Mitt Blush paket...

...anlände ju i Fredags!  Jag beställde i Torsdags..liite snabbare leverans än exempelvis H&M ;)
Paketet såg ut så här:  (som det brukar göra=)

Och innehöll:                      
(Bild ett : sakerna   i  förpackningar )
(Bild två:de flesta sakerna uppackade)

♥OLE HENRIKSEN  Pick me Up Face Tonic  (Jaaa..mina andra är nästan slut så jag passade på..just looooove it=) 280 kr
♥SMASHBOX SKINTINT i färgen HEAT 280 kr
(Kan användas som en multiprodukt på läppar,kinder etc. där man kan vilja ha lite färg=)
♥EYEKO CREAM  140 kr
(Min andra är nästan slut och jag älskar ju Eyeko så självklart fick en nya hänga med hem till mig=)
♥DESSERT BEAUTY Sweet Cheeks Deliciously Kissable Blushing i färgen JUICY  250 kr
(Har ju lipglosset i samma serie i samma färg och ville gärna pröva detta krämrouge...man vad jag märkt hittils så blir det NOG ingen ny favvo...tyvärr)
♥MODEL Co FACE BASE  295 kr
(Har ju använt min Smashbox mycket senaste tiden men nu var jag sugen på ModelCo:s igen och min andra var nästan helt slut...sååå..nu har jag en ny som jag kan ha över sommaren...den är verkligen värd varenda krona..promise=)!

Har ni beställt nåt roligt den senaste tiden då?  Hoppas det!  =)

Kram Hannah

Vill du oxå beställa från Blush? Gå in på deras hemsida och kolla!=)
43 kommentarer
Johanna

Jaa, jag baetällde imorse!
* Philip B, Shin Shine, glansspray
*Dessert Beauty läppglans, "Luscious".
*DuWop, Blush Therapy. "Hug".

Kram!

hannahsthlm

Johanna:åhh..exiting..berätta vad du tycker om Hug sedan då...jag har ju Vivaldi på Blush Therapy!=) Kram!

hotspot

Åhh mycket spännande saker! Jag är nyfiken på skintinten och modelcos primer (vill kolla vilken som är bäst smashbox eller Modelco...)

SANDRA

Bra att få höra om andra som beställt - det verkar funka bra.
Tack för tipset!

Malin

åh vad kul med nya make up och hudvårdsgrejjer! Ska storshoppa inom det nästa månad =)

hannahsthlm

Hotspot: Det känns som jag har hypat Smashbox primer lite här på min Blogg men nu när jag fått hem ModelCo:s igen och haft båda att välja på i helgen så har jag valt ModelCo..ska du köra på någon så tycker jag ModelCo för den håller lite bättre och är ca 100 kr billigare!=)

SkinTinten är lite lagom transparent och glansig..passar om man vill ha ett osminkat resultat,kommr nog inte bli någon ny favvo hos mig dock tror jag...den sitter inte så länge verkar det som..=/

SANDRA: åhh..så lite så=)!

Malin: Jaa..det är alltid lika kul=)!

malin

EYEKO CREAM vad gör den för huden och hur använder du den?

suratanten

Jag funderar på Smashbox primern och lite grejer från Ole Henriksen.

Moa

jag funderar på två grejer från www.eleven.se, läs bloggen om du vill veta vad (;

hannahsthlm

Malin: Eyeko använder jag som highligter under ögonen bla. ovanpå foundation ibland,,gör underverk=)!
Den kan även användas istället för foundation eller som ögoncreme..har lite olika användning områden..en multi produkt=)!

Suratanten: Låter som en rolig beställning=)!

Moa: Jag har kollat=)!

Hanna

sött!

8ball

is very interesting site...

Bill

I+you+all+love%21e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Britney

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.f

Jimpson

Oh o ho! very nice site!g

Sveta

Cool!.. Nice work...e

Park

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Keno

Your work is marvelous!!Y

Hillari

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Hillari

Nice site... Cool guestbook...

Kim

Very good site! I like it! Thanks!

Smith

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.c

Prohor

Very good site! I like it! Thanks!o

Anna

Very cool design! Useful information. Go on!y

Jersey

Sentimental and nostalgic. Great.l

Urii

Greetings%21..+

Jimpson

Your work is marvelous!!e

Nicole

Thank you for your site. I have found here much useful information...+

Anna

Great Site - really useful information!

Amanda

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.l

Helga

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Park

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Jersey

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Prohor

Excellent site, added to favorites!!1

Bush

Your work is marvelous!!u

Helga

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21L

Meteor

Great Site - really useful information!r

Britney

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!e

Svetlana

Just serfed in. Great site, guys!n

Meteor

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.r