GardenParty nästa....

52049-863

Present inköpen avklarade! Kan inte avsjöja här vad de innehåller dock ;)
SOM VANLIGT passade jag på att få med lite små presenter hem till mig själv oxå!
Men bara små budget saker från Åhlens...har faktiskt fått ett paket från BLUSH idag som jag recenserar imorrn !=  ) Håll utkik!

Till mig själv från presentshoppingen blev det:
♥ Solskydds lipgloss (spf 8) från ISADORA  95 kr
♥ Nagellack i en underbar rosa nyans från ISADORA ,Wonder Nail nr 119 SMASHY CERISE, 60 kr
♥DATE:s nya Body Spray Doft som heter DATE ME 59 kr
(har inte använt date sen tonåren men blev tipsad av en kompis att lukta på den här som faktiskt påminner super mycket om RALPH LAUREN  Cool...kan man absolut ha i väskan och fräsha upp armar,ben och decolletage med i sommar om man nu känner för det!=)

NU är det Garden Party som gäller för oss! återkommer med mer bloggande imorrn!
Ha nu en fabulous fredagskväll allihopa! =)

Stor Kram/Hannah♥

Im in a hurry right now....Svarar på alla kommentarer imorrn...tack för att ni läser! Ciao!
50 kommentarer
Maria

Ha det så mysigt! Kramelikram!

Maria

Gardenparty låter kul, hoppas du får kul också =)

Millan

Hmm DATE, känns lite B, har ju liksom fått sånt status, är det alltså bättre nu?

suratanten

Date...ja, det var ett bra tag sen jag använde den. Vilken härlig rosa färg det var på nagellacket.

Ha det så kul nu:)

jessica

hoppas du har en trevlig kväll..kramis

Dontclick

Hoppas du har trevligt!

Emma

hannah i neeed yours help! du som har koll. vad gör man åt en hud som bli glansig?

Goddess

Har luktat på den också- och den luktar gott. Tordes inte köpa den, då jag heller inte använt date sen tonåren och är nu snart 30. Men nu vet jag ju fler i min ålder som har den så nu kan jag nog köpa den med gott samvete. En billig parfym i väskan är ju aldrig fel!

Evelina

har också en date som budgetparfym....min lilla 12åriga syster hade dne och så luktade jag på den och fick en nostalgitripp som heter duga:) så en sådan fick det bli:)

Cicci

Hoppas du får en trevlig kväll, gradenparty låter trevligt :)!

JessicaN

Hoppas att kvällen var trevlig! :)

Malin

åh, solskyddsläppgläns måste jag ha ! tack , nu vet jag precis vad jag ska leta efter =D

anina

Vad kul med garden P A R T Y hoppas att du hade kul.
Har totalt missat att isadora har en solskydds lipgloss är den bra?
Ha en fin helg! Kram.

Heléne

Jag älskar det där nagellacket, så somrigt och fräscht! Jag fick hur många komplimanger som helst förra veckan när jag hade det.

Pia

Gud vilket snyggt nagellack! Vilka härliga sommarfötter man kommer att få av det!
Trevlig Kväll!

hannahsthlm

maria: Tack ! Hoppas du har en trevlig helg!=)

maria: Tack=)! Vi hade det hur trevligt som helst!

Millan: Neeej..alltså..date är nog varken bättre eller har högre status nu MEN denna doftar åtminstone gott och duger absolut för mig att ha beach bagen i sommar=)!
Även om jag kommer fortsätta med mina CLEAN till vardags och mina övriga parfymer till fest=)!



Suratanten:Jaa..den där rosa färgen är helt adorable! Jag är riktigt happy att jag sprang på den!=)

jessica: Tack gumman!=)

Dontclick: Tack! jag hade mycket trevligt!=)

hannahsthlm

Emma: Använd en primer! det är det bästa tipset jag kan ge! ModelCo .s primer som du kan beställa från bla.www.blush.se tycker jag är helt klart bäst mot glansig hy! Lycka till! kram!

Goddess: Köp!=) Klart man kan ha en sån i väskan och växla med..den doftar ju helt ok,riktigt fräsch!

Evelina: Åhh..du med=)!

Cissi: Gaedenpartys bode man allt gå på oftare..super coosey=)!

Jessica N: Tack!=) Det var den!

Malin: Ja,det är en bra ivestering för sommaren! Finns i flera nyanser!

Anina: Jaa..jag tycker Isadoras lippgloss med solskydd är helt ok! I år har de utökat med fler nyanser vilket är roligt! de har även solskyddspuder samt foundation!=)

Helene:åhh..kul! jag älskar redan mitt jag med!=)

Pia: Absolut! Kanon till bruna sommarfötter!=)

8ball

is very interesting site...

Hillari

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

analbleaching

Hello, nice site

Bob

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time>

Katie

I have your site for its useful and funny content and simple design.a

Urii

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Park

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.n

Britney

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUs

Smit

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!G

Elizabeth

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Bush

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Marilyn

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21u

Helga

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!k

Sveta

Thank for making this valuable information available to the public.e

Park

Very cool design! Useful information. Go on!v

Jooni

Greetings!..+

Svetlana

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!e

Urii

I like it and the background and colors make it easy to readn

Anna

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21m

Jersey

Your site is very interesting and usefulr

Urii

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!d

Smith

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Park

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Vasilii

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Elizabeth

Your site is very interesting and useful3

Jones

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?d

Anna

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Elza

I enjoy your site very much! THANK YOUc

Elizabeth

Excellent site - do keep up the good work.%

Bill

Oh o ho! very nice site!+

Vasilii

Excellent site - do keep up the good work.+

Keno

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Abdulvanja

Very Good! I love it.