Nu tar jag mitt linne från H&M barn och går uuuut...

52049-952

.....och träffar L och dricker några roliga drinkar..eller "bara vin"...Någonting blir det iallafall...och kanske blir det Hotellet...eller Tranan..eller..jaaa..det visar sig..;)

Så värst sent ska det dock inte bli för mig ..om ni kollar in ögonvitorna på fotot jag knäppte alldeles nyss så har ni svaret...JAG LIDER AV INSOMNIA..Nåja..inte riktigt..men sömnbrist iallafall. =/
Ofta när mina kompisar ringer och föreslår saker så avböjer jag för jag är så trött..boooring...
MEN har man en Lilla-E som vaknar 2 ggr per natt (fast han är 3 år) och håller igång i 290 på dagarna och kvällarna så..jaaa...man är inte alltid super pigg om man säger så=) But Lilla-E är fantastisk och originell och om han inte hade sina små egenheter och envishet  så skulle han ju inte vara Lilla-E..så jag skulle inte vilja att han var på något annat sätt heller..nåja..han KUNDE sova lite meeeeer kanske..det är det enda!=)
Nu ska jag iallafall hälla lite cleareyes i mina röda ögon,ta mitt h&m barn linne och R&R jeans och trotsa tröttheten och träffa L några timmar!

See YA!

Kramis/Hannah♥

Neeej...nu hinner jag inte svara på kommentarer nu heller...buuuuu...sorry..dåligt av mig,men man kan ju inte klona sig själv tyvärr =(
Kan inte sitta här och uggla när jag är barnledig så jag återkommer imorrn! ciao!
Och jaaa..jag har ALLTID det där hjärta halsbandet från Pilgrim just nu..just loove it!!
36 kommentarer
Carro

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

sarah

Jätefint halsband! vart ommer det ifrån ? :P

jen

Fint skivet om Lilla E. (: hoppas du får en underbar kväll! mvh jen

Maria

Hoppas du får en bra kväll :) Fint halsband BTW !

Dontclick

Hoppas du har en bra kväll :D

Johanna

Snyggt linne. Och halsbandet, så nice!
Hoppas kvällen var nice!
Kramis.

anina

Hoppas att du hade en kul kväll!

Anonym

kan vi inte få se dig i utsläppt snart ?
snälla :)

Dontclick

btw, var köper du cleareyes? /pusshej

Emeelia

Vad jobbar du med? Den shoppingen måste ha en bra finansiering :)

från hannahsthlm

Carro: Tack=)! Det hade jag!

Jen: Tack ska du ha=)!

Sarah: Pilgrim=)!

Maria: Tack=)!

Dontclick: Tack=)! ClearEyes beställer jag från min syster i USA.

Johanna: Tack=)! Kvällen var riktigt nice! Kram

Anina: tack gumman!=) det hade jag!

anonym:åhh...det kommer..det kommer...någon gång;)!

Emeelia: Inte sååå dyr shopping tycker jag men men...Jag har skrivit förrut MASSA gånger att jag är utbildad inom makeup och hairextension MEN att jag just nu inte jobbar så mycket för att jag har små barn=)!

8ball

is very interesting site...

Proton

Hello%2C+my+design+down.%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Aa

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

i love this site.i

Meteor

Sentimental+and+nostalgic.+Great.+

Meteor

Oh o ho! very nice site!s

Helga

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

Helga

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.t

Anna

Fascinating site and well worth the visit. I will be backv

Marilyn

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!n

Jennifer

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21l

Bob

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.u

Sveta

Thank you for your site. I have found here much useful information...h

Elza

Hello people! Nice site!

Jesus

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read%3A

Meteor

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.h

Katie

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+worko

Jesus

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!B

Keno

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.+

Keno

The%2Bsite%255C%2527%255C%2527s%2Bvery%2Bprofessional%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BOh%2Byes%252C%2Bone%2Bextra%2Bcomment%2B%252D%2Bmaybe%2Byou%2Bcould%2Badd%2Bmore%2Bpictures%2Btoo%2521%2BSo%252C%2Bgood%2Bluck%2Bto%2Byour%2Bteam%2521

Keno

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Meteor

Very good site! I like it! Thanks!i

Smit

Looking for information and found it at this great site...e

Bush

I you all love!m

Sveinagnes

Greetings. This site is so full of information