STIL MISS

52049-901

Vad roooligt det är när man har tid att gå igenom foton i cameran och ser en stilmiss som detta dyka upp...nopp...Kunde jag inte behållit cardiganen på?? Som jag hade planerat? har jag verkligen suttit sådär med de rosa bh banden? ;) Jag är verkligen  förundrad!
Jag är även förundrad över hm paketet..Nu har det varit på väg i en vecka...ska det behöva ta sådan här tid?? Någon som VET hur det går till när man beställt sms avisering....Ska det inte gå SNABBARE då istället för tvärt om??Tycker detta har börjat urarta...=(

Lilla-E:s dagis är stängt Torsdag och Fredag. Här är det full rulle vill jag lova just nu...Han har just hällt ut Poker marker och Monopol som säkert kommer ta en halvtimme för mig att plocka ihop..Men barn är hääärliga ;)!

Hörs i eftermiddag! Ha en adorable dag!

Ciao!

Mitt Eleven paket har kommit..recenserar senare!

Uppdatering:    Gosh!... det är nog inte meningen jag ska ha det där hm paketet...
Lilla-E och jag gick förbi 7 Eleven nä'r vi var ute nyss och jag tänkte jag kunde hämta det med kollinummret eftersom jag inte fått någon avisering! DÅ är datorn trasig där så de kan inte lämna ut paket utan avier tillsvidare....Han såg mitt paket men jag kunde inte ta det med mig...Jag ooooorkar inte...Hur lyckas man?! =/
 Nu ska Lilla-E och jag gå ut igen...Svarar på kommentarer ikväll! Kram!
45 kommentarer
Käthe

Ha, ha, ja barn kan verkligen hålla igång en. :))

Cicci

HM är skumma. Jag har också skrivit att jag vill ha SMS, men får det typ aldrig, bara första gången tror jag. Jaja, du kanske kan ringa kundtjänst och fråga. Lycka till :)!

antifashion

har samma problem med H&M för tillfället..

ML

Tror inte att deras SMS funktion fungerar så bra. Jag har iaf aldrig fått mess när jag har kryssat i den funktionen. Kan vara posten som är sena med att skicka ut avin också. Du kan ju ringa dit och höra, om du har kollinumret. Lite krångligt kanske.. :)

Moa

oj då, om jag beställer mig en lördag så är allt framme på fredag, om det finns i lager altså! :) mitt paket kommer imorgon. hoppas du får en bra dag!

suratanten

Om man har SMS avisering så brukar det gå lite snabbare tycker jag. Postavin kommer ju hundra år efter paketet har kommit till dem.

Johanna

Jag har andvänt sms avisering, och det ska gå snabbare.. Konstigt att du inte får nåt paket, vet att det tar tid. Men såå lång tid..

Sanna

Även jag har väntat länge på H&M beställning, dem kanske har problem för tillfället?
Tänkte fråga dig om du har testat en färgad dagkräm och isåfall om du har tips på ett bra märke? tycker att du verkar som den bloggerska som har den bästa kollen vad det gäller smink!
Passar på att säga att du har en väldigt rolig blogg som jag kollar in på ofta! Borde ligga bland top 3 på bloggtoppen tycker jag!

the joker

HM är kass på det sättet! Förövrigt är förundrad över att du lyckas ha samma min från samma profil jämt...Ligger det någon tanke bakom? HAr jag missat något?

Emilee

Stilmiss ja, men det är ingen fara eftersom du inser det själv också. Det är absolut inte alla som inte hajjar att bh:n är till för att döljas :)

Svar från hannahsthlm

Tack för allas tips ang.hm=)!!

Käthe:Ja,kan de veeerkligen=)!

Sanna: åhh..Tack=)! Kan göra ett inlägg om färgad dagcreme snart..håll utkik! kramis

The joker.Som du såg kanske i ett annat inlägg så ligger det inget mer än gammal vana bakom mina poser/miner=)!!

Emilee: Cutie! Tack ska du ha=)!

8ball

is very interesting site...

Jesus

I have your site for its useful and funny content and simple design.g

Svetlana

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
u

Elza

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Smit

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site??

Bush

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.t

Prohor

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Britney

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!i

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Marilyn

I consider that beside Your site there is future!

Jesus

Just serfed in. Great site, guys!c

Marilyn

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.2

Urii

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Smith

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.l

Bob

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyr

Urii

I you all love!e

Bush

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Jones

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.

Sveta

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21o

Svetlana

Your site is very interesting and useful.

Marilyn

Excellent site, added to favorites!!

Nicole

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)+

Prohor

Looking for information and found it at this great site...e

Smit

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Kim

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21e

Jimpson

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.x

Nicole

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Jesus

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!T

Olaagnes

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.