Mode namn...igen

..okey..jag VET..jag ska ju inte ha några mer barn..(jag skulle sovit nu oxå egentligen..allt blir inte som  man tänkt sig jämt=)..MEN om jag skulle få det så KAN de ju inte heta ELIS & AMELIA som  annars är mina favvo namn så därför måste jag uppdatera med nya..De måste ju vara Engelska såklart!! Annars blir det ju FEL...Måste ju matcha med Söta W och lilla E.s namn.
Elis tex. är ju ett gammalt gammalt Svenskt namn....skulle nog känas lite malplacerat hos oss,men fint är det allt!
Hmmm....Amelia är väll Engelskt  ioch för sig men jag lägger till ett  tjejnamn ändå somskulle passa bättre bokstavsmässigt i matchningen!=)

Sååå..jag bidrar även med JULIUS altrnativt JULIAN (kan inte bestämma mig)som killnamn samt  ELLISSA  som tjejnamn(ho ho..nästan ELIS men ändå inte=)

LÄMNA ERA NAMN OXÅ OM NI INTE GJORT DET..Imorrn är sista dagen..sen sammanställs listan..tadaaaa...
Gosh! ....Have too Sleep...Go natt!
52 kommentarer
Johanna

Stella ar min favorit..

Sofia

Jag kom på två nya namn: Frej / Freja!

Emilee

Inte Julius, haha! Det bor en skitjobbig unge här som heter Julius så just nu tål jag inte det namnet! :P

matilda

Adam/amanda =)

från hannahsthlm

Emilee: ha ha...jag som bara har cutisar jag tänker på när jag hör det namnet...Tänk vad ett namn kan förstöras om man känner någon som inte är fullt så rooolig som heter just så=)!

Hanna

Lilyrose! ;)

Frida

Min farfar hette Elis och därför funkar det inte rikigt på ett barn för min del, det samma gäller Saga som blivit rätt vanligt på senaste tiden, det hette min mormors syster. Namn som jag verkligen förknippar med gamla människor funkar inte rikigt på barn, även om de gamla människorna också varit barn en gång i tiden.

Anna

Tjejnamn: Chloé (favoriten), Mathilde, Stella
Killnamn: Oliver, Julian

Cicci

Jag har inga favorit namn för tjejer, men för killar Isak eller Benjamin.

Misha

Elissa var fint och sådär något ovanligt. Låter lite som Melissa, som jag egentligen heter, så det kanske var därför det lät så fint i mina öron :D Personligen tycker jag också om Evangeline & Olivia, samt Nathaniel till pojkar.

mikkan

jag fattar inte :S du vill inte lämna ut dina barns namn, emn du lägger ut bilder på dom?

från hannahsthlm

Frida: åhh..neej..kan bli lite fel när man vet gamla människor som heter samma namn som folk döper sina babysar till..håller med=)!

Mikkan: Man behöver inte förstå allt jämt=)!

lameilleuse

Julius gillar jag skarpt ;o)

från hannahsthlm

lameilleuse: me too=)!

maria

florence är fint

Anna

Älskar att prata om namn, så därför slänger jag mig ivrigt in i diskussionen.

Mina flickfavoriter är Ava och Elle
Och som pojknamn röstar jag på Vidar och Johannes

Anna

Älskar att prata om namn, så därför slänger jag mig ivrigt in i diskussionen.

Mina flickfavoriter är Ava och Elle. Även Juni är fint tycker jag just nu.
Och som pojknamn röstar jag på Vidar och Johannes.

Estelle

Celice Celine eller Liam.. eller varför inte Estelle?

8ball

is very interesting site...

Britney

Nice%2Bsite%2Bits%2Bvery%2Binteresting%2Bsite%2521%2Byour%2Bsite%2Bis%2Bfantastic.e

Jennifer

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.

Marilyn

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0Ac

Jennifer

I like it and the background and colors make it easy to read

Britney

I\'m love this great website. Many thanks guyo

Smit

Sentimental and nostalgic. Great.+

Vasilii

Cool!.. Nice work...u

Anna

Greetings%21..+

Jimpson

i love this site.d

Nicole

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...%2D

Marilyn

Nice+site...+Cool+guestbook...o

Jersey

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.>

Katie

Hi! Definitely nice and neat site you got there.a

Joon

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Jooni

Hello%2Bpeople%2521%2BNice%2Bsite%2521%2B

Anna

Great+Site+%2D+really+useful+information%21k

Prohor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.d

Meteor

Oh o ho! very nice site!j

Park

Nice site... Cool guestbook...Ç

Park

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Jersey

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Sveta

Hi! Definitely nice and neat site you got there.u

Prohor

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Marilyn

%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A

Amanda

I\'m love this great website. Many thanks guyB

Hillari

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Marilyn

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.0

Elza

Nice site... Cool guestbook...

Sveta

Cool!.. Nice work...r

Keno

Thank you for your site. I have found here much useful information...l

Svetlana

Looking for information and found it at this great site...n

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Elizabeth

Thank for making this valuable information available to the public.+