Don`t Miss...

...att H&M nu fått in lite godbitar igen! Ingen nyhet kanske eftersom det redan är låååång leveranstid på vissa plagg,men har du missat detta, passa på att kolla in!
Igår beställde jag iallafall
                                                  LINNE Rosa/vitt 98 kr
 HÄNGSELKLÄNNIG BRUN  298 kr
 KLÄNNING (från barnavdelningen) 98 kr

Ska bli MYCKET spännande och se när nästa beställning kommer..det står v.20 på "Mina sidor" just nu..dvs.next week..då ska ju även min April beställning anlända....Kan nästan looova att min nybeställning INTE anländer samtidigt ; )!

Designer Duon Viktor & Rolf  blir ju även Hm:s samarbetspartners hösten 2006..exiting=)!

Nu drar Lilla-E och jag till Rörstrandsgatan för lunch inom en snar framtid!

Ha en adorable dag!
Kram/Hannah & Lilla-E♥
28 kommentarer
Hanna "Hans"

Linnet har jag också beställt... och bikinin som hon har under =)

Emilee

Åhhh, hängselklänningen. Jag måste också beställa massa från H&M....typ nu :)

Hanna

söta! ;)

Johanna

Söta plagg!
Ska bli spännande ja med den duon inför H&M hösten...
Ha en trevlig lunch!

irmeli

hoppas kläderna kommer passa. och att de ser ut som du tänkt dig IRL. Jag håller tummarna:)

Dontclick

åååh, vad jättefina :D ska också beställa en massa ikväll I think..:)

JessicaN

Jag skickade också en beställning till HM, det är alltid lika spännande att se om man blir glad eller besviken! Haha! :D

Maria

Å vad sugen jag blev på att beställa det randiga linnet :)

suratanten

Linnet ser ju jättefint ut. Jag har helt missat det.

Tesan

Håller med övriga talare: linnet va superfint! :)
Får nog ta mig en funderare på det...

Max Power

Med "godbitar" menar du modellerna eller? ;)

hannahsthlm

Hanna:åhh..bikinin har jag med beställt..vi verkar ha samma smak=)!

Emilee:mm..hängselklänningen ser fruktansvärt sööt ut=)! Tyvärr komer inte min förrens i juni,verkar vara måånga som är ute efter den!

Hanna: Absolut=)!

Johanna: mmm..ser fram emot hösten på det sättet!Ska bli riktigt spännande att se collectionen=)!

Iremeli: Tack vännen=)!

Dontclick: Ja..bäst och passa på..är ju såå billigt=)!

JessicaN: Jaa..sånt vet man ju tyvärr inte innan..det kan ju bli vilket som..men det är spännande=)! Oftast åker ju typ hälften tillbaka när man beställer någon stans ifrån!;)

Maria:mmm..visst är det cute=)!


Suratanten: Ja,det ser adorable ut=)!

Tesan: Ja..tycker jag absolut du ska göra!=)

Max Power: ha ha..inte riktigt;)!

8ball

is very interesting site...

Proton

Hello%2C+my+design+down.%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Aa

Keno

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.e

Bush

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!b

Anna

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Smit

I have your site for its useful and funny content and simple design.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!l

Kim

Greetings!..e

Vasilii

Very good web site, great work and thank you for your service.2

Kim

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.l

Svetlana

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.o

Jimpson

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timea

Bush

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

xlme tbsug

rnuf hdfnqtw zdnj ebsx wdhznj dmjuxeco spawgtohd