Dont Miss...

52049-969

.....Tv 3 klockan 21.oo tonite...
32 kommentarer
alice

har faktiskt inte kollat på det den här säsongen eller förra, eller jo lite förresten. :)

adeline

Jag kommer sitta bänkad framför teven! :)

Anonym

tonight heter det väl?

Anonym

engelska brudar e fula.

Emilee

Sitter och kikar nu, tror inte att det kommer hålla lika hög klass som det amerikanska men jag hoppas på lite mer fashion :)

adeline

vad ska man säga.. Det var BARA auditions. Lite långtråkigt om du frågar mig. Hoppas det tar sig! :)

från hannahsthlm

Alice: Top Model England är helt nytt..Kollade knappt på den svenska säsongen jag heller denna omgång(några avsnitt på slutet endast) men den Engelska kommer jag kolla på i fortsättningen om jag hinner =)!Jag älskar Top Model!

Adeline:Jaaa..lite trist att det bara var auditions men nästa vecka drar nog uttagningarna igång..det blir kul..säkert..men det missar ju jag..tror icke det sänds i Bulgarien ;)!

Anonym 1: Ja självklart är den rätta stavningen på ikväll TONIGHT men Tonite är en förkortnig som man oxå kan använda när det inte är så "formellt" ;)

AQnonym 2: Engelska tjejer är inte alls fula,det är många som tycker det men varför skulle de vara fulare än andra egentligen?
Kvällens top Model aspiranter innehöll väll inga Top Modeller precis men det FINNS mycket snygga tjejer i England oxå..=)!

Emilee: jag älskar Engelska program och engelsmän/kvinnor har en fabulous mentalitet så även om det ,Top Model UK,kanske inte blir så stylish som Tyras Top Model US så kan det nog bli riktigt underhållande!=) Får vi hoppas...Självklart vill jag oxå se MER FASHION!;)


Emilee: ha

från hannahsthlm

Emilee: ojj..skulle inte skriva ha...blev fel där...sorry...orkar inte radera och skriva om svaret...Kram gumman=)!

Marie

Åh vilken besvikelse... hoppas nästa avsnitt är bättre.

Samuel

Va'...INGEN av indiskt börd trots alla indier och pakistanier som bor där?!

Nja, "jag är skeptisk" men måste nog säga att de där två mittentjejerna med mörkt hår och i varsin svart t-tröja resp. top är trevliga att vila ögonen på...eh, jag menar att de kommer nog att gå långt!

från hannahsthlm

Marie: Ja,det tar sig nog=)!

Samuel: Nopp...verkar inte som det..MEN man vet aldrig..kanske dyker upp en indisk "joker"..eller nåt...;)!

Samuel

I wish!

från hannahsthlm

Samuel: =)

Mill

Fan missade det där totalt :(

Ida

nite är ju det coola sättet att skriva night ju ;) Ja det ska bli superkul det lät roligt när man läste på hemsidan. Såklart vet jag vem som vann. Det kolla jag alltid på alla serier som gått klart innan de kommer till sv. Mycket mycket roligare att titta då.

8ball

is very interesting site...

Jimpson

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings%2B

Kim

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.g

Bush

Thank for making this valuable information available to the public.2

Hillari

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.e

Vasilii

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28

Katie

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21t

Jennifer

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%211

Jooni

I enjoy your site very much! THANK YOUm

Jesus

Sentimental and nostalgic. Great.3

Anna

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+backT

Nicole

It\'s a great and valuable site!H

Jesus

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.%

Kim

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.

Jimpson

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Jersey

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Anonym

this site is sooo boring and i think that you ar 56 years old and you are very ugly