Och Eleven Paketet innehöll...

52049-913

1.BAMBOO  169 kr.
Vitaminer för hud,hår och naglar med bambuextrakt (kisel) 60 tabletter
Har varit intresserad av dessa Bambu tabltter länge och stått och fingrat på dem på diverse Hälsolivs..Nu fick de åka med i min varukorg hos Eleven.
Vet dock inte ÄN om mitt hår växer snabbare..men man kan ju alltid hoppas;)

2.BENEFIT Lemon Aid  280 kr
Super smart gultonad concealer för ögonlocken. Man kan ibland vakna med en osund röd rosa färg på ögonlocken.Vissa foundations passar inte bra att ha ovanför ögonen,denna "grej" är dock lysande och gör att du ser piggare ut  på ett ögonblick!
Det är svårt att hitta bra gultonade produkter i butiker. Rosatoner ska absolut undvikas runt ögonen (på concealer etc.,ögonskuggor är en annan sak=)då det får en att se rödögd/rödmosig ut och inte ger highliht effekt.
Vit skugga på ögonlocken kan få dig att se sjuk ut istället för pigg..not soo lovely..
.Äggskalfärgad skugga funkar lika bra men håller inte lika länge!
denna sitter mycket  bra hela dan (har prövat idag) och kan rek.denna om du är i behov av en sådanhär produkt!=)
Denna sak ska endast användas PÅ ögonlock eller som highligter ovanför ögon,inte under ögonen!
(Den är för tjock ikonsistensen för att ha UNDER ögonen)

3.BENEFIT EYECON 399 kr
Ögoncreme med välgörande ingredienser som trollar bort trötthetstecken och går in sanbbt snabbt i huden.Känns som den gör stor nytta! perfekt att lägga foundation på nästan direkt efter applicering!
Tids-sparare!=)
Har använt för kort tid för att se om jag verkligen gillar den!
Har svååårt att förälska mig i ögoncremer nämligen...;)

4.SMASHBOX FILTER PEN 340 kr
åhhh..kan absolut rek.denna lilla mirakelpenna som jag misstänker är beroende framkallande!
Dutta på lite efter fuktcreme innan primer och foundation och du får en dock hy på några sekunder!
Linjer trollas bort och det blir ett perfekt underlag för makeup!
JUST LOOVE MINE!=)
Enda nackdelen är väll att pennan är så liten..kommer ta slut snabbt känner jag på mig...

Lilla-E och jag hade super coosey i Örebro.
Hann bla.med att träffa ubersöte baby Albin  som får mig att vilja kidnappa med honom hem..;)han är 4 månader och bedååårande..Lilla-e kallar Albin "för min lillesyster"...Han har inte riktig koll än VAD exakt en lillasyster ÄR...men han vet att det är något litet..som typ Albin=)!
Kommer nog ett foto på Albin imorrn...too cute..som en krambjörn=)!!


Gosh!Nu ska jag snart stupa i säng..Är lite smått slut efter dagens alla bravader...Har mycket papper att gå igenom framöver..var inte bara en nöjesresa kan man säga!
Sov så Gott och Ta en drink för mig om ni är ute på nåt skoj!

Kram/Hannah♥


svarar på de komentarer jag ej hunnit imorrn...Mina ögon går typ i kors..mååste soova NU ...ciao!
39 kommentarer
suratanten

Aaah...nu känner jag att jag behöver den där pennan också, verkar ju hur bra som helst. Det blir en Lemon Aid nästa gång också:)

Skulle vara intresssant att höra bad du tycker om Eyecon när du använt den ett tag.

Johanna

Bra tips!
Pennan verkar ju super..
Ha en skön lördag!

Cassie

Hm, ska nog testa pennan (:

Malin

bambu grejjserna verkar bra, ska kanske testa! =)

hannahsthlm

Suratanten: Ja..pennan är verkligen adorable=)!
Lemon Aid=mycket smart produkt!
Lovar att berätta vad jag tycker om EyeCon om några dagar...Kramis!

Johanna: Tack det samma!=) Kram!

Cassie: Jaa..en bra partyräddare om inte annat=)!

Malin: Bambu tabletterna verkar bra hittils...kan skriva vad jag tycker när jag använt dem ett tag!=)

Cicci

Pennan verkar spännande! Vad mycket sminkprodukter det finns, har aldrig hört talas om ögonlockscreme ens förut, kul iaf :)

Cicci

Pennan verkar spännande! Vad mycket sminkprodukter det finns, har aldrig hört talas om ögonlockscreme ens förut, kul iaf :)

hannahsthlm

Cissi: Jaa..kul med mycket nya använbara produkter som dyker upp=)!

madeleine

oj, du måste skriva mer om det där babmoosaken och berätta hur den funkar om du märker någon skillnad :P

hannahsthlm

madeleine: Ska jag absolut göra=)!

cizlou

bamboo-tabletterne hjälper verkligen! vet inte direkt om håret växer snabbare, men det blir absolut både friskare och glansigare!

lycka till

Anna

Hej! jag har också fått hem benefit eyecon ögoncreme... har bara andvänt den en gång så det är svårt att säga om den funkar. Jag har ganska mörka ringar under ögonen (ofta).. Hoppas den hjälper=) har du sett några synliga resultat än?

8ball

is very interesting site...

Crespo

Hello%2C+my+design+down.%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0At

Joon

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guya

Amanda

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsb

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smith

I\'l be back... :)i

Britney

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.%25

Meteor

I\'m love this great website. Many thanks guyu

Svetlana

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Marilyn

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Elizabeth

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.g

Katie

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsa

Smith

Greetings!..d

Elizabeth

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21s

Jooni

Excellent site, added to favorites!!h

Elizabeth

i love this site.C

Katie

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.F

Helga

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.a

Smith

You have built a good websiteG

Helga

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Helga

Thank you for your site. I have found here much useful information...c

Svetlana

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.u

Kim

Hello people! Nice site!t

Jesus

Sentimental and nostalgic. Great.+

Park

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.t