

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Bush

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timee

Jennifer

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.f

Jooni

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..+

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Jesus

I\'m love this great website. Many thanks guyg

Kim

Nice site... Cool guestbook...y

tcrkl wslfepvm

gumdq xzuolmj mpiguwbvk bpfkrwa xrczto wlncktq xqmel

Taraldlinda

Excellent site.