H&M ...finally

Ni får ursäkta att jag inte hunnit fixa ett inlägg om min Eleven beställning som anlänt MEN jag har faktiskt (tro det eller ej) lyckats krångla ut mitt 9.3 kg tunga Hm paket från 7 Eleven efter försäkring att jag ska komma in och skriva på att jag kvitterat ut det när deras dator funkar igen så de kan skriva ut en avi...Ibland är det bra att kunna förhandla lite=)!

Har packat upp ur  gigantisk hm kartong hela kvällen samt försökt planera min och Lilla-E.s Örebro tripp imorrn bitti..om jag inte hinner svara på alla kommentarer så gör jag det när vi kommer hem imorrn kväll!

Jag är verkligen såå glad! Självklart var det en del botten napp i kartongen MEN överlag är jag förvånad åt det mycket positiva hållet! Vilka användbara saker som nu finns hemma hos mig!Och det är inte lite saker heller...
Lovar att favoriterna jag behåller kommer komma på bilder,men det blir nog efter helgen!

Engla fick ju sin Prickiga klänning härom dagen i Marin och skrev att den var lite stor... Nu har min (mina)anlänt och jag är verkligen beredd att instämma.
Storlek158/164 i Prickiga klänningen är verkligen för gigantiska barn...Skulle vilja byta mina (beställde både en marin och rosa) till 146/152 men alla marina är nu slut samt  den rosa i just 146/152....Det var  ju faktiskt lite små trist..Nu vet jag faktiskt inte hur jag ska göra..om de behålls eller ej..det visar sig!=)Men det  kan inte få mig på dåligt humör idag inte...

Den här klänningen kom också från barnavdelningen  i storlek 158/164, men den kan jag också rek. att beställa i 146/152 om man är en storlek Small för den var också lite stor..men den ska jag behålla iallafall.Super cute!=)För 79.90, det är ju liksom ingen  stoooor utgift!
Hade glömt att jag beställt den men blev positivt suprisad när den låg där!
Det är inte ett dugg konstigt att beställa från barnavdelningen tycker jag...det är ändå ingen som har tid och ork att lägga märke till det och Om de gör det..who cares? Huvudsaken är ju att man själv är nöjd och tycker det siter bra,det är ju det viktigaste med ett plagg!
Det är ju ofta så (iallafall för mig) att om man köper en kjol eller klänning från barn så mixar man ju den med snygga skor,väska ,en preppy cardigan..det blir ju inte barnavdelning rätt igenom!Man gör ju sin egen mix=)!

Andra godbitar i kartongen:   STRANDLINNE 69.90
Fabulous rosa färg som kommer få vem som helst att se solbränd ut i sommar. Jag kommer använda mitt linne som liten strandklänning...perfekt längd på den till det i storlek small.Alldeles för stort dock som linne tycker jag!=)
5 pack Hipsters med Mupparna.
Soo cute...Vem gillar inte Miss Piggy and co??;) 129 kr
Svart cardigan med pärlemorknappar och rund hals 149 kr.

Sov så gott!/Hannah♥

42 kommentarer
Jenny

Du menar att du beställer till dig? Det har jag aldrig tänkt på! =) Kanske man borde testa.. Är ju bara 159 lång å en xs så det borde väl funka? Ha en fin sommar med de nya kapen! =)

Sofie

Vad kul å åka till Örebro!! =) Vad tycker du om staden som jag lever och bor i ? Ha en bra dag! Kram Sofie

suratanten

Men guuu...snart kanske t o m jag kan klämma mig i barnkläder :)

anina

Vad kul att du är nöjd med dina köp. Detdära strandlinnet har jag i limegrönt, verkligen ett fynd!
Ha en bra helg! Kram.

Natali

vad bra at du är nöjd, jag har den rosa strandklänningen använde den i egypten o den är så skön att dra på när ma nska ta en drink i baren =) O en svart kofta är alltid bra att ha

Sofia

Jag är köper gärna den marinblå prickiga klänningen av dig om du inte ska behålla den! :)

Johanna

Fina kläder! Jag har H&M katalogen framför mig, kanske en beställning..
Kram!

ML

Den cardingan har jag i vitt, älskar den! :)

hannahsthlm

Jenny: japp..jag beställer till moi från barnavdelningen=)! Vissa plagg funkar INTE..byxor skulle jag inte ge mig på,men just klänningar och kjolar kan vara lyckade köp sometimes!=)

Sofie:åhh..så du bor där? Jag älskar Örebro,super mysigt med slottet,stadsparken och svartån!=)

suratanten: Tror jag alla gånger du kan,kanske ska ge det ett försök nästa gång?;)

Anina:åhh..kul..är jätte nöjd med strandlinnet=)!

Natali: Instämmer helt=)! Vad mysigt det lä't med egypten btw..=)

Sofia:Då vet jag det! hojtar till om jag bestämmer mig för att den inte är nåt för mig..=)!

Johanna: Jaa..jag var lite skeptisk mot hm Rowells först men man kan verkligen få hem en del användbart och snyggt till billigt pris;)!

ML: Jaa..super söt=)!

Marie

hur beställer man egentligen från hemsidan? letat och letat men inte hittat ngt sätt!

hannahsthlm

Marie: åhh..det ska inte vara något problem. Gå in på hemsidan www.hm.com och kicka på HmRowells shop uppe på sidan längs listen upptill ...Där klickar du på Logga in när du kommit till shopens startsida. när du klickat på LOGGA IN finns det upp en ruta: Inte medlem,registrera dig! (eller nåt liknande)Då klickar du bara där och registrerar dig! Lycka till! Kram

Annie

JÄttesöta, den rosa med smock är en strandklänning så det r inte alls konstigt att den är stor som linne. Gillar verkligen koftan med!

isabelle

hej hopp! jag kan köpa din rosa klänning ifall den inte passar. :P

hannahsthlm

Annie: Åhh..skumt att de skriver standlinne då..tycker oxå den ser ut som en strandklänning,så nu får det vara en sådan=)!Grymt stor som linne var den iallafall...tack för tipset!=)
koftan är såå söt och comfy!!

isabelle: ok..tror jag behåller den men om jag inte gör det så skriver jag det här på bloggen,då får du hojta till!=)

antifashion

åh köper oxå gärna den rosa klänningen om den ska säljas :-) Beredd att betala mer tillochmed. Lite desperat efter den supersöta skapelsen.. ;-) Lägg ut den på tradera om den ska säljas så budar vi lite ;-) Gillar din blogg förresten :-)

8ball

is very interesting site...

Bush

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+back9

Joon

Excellent web site I will be visiting oftena

Elza

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Keno

Very cool design! Useful information. Go on!5

Prohor

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!h

Park

Hi! Definitely nice and neat site you got there.w

Prohor

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%292

Helga

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Jennifer

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...

Smit

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+workk

Jesus

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Bob

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Urii

Looking for information and found it at this great site...

Smit

You have built a good websitet

Bush

Very good site! I like it! Thanks!I

Sveta

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3Fn

Elza

Fascinating site and well worth the visit. I will be backo

Svetlana

Thank for making this valuable information available to the public.n

Marilyn

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Helga

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.s

Elizabeth

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r