Parfym tips mottages...

52049-937

Har nu börjat bläddra i TAXFREE KATALOGEN.
OM man tar 5 parfymer får man bara betala för 4:a..Smart..MEN farligt oxå i och för sig...;)
Egentligen BEHÖVER jag ju inte 5 NYA parfymer..men man vet aldrig med mig...man kan ju alltid ge bort någon=)!
RALPH HOT Edt för 325 kr VET jag iallafall att jag kommer slå till på....Är även lite sugen på DKNY Be Delicious Edp 299 kr samt Miss Dior CHERIE.....Fler tips på LÄTTA  dofter mottages gärna!
VILKEN ÄR DIN FAVORIT JUST NU?

Ciao!

Uppdatering: Jag får erkänna att jag har lite dåligt samvete för att jag inte hunnit ta itu med utmaningar på senaste tiden...Jag lovar att jag ska försöka göra det snart!!
Namnlistan ska jag försöka publicera till helgen!
Gonatt! Sov så gott!♥

Uppdatering 2: TACK snälla ni för alla tips!=)
54 kommentarer
Sanna

Be delicious är fräsch men måste säga att den står orörd hos mig då jag tröttnade snabbt, doftar lite gurka/äpple. Älkar SJ Parkers Lovely,Laura (L.Biagiotti),Gucci envy me & är sugen på nya Gucci envy me 2.

antifashion

Min favvo just nu är Pradas; men den är ju inte direkt "lätt". Men min mamma köpte nyligen en från Ralph Lauren..Pure Turquoise tror jag det var. Testa den ;-)

Anonym

Escada Pacific Paradise... luktar så gott och det är sommar för mig! :-) Hade den redan förra sommaren men är lika crazy i den i år också.

Linda

DKNY Be Delicious köpte jag när jag åkte från Egypten i mars, den är min absoluta favorit, nånsin... =)

sofiemadelene

Dolces Blue luktar riktigt gott =)

kaksmulor

Klart du ska ha fem nya! Jag håller med om Be Delicious - den är senaste tillskottet i doftarsenalen och används flitigt. Favoriten är dock fortfarande Elizabeth Ardens Green Tea Scent. Den är lovely, lite försiktig doft. Annars använder jag Stella (kvällstid), Ralph Laurens Blue (liljekonvalj… underbart), D&Gs Light Blue, Davidoffs Cool Water (lite unisex), Diors J'adore (också mest kvällstid).

Emma

Jag tycker att guess nya doftar supergott (får prov från cosmopolitan) men själv använder jag Paris hiltons "Just me"

Ida

DKNY - Be Delicious köpte jag på min taxfree.. Hade itne ens luktat på den. Men den luktar SUVERÄNT! Älskar den! Men jag älskar verkligen min parfym: Cacharel Amor Amor

Johanna

Jag vill ha just nu: Cacharel, Amor Amor. Eau Fraiche, Summer Edition!
Super söt flaska, rosa och lite gul, om jag minns rätt. Super go lätt doft!

suratanten

Favoriterna just nu är nog Moschino I love love och Elisabeth Taylors Forever

Johanna

Annars gillar SJP:s Lovely som jag har nu!

linda m

köpte nyss Stella McCartney´s Absolute rose...GILLAR!

Emma

Jag gillar Dolce&Gabbana - Light Blue, Escadas nya parfym är det Rock In Rio?, Gucci - Eney. Finns massor. men de ä nog mina favoriter.

Evelina

just nu är jag förälskad i Calvin Klein's Obsession Night......wünderbar!!:)

lameilleuse

Och här kommer tips från det ultimata parfymfreaket :o)

1. Eau par Kenzo (Kenzo) - lätt och frisk. Perfekt sommardoft

2. Acqua di Gio (Armani) - Damdoften inte herrdoften. Det är en av mina absoluta favoriter - fräsch och somrig, luktar lite hav och strand tycker jag, men inte som kokosnötsolja, utan mer som saltvatten och sand, blandat med bl.a. luktärt. Sååå god är den. Sägs vara Carolas favorit.

