Nedräkningen har börjat...

52049-935

....Dagens inköp (eller egentligen gårdagens) blev en ROSA SAMSONITE RESVÄSKA 995 kr

Matchar mig (ja..egentligen hela mitt hem) som säääkert kommer ta något rosa på mig även på avrese -dagen=)!
Bara lite mer än en vecka tills Bulgaien härgar i horisonten...
Taxfree katalogen har kommit och det är  ett säkert tecken att det börjar närma sig! 
Ska bläddra igenom den ikväll..exiting!

Nu ska jag väcka LIlla E som råkade somna i  vagnen iösregnet....Den klimpen kan verkligen somna när som helst/hur som helst....=)

Ciao!
50 kommentarer
Emilee

Härligt med en liten färgklick i bagaget :)

Johanna

Lovely resväska! Super snygg.
Jag har en ljusrosa =).

Jannica

Den är inte bara snygg utan väldigt praktiskt också! Blir alltid lika arg på bagageutlämningen när jag väntar på mina väskor som nästan alltid är mörka och självklart ser ju ALLA andra likadana ut. Din väska kommer däremot synnas på långt håll och går inte att ta miste på. Dessutom är det nog vädligt få som kan slinka iväg med fel väska - såvida de inte har en exakt likadan!

Sofia

Är dina läppar naturliga?

Jättesnygga är de i varje fall! :)

therese

åh va fin=)

Isa

Hur får du så fina ögonfransar? :) Isåfall vilken masarca använder du? :)

Dontclick

ååh vad avundsjuk jag blir! Både på resan och den gudomligt fina väskan :D

Anonym

Snygg väska! Ååååh...taxfreekatalogen :)

Fancy Desire

Åh, en sådan måste jag ha!
Fancy Desire

Julia

Hm.. menar inte att vara elak eller så.. men det första jag tänkte på när jag såg bilden på dig var hur fruktansvärt onaturlig du ser ut på den. Vet inte om du alltid ser så stiff ut i ansiktet, men men.. blev sen lite förvirrad av kommentaren om dina läppar. Dit leende ser helt extremt skumt ut på bilden! och när det gäller kommentaren om ögonfransarna så... ja .... klumpar har väl aldrig varit "fint"?.. Sorry.

från hannahsthlm

Emilee: Absolut=)!

Johanna:åhh..ljusrosa låter adorable=)!


jannica: håller med..den här kan nog ingen slinka iväg med obemärkt=)!

Sofia: tack=)!

Isa: just idag Hypnose från Lancome OCH Cil Architech från Loreal..man kan faktiskt använda två mascaror...super bra...=)

Dontclick: Var inte det..nästa gång är det din tur=)!

Anonym: tack! Taxfree is looovely..så roligt att planera med taxfree katalogen!

Julia: Ja kan jag hålla med om! Om du har läst min blogg förrut så kanske du vet att jag FÖRSÖKER variera mina bilder något..=)
Det här är en snabb smile bild som jag försöker uttrycka att jag är GLAD att nedräkningen börjat..Håller med om att leendet ser skumt ut MEN det är ingen modell bild eller dyl.
jag tycker det är roligare att ta lite roliga bilder än att fullkommligt ALLVARLIG posera..det kanske inte du tycker..men det här är min blogg!=)
Ögonfransarna är INTE klumpiga btw...har du hört om VOLYM någon gång?
Kramis

Cicci

Ah, vilken fin väska!!

från hannahsthlm

Fancy Desire:Visst är den cute;)!

från hannahsthlm

Cissi: Tack=)! Me like a lot!

Natali

det är s trist med de svarta gråa blåa o röda resväskor. Grymt snygg!

Cassie

ursnygg, har också en rosa som verkligen syns i mängden !

stina

Supersnygg väska!!!! Som en stor karamell! Sedan tror jag den passar in hos dig, precis som du tidigare beskrivit ditt hem. Ha det mysigt på semestern!

från hannahsthlm

Natali: jaa..det finns ju såå många svarta,grå etc. den här blir nog roligare att resa med=)!

Cassie: Tack.Kul att du oxå har en rosa=)!

Stina: Tack ska du ha! Börjar få lite resfeber nu..inte så låångt kvar=)!

JessicaN

Åååhh, vilken fin! Jag måste också införskaffa en resväska någon gång i sommar. Ska förhoppningsvis resa bort i juli/augusti. :D

malin

det första jag tänkte på när jag såg bilden på dig var "gud va söt hon skulle vara i en kort snelugg" eller är jag helt ute och cyklar då? :) förövrigt very fab väska och ännu mer fab flicka :) hoppas ni får en fin resa! kramis!

Jenny

Uh. Snygg!

Emma

bra med rosa resväska hannah. för då hittar du den snabbt och enkelt och inte så många som har en rosa. mest grå och marinn typ. och väldigt snygg. tror jag kollat på en likande fast i metalicgrön. som jag ska önska mig av mamma och pappa i 20 årspressent i sommar:) hehe..

anina

Vilken snygg resväska :) Vad härligt att åka iväg på semester, det var inte så länge sedan du var iväg på Lanzarote :) Jag själv måste åka utomlands minst 2-3ggr/år!

Pannkaksbruden

Åhh har du köpt den rosa SAMSONITE resväskan! Den har jag gått och spannat in. Men inte fått arslet ur. Lite avis är man nu.

från hannahsthlm

Jenny:Tack=)!

Emma: åhh..metallicgrön låter snygg=)!

Anina: Ska bli awesome=)!Njaa..Vi var ju på Lanzarote i Februari.just nu känns det läänge sen=)Håller med om att 2-3 ggr per år MÅSTE man utomlands!

Pannkaksbruden: ha ha...jag är super nöjd med min=)!

Sanna

Du är så HIMLA SNYGG! :) Haha

från hannahsthlm

Malin:åhh..snelugg har jag prövat...tycker dock inte det känns 100:)men hinla snyggt på andra..
Tack för dina söta ord! ha det bra!=)

Sanna:Tack!

Kim

Alltså - februari och alla andra månader och dagar stavas med enbart gemener.

Pris

Hej hej! vet du! Jag tycker du liknar en alien på många bilder. Men, det är min högst personliga åsikt.

Anonym

Asså herre gud... Hur vågar du ens lägga ut en sån bild?? du skrämmer ju iväg folk.
Du ser så onaturlig ut och sen tänderna ush helt gula o allt!
och klumpiga ögonfransar..

Anonym

en Alien ja,det gör hon faktiskt.

8ball

is very interesting site...

Britney

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!:

Keno

You%2Bhave%2Ba%2Bwonderful%2Bwebsite%2Bhere.%2BMay%2BGod%2Brich%2Bbless%2Byou%2Balways.u

Katie

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
m

Helga

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Urii

You have built a good website+

Jooni

Hello people! Nice site!+

Bob

Great Site - really useful information!k

Jersey

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Amanda

Oh o ho! very nice site!c

Bob

Nice site... Cool guestbook....

Elizabeth

Just serfed in. Great site, guys!

Keno

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.a

Anna

Great Site - really useful information!o

Svetlana

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.r

Elza

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21o

Britney

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.%

Vasilii

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.h

Bush

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...c