Gomorron...& Gårdagens inköp


 Fy..hela jag känner mig som en Citron!!Även om jag känner mig som en ganska glad sådan...=)
)Och det isar i tänderna trots ihärdig tandborstning vill jag tala om...!Vad  otroligt mycket citronjuice eller vad det nu är i Cosmopolitan , Speciellt om man dricker det hela kvällen...ha ha..men det kan jag leva med...Roligt att komma ut några timmar även om det inte blev dösent VILKET jag är GLAD för just nu.=)

Har tagit en EAZE (Den nya migrän/huvudvärkstabletten från Apoteket som är receptfri) och vips..inget ont i huvudet har jag !=)

GÅRDAGENS KÖP var kanke inte av den roligaste kalibern MEN det vart iallafall:

1.NUTRILETTE MEAL 34.50 för 2 st KONSUM( Kanske något att byta ut lunchen mot??Innehåller ju massa vitaminer iallafall)
2.DIOR PURE LIGHT 320 kr på Åhlens i nr 100 (Världens bästa foundation,innehåller ÄVEN spf 15)
3.LOREAL Eye & Lip Make UP REMOVER Waterproof 62 kr Åhlens (Okey Budget borttagning som man ej behöver stå och GNUGGA med...man ska aldig behöva gnugga med eye make up remover)
4.MAYBELLINE  Eyeliner Matic 69 kr Åhelens (Penna liknande CLINIQUE Quickliner i förpackning som man rullar upp).Den härfrån Maybelline är dock INTE bra..lägg de ca 100 kr extra om du har möjlighet på Clinique Quickliner instead.! Jag köpte denna för att den bruna jag ville ha från Clinique var slut...Pennan har redan gått av 2 gånger när jag rullat upp den..blää..UR DÅLIG!!
5.VIKTKONTROLL Brustabletter 59 kr KONSUM
Ha ha...Dessa tabletter ska ju innehålla KROM som sägs minska sötsuget och bättra ämnesomsättningen...Har hört att de INTE funkar..MEN vill pröva själv...Har ni någonerfarenhet av dem?!

Hoppas ni får en hääärlig Lördag!

Kram/Hannah♥
37 kommentarer
suratanten

Eaze låter som något jag bör införskaffa:)

Nope, har aldrig provat Viktkontroll, men har snokat lite på dem...ja, det sägs ju att krom ska minska sötsuget.

från hannahsthlm

Suratanten: Ja! Rätt dyra var de,Eaze, men när inget annat hjälper känns det tryggt att ha de hemma=)!
Ska bli mycket intressant och se om dessa VIKTKONTROLL funkar...jag meddelar sedan=)!

anina

Jag måste testa eaze nästa gång jag varit ute på "galej" brukar bli rätt så dålig.
Jag ska precis köpa en ny foundation, kanske skulle testa DIOR, men har en fråga, passar den alla hudtyper? Bra med spf15.
Ha en bra helg!

från hannahsthlm

anina:Åhh...Diorär såå bra! Passar ALLA hudtyper! Just Dior Pure light känns verkligen BRA för hyn och får en att se pigg och naturlig ut! OM man har en primer först så sitter den bättre,det har jag alltid! Har man fet hy så går det tex.super bra att använda PURE LIGHT med en primer ,har man torr hy kan man egentligen använda den med endast fuktcreme och sedan PURE LIGHT men jag kör primer ÄNDÅ för ett HÅLLBART Resultat! Lycka till=)!

Maria

Är också nyfiken på Dior och efter sådana lysande recensioner så är det kanske på tiden att inhandla det ;) Har du också problem med isningar i tänderna dagen efter? Det är hur jobbigt om helst.

Antonia

L´oreal Make up remover är bra.. gillar den och perfekta är det billigt oxå;) Shoppa är det bästa man vet.. haha

från hannahsthlm

Maria: Jaaa..isningarna är inte funny precis..blir alltid så när jag dricker vissa drinkar=(
DIOR PURE LIGHT är dock fabulous! kramis

Antonia: jaaa..shopping är awesome=)!
Ytligt kanske..men väääldigt kul!!;)

Maria

Krom ska väl reglera insulinnivåerna och jag har själv ätit det när jag skulle bli av med mitt värsta sockerberoende.

Jag märkte inga resultat förrän efter c:a 2 veckor och då vet jag ju inte om det berodde på kromet eller att jag slutade äta godis :D

Käthe

Isningarna känner jag igen. Märker jag också av när jag druckit vitt vin eller drinkar med sura ingredienser. Tipset är att skölja munnen med rent vatten mellan drinkarna(klunkarna, funkar på mig. :)

CLINIQUE Quickliner är min favorit. Köpte nyligen en i svart och gillar den skarpt. Den bruna såg så ljus ut, men det finns kanske en mörkbrun också?

Dior foundation låter jättebra. Täpper den till porerna (som jag tycker att vissa krämer gör - har känslig hud)? Hur lägger den sig i fina veck som ju börjar komma nu efter 30? Har du förresten testet Smashbox filter pen (heter den så?) som man kan använda som en primer på utvalda ställen?

Jaha, det var nästan 20 frågor. :))

sarah

Hmm ,jag borde också handla lite nytt och fräscht !

Malin

angående tabletterna, magen blir INTE din bästa vän efter dem!

från hannahsthlm

Käthe: Tack för tipset angående drinkarna=)!
Clinique quickliner finns i 2 bruna..Smokey Eyes och Roasted Coffee ..jag tycker sist nämdaär adorable..blir rätt mörk på=) Smokey Eyes är lite grå /brun..inte såå snyggt DÅ är hel brun eller hel svart mycket finare..tycker jag!

Pure Light täpper inte tillporer,passar perfekt på 30+ hy också eftersom den INTE lägger sig i veck och lightar upp lite..jag rek. den varmt!=)
Smashbox filter Pen är bland det BÄSTA jag inhandlat..go for it=)!

Kram & trevlig Lördagskväll!

Sarah: Alltid kul=)!

Malin: ooohh..låter inte soo exiting=/!

Amanda..

Jag har testat brusen och tycker den funkar utmärkt! Dock tycker jag verkligen inte att du behöver gå ner i vikt!!
Hur lång är du och hur mkt väger du om man får fråga? Du ser ju hur liten ut som helst!

Ta hand om dig!

Sarah

Återkom gärna med om Viktkontroll bruset funkar ! :)

irmeli

Jag äter "rena" kromtabletter, de funkar för mig. Sedan om det är en placeboeffekt kan jag inte svara på!

8ball

is very interesting site...

Sveta

Oh o ho! very nice site!g

Hillari

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Sveta

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!2

analbleaching

Hello, nice site

Vasilii

http%253A%252F%252Ffm7.biz%252Fpio%2B%252D%2Bgay%252Danal%252Dsex%252Dtip%250D%250Aa

Meteor

Fascinating site and well worth the visit. I will be backe

Jooni

i love this site.i

Marilyn

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Joon

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !+

Elza

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!p

Vasilii

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.

Joon

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Jennifer

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jimpson

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.%25

Urii

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Smit

I\'l be back... :).

Svetlana

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?+

Helga

I consider that beside Your site there is future!i

Prohor

Hello people! Nice site!,

Jesus

Your site is very interesting and usefulr

M-a-l-i-n

hur gick det med viktkontroll?? Nyfiken för jag tänkte börja med dom idag.