Rätt eller fel...

52049-932.....Vet inte hur jag skulle förhållt mig precis om det var Lilla-E eller Söta W som levt runt i Big Brother huset på detta sätt som Jessica....LÄS HÄR
Jag vill tillägga att jag INTE följt Big Brother direkt utan sett sporadiskt på Live Sändningarna så jag har nog missat en hel del freaky things som pågått..MEN ÄNDÅ...
Nog skulle jag ändå ringt en signal när mitt barn steg ut ur huset efter sååå många dagar även om jag kanske inte skulle vilja fira det hela med champangebad ..Ens barn är ju alltid ens barn..eller vad tycker ni?
53 kommentarer
Malin

Mm ja vet det är såå dåligt. men dom är ju jehovas vittnen med och är nog besvikna eller något. men ändå. Så synd om henne :/ Det var bra att hon vann tkr jag !

Sofie

Ja, stackare, verkligen!

jennifer

tycker synd om henne..men man måste väl räkna med att barnen kan irritera föräldrar..men mabn skaväl ställa uopp för dom iallafall?? jehova vittnen..dom e speciella...suck..

från hannahsthlm

malin:åhh..Jehovas vittnen..det visste jag inte..där ser man!men ändå...

från hannahsthlm

Sofie:Ja,verkligen.

Jennifer: Ja jag tycker man absolut har rätt att irritera sig men inte att ta avstånd..suck!

Mia-Helena

Tycker att BB blivit rätt obehagligt, så sexfixerat och utlämnande. Otäckt att småkids tittar och tror att vuxna i regel beter sig på detta vis. Hoppas jessica klarar sig fint nu ute i verkligheten.

från hannahsthlm

Mia-Helena:Absolut! Det har spårat ur totalt enligt mig...Dels har jag undvikit att titta av tidsbrist och för att det jag mått dåligt av det jag sett,och dels för att inte mina barn ska matas med det som visats...är absolut inget för barn att se!
trots det...tycker synd om jessica..är inte lätt att veta vad man ger sig in i kan jag tänka...

Gloordi

Det är nog enbart trasiga själar som ställer upp i BB, de lär inte läka sina sår genom att förnedra sig public till råga på allt!!!

Såpor som mina barn hade fått ställa upp i: Robinsson för att det skulle vara ett intressant äventyr, Fame factory för att där skulle de kunna lära sig en hel del, i Baren hade man kunnat lära sig en del oxå om man ville och Mullvad (hette det va' med han den slibbige Pontus Gårdinger) hade jag oxå kunnat acceptera för det var heller ingen förnedrings-TV!!!

antifashion

ja..hon har nog en hysterisk period framför sig..men som jag förstår det har hennes liv sett ut så långt innan BB...
förresten; jag skrev en liten kommentar ang. den rosa, prickiga H&M klänningen till dig (i ditt inlägg om den) ;-) Den är ju sååå söt! :-)

therese

svårt att dömma vad som är rätt och fel, varje individ har ju olika värderingar osv. jag vet bara att jag inte skulle gjort som hennes föräldrar!

från hannahsthlm

Gloom (Glooooooordi=):
Håller med...Mår man bra behöver man nog inte söka till en dokusåpa som BB.Då får man nog lagom med uppmärksamhet ändå..
de där psykologiska testerna deltagarna genomgår INNAN kanske även borde ske på fyllan..vissa verkar verkligen bli totalt personlighetsförändrade!
Har sett ca 4 avsnitt samt lite på livesändningar och det har varit horribelt denna säsong...usch.."Linda Rosing " tiden ligger nu i lä...nu tycker man typ: "åh..det var väll inget"..
Söta W har bestämt sagt att han ALDRIG skulle vara med i BB (de pratar i skolan om det och alla tycker de som är med är skummisar=)...
Här är dokusåpor jag kan tänka mig mina barn skulle kunna delta i :

Lilla-E:
IDOL,Fame Factory,Wild Kids

Söta W:
Top Model ,(om det kommer för killar),Bachelor,Wild Kids

Cicci

Hennes föräldrar är Jehovas Vittnen och eftersom hon har gått ur den rörelsen så förkastar föräldrarna en. Det är typ Jehovas Vittnens reglar (som jag har förstått det). Jag har inte kollat på BB heller, men min kompis har berättat det. Har inte hon sagt att hon ska operera brösten om hon vann? Tråkigt det också...