3. La chasse aux papillons (L'Artisan Parfumeur) - Översatt till svenska heter parfymen "Fjärilsjakt" och är en riktig höjdare. Doftar apelsinblomma och lindblomma bl.a. Den finns inte att få tag på i Sverige (vad jag vet), men kanske på resmålet?

4. Collection (Escada) - en lite djupare kvällsdoft som doftar vanilj, körsbär och piptobak (låter äckligt, men den är FANTASTISK). Många komplimanger har jag fått för denna.

5. Allure (Chanel) - passar inte alla, men på mig utvecklas den från lätt och fruktig till en djup vanilj som påminner om vaniljglass. Älskar den.

Det var fem, vill du ha fler får du säga till ;o)

Stina

Jag älskar Elizabeth Ardens "Provocative Woman" och Calvin Kleins "Euphoria". Ralph Laurens "Ralph" är en gammal favorit!

elinor

säger bara, Victor & rolf - flowerbomb, helt adorable doft, helt klart mitt nästa parfym inköp.

sen luktar Gucci envy me 1 och 2 asgott :D

// e

Amira

Escadas pacific paradise är en fräsch doft :)

anna

victor & rolfs flowerbomb är verkligen ett apkap om man gillar dofter som inte är allt för tunga! annars tycket jag mycket om anna suis secret wish och armanis city glam. paul smiths nya flower är en superhärliga sommardoft som man säkerligen blir i alla fall liite mer ensam om än om man väljer escadas.

från hannahsthlm

Till alla vänliga själar: Tack för era tips=)!

Zandra

Hej. Jag har fått en prov doft av cosmopolitan, Guess..som verkligen faller mig i smak, men nu när jag ska köpa den..FINNS DEN INTE..inte här där ja bor iaf, har sökt och sökt, men hittar den inte på nätet att beställa heller( jo utomlands)Men nu undrar jag om nån av er vet hur jag ska få tag på denna underbara doft. Maila mig gärna. [email protected]

8ball

is very interesting site...

Jennifer

Noa från Cacharel kommer alltid att vara min följeslagare i doftväg, jag blir lugn och känner trivsel varje gång jag känner dess varma skiftningar av kaffe, mysk och koriander. Jag är ganska kräsen när det kommer till parfymer och gillar inte alltför tunga dofter, därför passar Noa mig bäst, sedan varvar jag med DKNY Women som doftar blodapelsin och vodka, även den helt fantastisk. Paris Hiltons första parfym är också en favorit, samt Baby Doll från YSL.

Marilyn

I consider that beside Your site there is future!g

Bill

Excellent site - do keep up the good work.t

Svetlana

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...p

Marilyn

Pretty nice site, wants to see much more on it! :):

Bill

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Katie

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Prohor

Sentimental and nostalgic. Great.t

Vasilii

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.b

Vasilii

I\'m love this great website. Many thanks guye

Katie

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckd

Keno

Hi%252C%2Bgood%2Bmorning%2Bto%2Ball%2Bof%2Byou...%2BNice%2BGuestbook%2B%253B%252D%2529%2B%2521%2521%2521a

Helga

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21e

Marilyn

Thank for making this valuable information available to the public.w

Anna

Nice+site...+Cool+guestbook...n

Meteor

It\'s a great and valuable site!f

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Vasilii

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.%2B

Jesus

Very good site! I like it! Thanks!N

Sveta

Hello%2Bpeople%2521%2BNice%2Bsite%2521

Smith

Thank you for your site. I have found here much useful information...h

Bill

This is very interesting site...g

Helga

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timeb

Svetlana

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ae

Jersey

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Keno

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP...

Caroline

JLO - Miami glow ! Den beste jeg har hatt hvertfall. Synd den ikke er å få kjøpt lenger :/

Erika.

I butikerna har jag gott och luktat på Paris Hiltons nya parfym = Heiress och den luktade en blandning av godis och frukt. Den tycker jag att du ska prova. :)

ivauys

Hi My Name Is ivasjx.

Anna

ååh..jag har miss Dior cherie, underbar doft! KÖP:)
kram!