Dagens Pucci

52049-859

Ifall jag ägde dessa otroligt  söta Pucci skor så vet jag faktiskt inte om jag skulle våga ha dem på mig!
De är ju som ett konstverk..tänk att ha dem hemma i min "inbyggd-i-väggen " hylla...wow=)!
Men känner jag mig själv skulle de nog ändå åka på någon  sommarkväll efter någon Cosmopolitan för mycket...Man kan ju bara inte motstå dessa godbitar;)!
För dig som är intresserad heter denna modell EMILIO PUCCI Moon Print  Cork Mule och kan bli dina för $510.00

Hoppas ni har en härlig Torsdagskväll!   (Imorrn är det fredag ,imorrn är det fredag...såå skönt=)

Kram/Hannah♥
40 kommentarer
Stina

Jag tycker dem är ursöta! Skulle dock bli nästan två meter i dem.. :)

Linda

Dom var ursöta dom :) skulle gärna äga dom :)

Heléne

Dom var jättegulliga!

Du har blivit utmanad på min blogg.
KRam!

hannahsthlm

Stina: Visst är de bedårande;)! Skulle oxå önska att jag var så där lång...inte alltid så kul att bli två meter kanske i high heels men ack vad snyggt det är att vara lång=)!

Linda: Me too=)!

Helene:åhh..spännande..måste jag kolla in genast;)!

Gloom

De dojjorna hade faktiskt min fru fått lov att köpa!!! Är det inte morsdag snart?

Finns det inga motsvarande för mig?

hannahsthlm

Gloom: hmmm..jo det är ju morsdag soon..är det nu på Söndag? Du måste ju köpa något riktigt fint till henne!=)
Lovar absolut att medd. dig om jag finner den manliga versionen av dessa Pucci Shoes! ;)

Malin

woaw dom där gillade jag! Helt undrbara! habegär!

JessicaN

Vilka supercoola skor! :D

jessica

wow vilka astuffa =)

Emma

gryma skor.

hannahsthlm

Malin:mmm.. verkligen ha-begär;)!

JessicaN: Ja!=)

Jessica: Visst är de=)!

Emma: Absolut=)!

8ball

is very interesting site...

Hillari

I\'m love this great website. Many thanks guy%

analbleaching

Hello, nice site

Bob

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

Nice site its very interesting site! your site is fantastic..

Joon

Nice site its very interesting site! your site is fantastic..

Katie

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Britney

Pretty%2Bnice%2Bsite%252C%2Bwants%2Bto%2Bsee%2Bmuch%2Bmore%2Bon%2Bit%2521%2B%253A%2529o

Jones

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.l

Prohor

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.h

Elza

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.H

Amanda

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckp

Meteor

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.%2B

Prohor

Your+work+is+marvelous%21%21.

Jones

Sentimental and nostalgic. Great.o

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Anna

Greetings!..

Park

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+work%25

Meteor

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.D

Hillari

You have built a good websitef

Jooni

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(u

Jimpson

i love this site.e

Kim

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Amanda

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Hillari

Nice site... Cool guestbook...2

Jones

I consider that beside Your site there is future!s

Meteor

I\'m love this great website. Many thanks guye

Vasilii

I have your site for its useful and funny content and simple design.