Penn kjol med hög midja efterlyses!

Jag fick en fråga från NIKKI  om jag visst någon snygg Pennkjol med hög midja.
Ni får gärna tipsa om ni vet var man kan hitta en snygg sådan på nära håll...
Här är iallafall ett axplock av Pennkjolar från ASOS


Dot Stripe Pencil Skirt 406.32 sek


Stripe Button Pencil Skirt  121.90 sek

Ticking Stripe Belted Skirt 216.70

Rip Botton Skirt in The Style of Sugarbabes 216.70 sek

Som sagt..tipsa gärna om ni vet fler snygga pennkjolar med HÖG midja!

Ciao!

Jag har nu tennis med en av mina smurfar (läs barn) samt deklarations inlämningen att ta tag i...lovely..har ingen aning om jag deklarerat rätt eller ej...men in måste den ju iallafall..återkommer ikväll!
Blogg.se håller ju på med andra delen av sin uppgradering idag så varje kommentar jag har försökt svara på har typ tagit 20 min....Hoppas på att det flyter på bättre tonite!

44 kommentarer
Maria

den översta från ASOS är riktigt snygg, hade faktiskt med den i ett tidigare inlägg ;) Jättegullig och moderiktig med sina ränder.

Natali

HM har jag har sett flera stycken...Vero moda också..fast dem tar ju slut så snabbt i klädeskedjorna..

hannahsthlm

maria: ja..den skulle jag absolut kunna tänka mig=)!

hannahsthlm

Natali: mmm...alla eftertraktade plagg går åt som smör i solsken eller dylikt;)!
Men tack för tipset..kanske Nikki har tur och hittar någon där!=)

Frida

Åh, alla är fab! Ha en mys dag!

JessicaN

Den första av de där kjolarna är faktiskt riktigt snygg! I like! :)

Kalle

Tja! Jag ska köpa bil idag!!! :) =kul för mej!!!
Du borde göra ett stort inlägg om ditt halvår i Paris!!Finns bilder på buddha bar och v.i.p /hemsidor.Du måste ju ha massa bilder därifrån/och sjuka historier!!!

irmeli

Min blogg har verkligen fått lida under uppdateringen. Inga av mina inlägg som jag publicerar syns!!! Ångest! Bloggångest!

Nikki

Tack Hanna:) Och alla ni andra:)

Anonym

Tack Hannah:) Och alla ni andra:)

suratanten

Så sommarfräscht med blå- och vitrandigt :)

Cicci

Den första ser superfin ut!!

Stina

Verkligen snyggt med pennkjol! Nr 2 är min favorit, om man inte lessnat på de marina ränderna :)

anina

nr 2 var superfin & nr 3.
Trist med bloggen idag, usch! Hoppas att det är bättre imorn!

hannahsthlm

Frida: Tack=)! hoppas du haft en mysig dag du med!

Jessica N: Ja, jag gillar den oxå!

Kalle: kanske kommer ett inlägg om Paris framöver..man vet aldrig;)!
Ahh..kul med bilen..vilken blev det då? Lexus? ;)

irmeli: åhh..stackare! =)Vi får hoppas det funkar bättre snart igen..Blogg ångest låter inget vidare..=(..men jag förstår din frustration...När man sitter och skriver och det inte funkar..=/

Nikki: Var så lite så..hoppas du hittar någon du gillar=)!

suratanten: Absolut=)!

Cissi: Ja..tycker jag med=)!

Stina: Jaa..den är jättesöt=)!

Anina: Jaa..Hoppas det blir bättre med alla funktioner på lång sikt nu efter uppgraderingarna iallafall..MEN det är ju trist när de håller på och fixar och allt man skriver försvinner osv=(
Hoppas på att det funkar bättre imorrn jag med! Kram=)

Sofia

Nu är utmaningen slutförd på min blogg! :)

hannahsthlm

Sofia: ok..ska kika in=)!

Hanna

hm har söta! ;)

Julia

Har sett att H&M har ett par söta, om nu ingen annan redan tipsat om det :) en vanlig enkel och snygg i svart, och ännu en grymt snygg liknande den sista, med hängslen.

hannahsthlm

Hanna: Tack för tips=)!

Julia: Tack för tips=)!

8ball

is very interesting site...

Sveta

It\'s a great and valuable site!

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

This is very interesting site...o

analbleaching

Hello, nice site

Hillari

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Elizabeth

Nice site... Cool guestbook...

Smith

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Prohor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.%

Park

I enjoy your site very much! THANK YOU2

Elizabeth

i love this site.C

Vasilii

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.a

Jennifer

It\'s a great and valuable site!t

Bob

Many interesting information on your site - keep up good worku

Park

It\'s a great and valuable site!a

Smith

Cool%21..+Nice+work...r

Sveta

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21l

Marilyn

Looking for information and found it at this great site...l

Keno

I+you+all+love%21a

Jones

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21f

Jersey

Hello+people%21+Nice+site%21%2B

Sveta

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28%25

Bush

Looking for information and found it at this great site...+

Britney

Fascinating site and well worth the visit. I will be backr