Hannah vill ha ...


...jaa..det är ju riktigt mycket faktiskt som den lilla materialist jag är MEN dessa saker står nog högst på Önskelistan från ELEVEN i skrivande stund:


Smashbox  Eye Make Up Remover 150 kr
Nu är ju min Helena Rubinstein slut NU igen...och denna från Smashbox är betydligt billigare..kanske ska slå till på den?


Too Faced Bunny Balm Girly Grapefruit 199 kr
Är en hundralapp dyrare än Rosebud men det är alltid kul med variation på Läppbalsamet..Girly Grapefruit tycker jag låter mycket lockande!


DessertTreats Deliciously Kissable Fragrance: Cupcake 275 kr
Egentligen VET jag inte om min omgivníng skulle uppskatta att jag luktade bakelse...men vem bryr sig^^...Cute att ha i badrummet skulle den garanterat vara!!


Smashbox Brush Cleaner 240 kr
Har en del borst rengöringar såklart  eftersom det är av störata vikt när man jobbar med smink men denna ska tydligen vara super och den vill jag oxå ha!! Till mina egna borstar!
Tvätta ALDRIG dina borstar med för mycket schampoo eller diskmedel..De blir förstörda efter några vändor..Synd om man investerar i en dyr borste av äkta hår..då borde man ivestera i en Brush Cleaner av något slag oxå!


Badbrusare  Energi 35 kr
Hmm..skulle jag verkligen behöva...även om den inte hjälper så kan man ju alltid inbilla sig att den gör det...att bero på Energi...

Nopp! Dax att sova!....Har faktiskt ingen badbrusare att ta till imorrn bitti! ;)

Får se om det blir någon Eleven beställning eller ej..sover på saken ...tror jag..Har ju min beställning från Smashing att hämta ut som jag faktiskt inte hunnit såå....

Sov så gott/Hannah♥

33 kommentarer
Rebi

Hey Lovely U! Du e for rolig =) Jag gillar den dar make up brush cleaner'n. E smashbox ett am brand eller? Jag har ju noll koll pa sant. Fick forresten ett mail fran pappa att han bokat biljett till SD oxa, samtidigt som mutti & moster Eva-Lotta c/o. Undra hur det kommer turn out? Det ska bli jatte kul men onskar verkligen att du kunde va har a supporta. Miss U! Hor av dig snart & halsa mina favvo killar. Jag har oxa en bra marketing tips till dig.. Love Reb

jessica

gomorron, dax att vakna nu =D

Johanna

Brush cleaner skulle jag behöva..

Hanna

bunny balmet doftar hemskt! ja, kan inte ens andvända mitt för ja tål inte doften! lika så med eyeko balmet!

suratanten

Jag vill också lukta bakelse...mums!

therese

hannah gumman du e ju helt besatt av hudvårdspsodukter, hihi=) men tipset om borst rengöringen var ju super bra, måste jag ha!

Svalling

lipglosset kostar bara 99 på blush.se ju :O

Ida

Jag har en desert beauty whipped cream.. det luktar jättegott och blir inte så kladdigt på kroppen som liknande prod med söt doft.

8ball

is very interesting site...

Bush

Excellent site, added to favorites!!O

Sveta

Nice+site...+Cool+guestbook...y

Helga

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

analbleaching

Hello, nice site

Elza

Very cool design! Useful information. Go on!s

Elizabeth

Wonderful pages! Keep up the grat work.l

Amanda

Greetings!..v

Marilyn

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read

Elza

Excellent%2Bweb%2Bsite%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bvisiting%2Boftenv

Jimpson

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21i

Svetlana

The%2Bsite%255C%2527%255C%2527s%2Bvery%2Bprofessional%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BOh%2Byes%252C%2Bone%2Bextra%2Bcomment%2B%252D%2Bmaybe%2Byou%2Bcould%2Badd%2Bmore%2Bpictures%2Btoo%2521%2BSo%252C%2Bgood%2Bluck%2Bto%2Byour%2Bteam%2521

Jooni

I\'m love this great website. Many thanks guyr

Bush

Wonderful%2Band%2Binformative%2Bweb%2Bsite.I%2Bused%2Binformation%2Bfrom%2Bthat%2Bsite%2Bits%2Bgreat.%2525

Jesus

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21a

Bush

This%2Bwebsite%2Bis%2BGreat%2521%2BI%2Bwill%2Brecommend%2Byou%2Bto%2Ball%2Bmy%2Bfriends.%2BI%2Bfound%2Bso%2Bmuch%2Buseful%2Bthings%2Bhere.%2BThank%2Byou.z

Elza

Thank you for your site. I have found here much useful information...s

Sveta

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Joon

Great+Site+%2D+really+useful+information%21o

Nicole

Excellent web site I will be visiting often,

Vasilii

This is very interesting site...r

Marilyn

Your work is marvelous!!t

Prohor

It\'s a great and valuable site!t

Bush

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Anonym

we can sure offer high quality of all kinds of cosmetic brush. As kabuki brush, blush brush, powder brush, Powder Dispensing Brush, shimmer brush, shaving brush, facial brush, lip brush, eye shadow brush, brow brush, comb brush, liner brush, conceal brush, brush sets, make up brush, lip brush, fan brush and so on. If you are interested and need more information, please browse our website ( www.dongshenhairbrush.com or www.make-up-brush.com
) and contact us.
thanks
Email:[email protected]
Attn:kelly