JEZEBEL

Ikväll var jag bjuden på en VIP visning av JEZEBEL smycken på Galleri  Eklund Wallmark.

Jag och Patsy hade planerat att gå iväg men allt blir inte alltid som man tänkt sig..Det visade sig att ingen av oss hade barnvakt och en trött Lilla-E på Vip-visning hade inte blivt en hit ..det vill jag lova ;)
Jag hoppas dock att jag får komma en annan gång för jag tycker Jezebel har mycket fina smycken som tilltalar mig!

Bakom Jezebel står designern Carolin Fredriksson som designat  smycken sedan 2001.
Carolin designar Jezebel:s collection under devisen" Jezebel representerar en stark och kraftfull kvinna som vågar stå upp för sig själv,vet vem hon är och vad hon tror på".
Namnet Jezebel kommer förövrigt från en drottning i MellanÖstern som levde en gång för läääänge sedan!=)
Jezebel kan i STHLm bla. inhandlas på PICNIC på Riddargatan 3 och Haven på Upplandsgatan 45.
Man kan även beställa på hemsidan och varje smycke görs för hand på beställning,det finns alltså inget lager!

Här är några godbitar som jag skulle kunna tänka mig:

ALV ÖRHÄNGEN Pris: 2250 kr

ALV förgylld  HALSBAND Pris: 2875 kr

ARMBAND med BERLOCKER Pris: 2995 kr

ARMBAND med OVAL 2250 kr

Nu ska jag läsa lite i min pocketbok...Djävulen bär Prada=)!

Gonatt/Hannah♥

28 kommentarer
Felicia

Sov gott tjejen och enjoy your book!

Johanna

"Djävulen bär Prada har jag börjat läsa jag med!
Det fanns ett annat smycke som jag gilla där;"Guardian Angel" halsbandet, 2595kr.=) Men även den armbandet med OVAL som du nämnde.

anina

Den boken läste jag för ett tag sedan, bra tyckte jag :)
Ursnygga smycken men inget för min lilla plånbok :(

Anonym

Väldigt fina örhängen..Men dyra =O

Sanna

Hej Hanna! Är nyfiken på hur det gick med den rosa prickiga klänningen från barnavd. på HM? Sydde du om den eller skickade du tillbaks den? Jag ångrdade mig med den rosa o tack o lov hade de den i marinblått i storlek 158/164 så jag får den nästa vecka. Det rutiga linnet som kostar 98 kr nu på rea finns i enstaka exemplar idag (var borta från sortimentet några dagar) så jag beställde både storlek 34 o 36 eftersom jag är lite osäker på storleken. Nu har jag några godbitar o se framemot. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Sanna

Antonia

Visst boken är bra? Jaa jag gillar verkligen dessa smycken du visar på din blogg.. har nästan likadan armband som bilden längst ner. Beijos

Christine

Oj det var fina smycken ju! Synd att du inte kunde gå =/

8ball

is very interesting site...

Park

Great Site - really useful information!G

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Joon

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Sveta

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Jennifer

Thank you for your site. I have found here much useful information...%

Jones

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28U

Bill

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Anna

Excellent site, added to favorites!!f

Prohor

Your%2Bwork%2Bis%2Bmarvelous%2521%2521e

Smith

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.0

Joon

Hello+people%21+Nice+site%21l

Britney

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.k

Jones

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jones

This is very interesting site...i

Vasilii

i+love+this+site.a

Jimpson

Sentimental+and+nostalgic.+Great.b

Smith

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21k

Jennifer

I consider that beside Your site there is future!)

Didrikmari

Uno straise Qatro single sais, thanx