NOT FUNNY....

Blev inte sååå tidig hemgång igår som jag tänkt mig och städning mitt i natten..njeaaa....inget för mig iallafall;) Tänkte dock vara lite effektiv idag och gå på stan i SOLSKENET och sedan skynda mig hem och städa i eftermiddag instead!
Solen sken så bedåååårande in genom altandörren och väckte mig...för att ÖVERGÅ i regn och ÅSKA när jag väl klivit upp....VAD ÄR DET HÄR FÖR VÄDER EGENTLIGEN?!!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ MORSDAG FÖRRESTEN=)!
Min egen mamma är i San Diego och mina barn är hos sin pappa...Får köpa en Morsdags present till mig själv idag tycker jag!;)
43 kommentarer
Sandra

Hihi =) Bloggade precis om vädret också!

Samuel

PRECIS så där har vi också haft det i Östergötland de senaste veckorna: ena stunden skiner solen i pannfläsket för att minutrarna därefter släppa en massa regndroppar - weird!

suratanten

Javisst, köp en riktigt lyxig morsdagpresent åt dig nu:)

från hannahsthlm

Sandra: ohh..jaaa..man kan ju nästan inte låta bli..hur strange som helst ju ..att det kan växla såå snabbt=(!

Samuel:Gosh! Ni oxå...Sverige är verkliget ett speciellt land på väder fronten;)!

från hannahsthlm

Suratanten: ha ha..det känns på något sätt mer legitimt att shoppa till sig själv idag när det FAKTISKT är Morsdag;)! Hoppas du fått nått fint av dina där hemma=)!

emma

Ja, unna dig en riktigt fin morsdagpresent!

annie

det låter som en bra idé :)

Lilla Spöket

Unna dig en fin present! Det kanske kan väga upp det pissiga vädret...

Max Power

Grattis!

Anonym

hej! såg ddin rosa klänning med prickar..om du inte lyckas sy upp den och vill sälja den eller den blåa så hör av dig! superfin!

sarah

Jag städar bäst på natten , Grattis på morsdag ! ;D

Evelina

Ja unna dig en lyxig mors dag present, det förtjänar ni mammor! :)

Johanna

Ja, vart blev det för nån fin present? :)
Grattis på morsdag också! Kram.

Malin

Grattis på morsdag bruden ;) du gör helt rätt!

Persita

Jag fick vakna till ös-regn , not fun!

You know you love me

Åh, Grattis på Morsdag Hottie!

Blir också arg arg arg på detta väder! Vaknade av solstrålarna och kastade mig upp, på med bikinin och ut genom dörren för att se att solen allt inte är ensam på himlen, utan har sällskap av svarta svarta moln :(

Sandra

Grattis på Mors dag! Jag köpte en tårta till mig själv, maken fick nog lite dåligt samvete för han kom hem med en röd ros efter jobbet hehe ;)

therese

ja grattis på mors dag (även fast du inte e min mamma då men...) uh i förmiddags när ja kom hem, lite bakfull o ledsen väntade massa disk jox på mig, kul....not

från hannahsthlm

Emma: Hann inte med någon shoppingtur...men men..kanske lika bra det ;)!

Annie: ha ha..ja får man inga presenter är det alltid en bra ide att köpa dem själv ;)!

Lilla Spöket: Vädret bättrade ju konstigt nog på sig lite igen..strange ;)!

Max Power: Thank u;)!

anonym: Tack=)! jag medd. härpå bloggen hur det blir med klänningen/klänningarna!

Sarah: Tack=)! jag brukar oxå städa bäst på kvällar/nätter men i natt ooorkade jag bara inte ;)!

Evelina: Tack ska du ha ;)! Tyvärr hann jag inte med att gåi "några rooooliga affärer" idag..endast en sväng till Västermalmsgallerian blev det..men men..;)!

Johanna: Tack=)! Jag hann inte med present till mig själv..Fick "oväntat besök" höll jag på att skriva ..neej men mina barn kom hem lite tidigare än tänkt så det blev "barnvänlig" shopping idag insted =)!

Malin: Merci;)!

Persita: Nooo..not fun at all =(!

YouKnowYouLoveMe: ohh..Thanks ;)!
Super strange väder..hoppas det bättrar på sig SNART och blir liksom antingen eller..bättre att det BARA är regn eller BARA sol liksom..tycker jag ;)!

Sandra: Tack=)! ha ha...tårta till sig självärinte heller fel;)! Ros efter jobbet vägde ju upp oxå!=)

Therese: Tack gumman=)! Åhhh...städning & disk är ALDRIG kul när man är bakis...Hoppas du känner dig piggare och gladare snart! Kram!

8ball

is very interesting site...

Jersey

You have built a good websited

Jimpson

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

analbleaching

Hello, nice site

Elza

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Prohor

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Joon

Hello people! Nice site!

Bill

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Smit

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28o

Elizabeth

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.i

Keno

Hi%2Bfriends%2521%2BSorry%2Bfor%2Bit%252C%2Bbut%2BI%2Bvery%2Bneed%2Bmoney%2521%2B%253A%2528N

Keno

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(N

Keno

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28N

Keno

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Jennifer

Excellent site, added to favorites!!o

Bush

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Sveta

I like it and the background and colors make it easy to reado

Sveta

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)e

Elizabeth

Your+work+is+marvelous%21%21l

Jones

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Park

Hello people! Nice site!r

Elizabeth

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!n

Sveta

I\'m love this great website. Many thanks guyu

Elizabeth

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !