Kvällens Outfit....

52049-828

...kommer åtminstone delvis bestå av :
DOVE  Summer GloW BodyLotion
DuWop  Blush Therapy (rouge) i färgen Vivaldi
DuWop  VenomGloss i färgen Tulip

Hela mitt paket från SMASHING (som jag nu finally hämtat ut) får ni se imorrn!=)
Vet fortfarande inte vilka jeans eller vilken topp jag ska ha...vi ska mötas upp kl 21 för våran partynight..
sååå..im in a hurrrryyyy now....
Ska börja smörja in den där DOVE lotionen nu oxå och hoppas på att färgen iallafall börjar krypa fram på småtimmarna...annars blir det väll imorrn..så går det när man är dålig på att planera=moi!

Ha nu en fabulous fredagskväll! Det ska jag ha!

Stor Kram och klackarna i taket/Hannah♥

Gosh! Sorry att jag inte hunnit svara på alla kommentarer eller gjort lippgloss utmaningen eller överhuvudtaget hunnit skicka inlägg i dag....Men imorrn frammåt eftermiddagen ska jag skärpa till mig..först ska jag ha en rejääääl sleepingmorning..känner jag mig själv lär jag väll inte komma hem förrens i soluppgången....Ciao!
56 kommentarer
leoni

de läppglanset e skit bra ja har två st, ett i färgen buttercup o coraltree:)

Fancy Desire

Dove cremen är verkligen bra! Har använt den i flera månader nu, perfekt för bleka vinterkroppar! Fancy Desire

Johanna

Gillar också dove krämen!
Vad tycker du om rouget? Ska ju köpa ett créme rouge...
Ha så kul ikväll!

Sofia

Skulleinte ha nåt emot lipglosset

Maria

Hoppas du får en toppenkväll och jag hoppas på en väl detaljerad beskrivning imorn om kvällen ;)

anina

Hoppas att du får en kul P A R T Y kväll!

Nikki

Är det bara jag som inte får resultat av Dove? *funderar* Jag börjar tro att jag är immun mot solbränna av alla slag haha

frida

hoppas du får en super rolig kväll!! Drick en drink för mig med ;)

fason

hur är rouget?

Sandra

Vilken av Dove summerglow använder du? Den för blek/normal hud eller normal/mörk hud??

hannahsthlm

Leoni: Buttercup är jag nyfiken på..fick ett prov med på det så det ska jag nog pröva imorrn=)!

Fancy Desire: Håller med!Tyckte man märkte resultat redan efternågra få timmar=)! Den kommer jag absolut fortsätta med!

Johanna: Kan verkligen rek.rouget! Kanon! Vivaldi tycker jag är en perfekt färg..blir ganska lagom rosigt och transparent när det kommer på..perfekt=)!

Sofia: Neej..det är fab=)!

Maria: hoppas det räckte med soluppgången & shotsen;)!

Anina: Tack gumman! Jag hade det mycket trevligt!=)


Nikki:åhh..trist då! Tror att brun utan sol och den här Dove ioch för sig kan ha något med hur mycket pigment man har...Ju mer pigment dessto lättarer och mörkare färg tror jag att man får...Men du får fortsätta smörja..kanske bara tar lite längre tid innan den tar..=) Du är säkert supersnygg även om du är blek..det kan vara riktigt snyggt det med tycker jag! Kram

(fast självklart är det trist om man inte får det resultat man önskar..)

Frida: Tack ska du ha! Jag drack garanterat en drink för dig oxå=)!

Fason: Bra..väldigt bra=)!

Sandra: Normal/mörk hy använde jag..var den enda som fanns kvar..Funkade bra på mig faktiskt=)!

Joanna

Har inte testat en såndär lotion en, men det verkar vara smarta things så jag får göra det;-) Hoppas du hade kul!

8ball

is very interesting site...

Nicole

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Elza

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

Thank you for your site. I have found here much useful information...s

Anna

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21n

Sveta

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guy

Prohor

Great+Site+%2D+really+useful+information%21%25

Vasilii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.s

Amanda

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!i

Kim

I\'l be back... :)s

Jennifer

i love this site.K

Amanda

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..n

Urii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!:

Marilyn

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.2

Keno

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.%22

Sveta

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21%21

Keno

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.%3D

Bill

You have built a good website

Amanda

Great Site - really useful information!

Jooni

Cool%21..+Nice+work...t

Bob

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.t

Vasilii

I have your site for its useful and funny content and simple design.p

Kim

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21+

Jimpson

Looking for information and found it at this great site...r

Hillari

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.c

Jones

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucky

Joon

I\'l be back... :)i

Jersey

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.+

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!

Svetlana

Your work is marvelous!!p

Park

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!s

Smith

I\'l be back... :)e

Jennifer

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...%2B

Jennifer

Looking%2Bfor%2Binformation%2Band%2Bfound%2Bit%2Bat%2Bthis%2Bgreat%2Bsite...%252B

Elza

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Hillari

%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%2F

Jennifer

Nice site... Cool guestbook...o

Meteor

Oh o ho! very nice site!p

Katie

Your work is marvelous!!c

Smith

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.f

Meteor

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.c

Jimpson

I have your site for its useful and funny content and simple design.g