från hannahsthlm

antifashion: såg det angående prickiga klänningen just=)! OM jag ska sälja den hojtar jag till här och länkar till tradera..promise!
KAN bli så att jag säljer den...Har beställt en 134/140 rosa prickig (låter litet..jag VET...vi får se hur den sitter) för jag tycker denna 158/164 är fööör stor egentligen och 146/152 är oxå slut...Får se när den "lilla" kommer vilken jag tycker sitter bäst=)! Kram!

Therese.mmm..inte jag heller..

antifashion

oh, det låter super i så fall :-) Då ska jag buda för jag blev så besviken när den var slut. ska hålla utkik ;-)

Gloom

...hur kunde jag glömma Wild kids?!! Det är ju de enda de tjötar om...

Intressant att du har olika såpa upplägg för kidsen...

Maria

Alltså, Jehovas vittnen "förkastar"inte sitt barn om den går ur rörelsen, för det är ju ändå deras barn, men de får inte prata om själva tron med dem. Det är bara de andra medlemmarna i församlingen eller rörelsen eller vad man ska kallde t som förkastar den som går ur. Hoppas ni förstod det där ;) Och jag vet att det är så pga att jag känner de som är med och de som har föräldrar som är.

från hannahsthlm

antifashion: Japp...får se hur det blir med klänningen..det visar sig=)!

Gloom: Wild kids is the shit=)!Söta W just looves it..hoppas det kommer tillbaka på tv snart!
Klart jag måste ha olika upplägg för dem...Söta W skulle vägra att tex. sjunga i IDOL så då får man hitta nåt annat=)!

Maria: Ok,vad bra,då vet vi=)!

Emma

om hon var mitt barn skulle jag ringt men så får man ju ta hänsyn till att hennes föräldrar är med i Jehovas vittne med och hon har gått ur, då backar familjen och pratar inte eller något med den personen för det ses som smutisgt. jobbat med en som är med i Jehovas och han berätta vilken var väldigt jobbigt. tycker Jehovas har en del lustig syn ochs kickar ut barn det är som barnarbete.

Men ett grattis skulle man väll ha ringt och sagt.

Mira

Ens barn är ens barn oavsett vad de gör, säger eller tycker.
Villkorslös kärlek!!! Men sen får man ju som förälder åtmistone försöka få dem på rätt väg. Mer än så kan vi inte göra. Vi har 18 år på oss att försöka forma dem.

Bra blogg för övrigt! ; )
Kramis.

sophia

det var bra att jessica vann

8ball

is very interesting site...

Joon

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.2

Katie

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!o

Helga

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.e

Jimpson

I consider that beside Your site there is future!o

Smit

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design..

Jones

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.f

Jooni

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!c

Katie

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.o

Helga

Hi! Definitely nice and neat site you got there.:

Elza

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timet

Meteor

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.o

Jimpson

Many interesting information on your site - keep up good work

Meteor

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+time

Jimpson

Thank you for your site. I have found here much useful information...1

Amanda

Just serfed in. Great site, guys!A

Nicole

Fascinating%2Bsite%2Band%2Bwell%2Bworth%2Bthe%2Bvisit.%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bbackm

Prohor

Hi%2521%2BDefinitely%2Bnice%2Band%2Bneat%2Bsite%2Byou%2Bgot%2Bthere.t

Bill

Your%252Bwork%252Bis%252Bmarvelous%252521%252521%25252B

Bill

You+have+built+a+good+websiteT

Bob

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F%BD

Sveta

This is very interesting site...o

Jimpson

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingst

Bob

Nice site... Cool guestbook...y

Elza

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.i

Helga

Great Site - really useful information!.

Jesus

Your work is marvelous!!/

Jersey

Very cool design! Useful information. Go on!n

Nicole

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.e

Meteor

Just serfed in. Great site, guys!.

Marilyn

Oh o ho! very nice site!

Amanda

i love this site.e

tbqjay qdlnumvo

yavusdfk kadhu xecirqslj actv igdywsmu vazh jhit