Same same but different ?!



The Joker undrar om det ligger någon tanke bakom mina foton eftersom jag alltid ser lika dan ut och har samma min....men har jag verkligen det?=)




Jag försöker variera mig lite...det är svårt att se helt annorlunda ut..det är ju ändå JAG....Vad tycker ni andra?Exakt identiska är ju inte alla bilder..tycker jag!
Men för din skulle The Joker ska jag försöka variera dem än mer i framtiden..det ligger ingen tanke bakom iallafall! Hoppas det är ok så..mer än försöka kan jag inte lova just nu!=)

Nu ska jag till 7 Eleven igen och se om jag kan få ut hm paketet...skulle behöva lite grejer till Lilla-E tills imorrn när han och jag ska åka och hälsa på tjocka släkten i metropolen Örebro=)....

Svarar på kommentarer när killarna somnat ikväll!

Kramis♥

Okey..jag medger att tar jag profilbilder så tar jag helst från den ena sidan...men så är det väll för alla..att man har en sida som käns mest bekväm och ok att ta foton ifrån..eller?=)
51 kommentarer
Maria

Äsch, alla har en fotomin, så är det bara. Jag tycker dock att du varierar dig bra :)

Linda

Instämmer med Maria :)

suratanten

Man vill ju visa sig från sin bästa sida...ha ha:) Lycka till med att få ut H&Mpaketet nu!

Emma

du har oftast samma leende lr så visar du tänderna men dt e fint ändå :) Har aldrig sett dig sur/normal i ansiktet :D haha Puss o kram!

Lollo

Vore kul att se dej i en annan frisyr:) Jag vet inte ens om du har långt eller kort hår. Inte för att du inte är fin i den frisyr du har alltså;)

Tesan

Visst har man en sida man hellre vänder mot kameran!
Gillade speciellt bilden längst ner till höger btw, jättesöt är du!

Cicci

Precis, alla har en fotomin eller flera! Men så lika är inte bilerna förutom att du visar upp dig ur samma vinkel :)

Millan

Hahah det är så när man är van att vara med på bild , elelr snarare blivit fotad och då så får man ett fotoansikte ;) en min som man alltid använder för att man vet att man blir bra då :)

Fancy Desire

Håller med dig! Jag har också en speciell sida som jag tycker jag ser bäst ut från. Tror att nästan alla har en fotoposé, man vill ju ialltid se bra ut :)
Fancy Desire

Kalle

Ok! You win!
Jag menade bara att du är snyggare när du ser sur ut.Det är ju den minen jag är mest van vid :)
Men det är ju bara jag!

Evelina

Ja men det är ju bra att du hittat en sån bra fotoposé, jag letar fortfarande efter min ;) Ha en trevligt helg Hannah!

hannahsthlm

maria: Tack!Ja jag tror oxå det,alla har ju en foto min som råkar bli med då och då...eller oftast;)!

Linda :OK!=)

Suratanten: Ja,det vil man ju oxå=)!Fick ju finally ut hm paketet..yhohoo=)!

Emma: ha ha..nej sura foton är nog inget för moi;)! Kram!

martina

är det äkta läppar? :) eller du har så snygga läppar?

Kristina

Jag känner igen mig!

hannahsthlm

lollo: Jaa..just nu har jag mellan långt hår och jag hatar det..därför har jag uppsat JÄMT! Sparar till lååångt...;)

Tesan:Åhh..tack ska du ha!=)

Cissi: Vad bra att du inte tycker alla är lika..det tycker inte jag heller=)!

Millan:Ja,så är det ju..man gör det automatiskt=)!

Fancy Desire: åhh..skönt att höra att du har "samma problem" eller vana...vad man nu kallar det ;)!

kalle :OK!=)

Evelina:åhh..du hittar nog någon du trivs med snart..sen kan du inte sluta göra den..;)!

Martina: Klart de är äkta! DuWop oxå=)!

Kristina: ha ha..good=)!

Nina

Tycker att du är lik Victoria Beckham, fina bilder :) Kram Nina

8ball

is very interesting site...

Jersey

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.+

Meteor

I you all love!h

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Hillari

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Sveta

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.

Helga

This is very interesting site...i

Kim

I%2Bbrowse%2Band%2Bsaw%2Byou%2Bwebsite%2Band%2BI%2Bfound%2Bit%2Bvery%2Binteresting.Thank%2Byou%2Bfor%2Bthe%2Bgood%2Bwork%252C%2Bgreetings

Jooni

I consider that beside Your site there is future!l

Sveta

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)n

Meteor

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.n

Elza

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21%2B

Jimpson

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.

Elza

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)l

Marilyn

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Keno

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Bush

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...B

Elza

i+love+this+site.t

Jennifer

Very good web site, great work and thank you for your service.n

Bush

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Keno

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.

Prohor

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!9

Helga

I enjoy your site very much! THANK YOUs

Meteor

Your site is very interesting and usefulr

Vasilii

I you all love!e

Elizabeth

Fascinating site and well worth the visit. I will be backo

Svetlana

Looking for information and found it at this great site...o

Smit

Your site is very interesting and usefuln

Anna

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.e

Kim

I\'l be back... :)C

Keno

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Sveta

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.m

Svetlana

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.6