LipGloss utmaningen

52049-887


MODEAMATÖREN utmanade ju mig och några andra (även ALLA) att visa sina Läppglans...Här kommer då mina som jag hittade,har många fler i mina sminkboxar men dessa hittade jag i mina nessesärer och badrumsskåp!

1.Mini Juicy Tube Lancome
2.Clinique LipGloss (kommer ej ihåg det exata namnet på det)
3.DuWop Gloss i färgen Tulip
4.Lumene LipGloss
5.Dessert Beauty Rouge i Juicy (funkar som mulitprodukt.även på läppar)
6.Rosebud Strawberry
7.Isadora lipgloss spf 8  nytt
8.Isadora Lipgloss spf 8  gammalt (ska slänga NU)
9.Lumene Berry Fun Lipgloss
10.Dior Addict (Lipgloss och läppstift i ett..)
11.Smashbox Tint (kan användas på läppar och kinder)
12.Date Lipgloss (aldrig använt=)
13.Gloss av okänt märke(present)
14.Genomskinligt Gloss från The Body Shop
15.Isadora Amazing Glaze (har nu slängt det,såå dåligt ju)
16.Gatineau (Lippbalm med plumpingeffekt)
17.Murad Lipbalm gloss
18.City Lips Plumping gloss
19. Mini gloss från 24/7 med plumping effekt
20.Dessert Beauty Gloss i färgen Juicy (ligger längst upp på övre raden..glömde den visst..)

Har ni ej gjort utmaningen..göööör den nu!=)

Har ju lite andra utmaningar att ta tag i..håll ut..jag har inte glömt bort dem!

Ciao!♥
31 kommentarer
Christine

Åh herregud så många lipgloss! Fast jag har iofs en hel del själv, men jag använder typ tre, haha! =)

Gloom

...måste jag verkligen? *livrädd*

hannahsthlm

Christine: Jag använder typ 3 jag med=)!

Gloom: Jaaa..det vore så himla kul att äntligen få se ALLA dina gloss ;)!

kalle

Hur mycket cash ska du lägga på smink?
Ge dom till mig i stället!!Behöver trim till bilen!
Det går ju snart inte att komma in i ditt badrum!
Du är ju snygg gumman du behöver inte "gömma" dig bakom mamma rouge och pappa maskara.
Men men,har du någonsin lystnat på mig.eeeenäe!

kalle

Jag använder "TYP deoderant" :)

josefin

jag älskar läppglans :D

modeamatören

Åh vad många läppglans :) Vad tycker du om rosenbud?

Millan

Hahha när jag tänker efter måste jag ha miljon läppglans, men använder typ noll för ingen är bra. Däremot cerat, har typ 3 i min väska, och sen minst tio på vardera hos mamma och pappa.. :P

Moa

asså jag har två tusen läppglans typ (kanske skulle ta och visa upp min neccecär?) men har kommit på att jag inte passar i många gloss :/

Johanna

Jag ska göra utmaningen nuuu! =)

Mian

Oj, vad m[nga läppglans du har... min budget favorit är Fruity gloss från Isadora, och i Lyxklassen Diors Gloss tub

8ball

is very interesting site...

Helga

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o

Amanda

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.r

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

analbleaching

Hello, nice site

Joon

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Aa

Anna

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Svetlana

Excellent site, added to favorites!!m

Britney

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!x

Jones

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!-

Helga

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public..

Urii

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Keno

i love this site.r

Bob

Your work is marvelous!!

Britney

Greetings%2521..o

Hillari

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!+

Jimpson

Excellent%2Bsite%2B%252D%2Bdo%2Bkeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork.%252B

Libankaroline

Congratulations on a job well done. Thanks