Graduation Girl

52049-950

Mammsen ringde just från SAN DIEGO där de strax skulle bli upphämtade av Sweet ROBBIE, min syster REBECCA:s ubertrevliga  pojkvän och bli skjutasade till GRADUATION.  Klockan är ca 11 på morronen där...
BECCA tar sin MASTER GRADUATION IDAG!   GRATTIS GUMMAN!=)
Tyvärr så regnade det i S.D idag men det gjorde det INTE för två år sedan när jag och Söta W var där och firade när Becca tog sin BACHELOR Graduation..då stråååålade solen! (Hoppas det bättrar på sig idag oxå..)

DET ÄR MYCKET SORGLIGT ATT JAG OCH KILLARNA INTE KUNDE ÅKA ÖVER DENNA GÅNG! =(
Men på något sätt kan jag ändå föreställa mig det hela efter som jag bott på samma hotell vid Marinan där mamma & co bor nu  och själv blivit upplockad av Robbie just där och åkt i samma bil till Graduation som jag förmodar är påsamma place även denna gång..sååå... JAG KAN FÖRESTÄLLA MIG DET HELA!=)
Jag har sett hur himla söt min syster är i den där hatten och jag har varit på GALLELEIOS VIP fest efteråt...DÄR lär nog dock INTE mamma,kusin Philip,morbror Göran,moster E-L,pappsen,lilla syster Amanda etc. hamna=)
Men VERY  VERY sad är det ju åndå...att jag inte kunde vara där denna gång!

Eftersom Becca just nu står i svart Graduation hatt i Graduation-aula och inte har tillgång till internet så kan jag ju passa på att berätta att hon bla. kommer få dessa söta PILGRIM örhängen från moi i present (på bilden) och så massa annat smått & gott som jag skickat med mamma & co!;)

Hoppas ni har en härlig Fredagskväll!

Ciao!
36 kommentarer
Sandiebelle

supertjusiga örhängen! =)

Angelica

Söta örhängen och grattis till din syster!

Mimmie

Underbart fina, vill ha!

sarah

Ursöta örhängen!

Johanna

Super söta örhängen!
Pilgrim har såå fina smycken!

Christine

Oh, din syster kommer bli jätteglad =) de örhängena var så underbara ju!

therese

jätte söta örhängen, de skulle jag blivit glad om ja fick=) ha en bra dag!

från hannahsthlm

Sandiebelle: åh..kul att du gillar dem=)!

Angelica:åhh..Tack ska du ha=)!

Mimmie: Visst ärde cute=)!

Sarah:åhh..kul att du gillar dem!=) Hoppas min syster gör det oxå!

Johanna:Åhh..det har de verkligen..såå mycket fint=)!

Christine: Tror du det? Hoppas verkligen det jag med=)!

Therese:åhh..va kul att höra! Hoppas becca blev glad..ska ringa henne ikväll och höra efter!=) Ha en jätte bra dag du med!

Isa

Vilka fina örhängen! Blev sugen på att köpa dem..:)

Cicci

Vad har hon tagit en master i?? Vad duktig hon är hursom och jättefina örhängen :)!

sandri'x

Såna fic jag i konfermationspresent! Har på mig de nu faktist! :D

från hannahsthlm

Isa: visst är de cute ;)!

Cissi: åhh...Economy Buisness... something....ska fråga efter den exakta titeln..men något med Ekonomi är det iallafall=)!

Sandrix: åhh..trevligt=)!

8ball

is very interesting site...

Amanda

Thank you for your site. I have found here much useful information...A

Helga

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.S

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

I%5C%27l+be+back...+%3A%29h

Bill

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Joon

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..m

Elizabeth

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Kim

You have built a good website+

Joon

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.i

Joon

Wonderful%2Bpages%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgrat%2Bwork.i

Smith

I\'l be back... :)a

Jersey

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Park

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.p

Britney

Greetings%21..l

Britney

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...;

Marilyn

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!B

Bill

Your+site+is+very+interesting+and+usefulk

Smith

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.u

Jooni

Nice site... Cool guestbook...u

Jennifer

Nice site... Cool guestbook...y

Vasilii

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.+

Keno

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Kim

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.y