Dagens Louboutin

52049-895Kan tänka mig att Carrie i SATC skulle valt dessa till någon babydoll klänning för en date med Mr Big på den tiden det begav sig..om de funnits då!
Hur sööta som   helst är de iallafall,även om jag inte är överförtjust i Espadriller annars...
Kan bli dina för £234.05 och heter CHRISTIAN LOUBOUTIN Moirisimo Espadrille Wedges.
Vill du veta mer om dem? Kika in på NET-A-PORTER.

Fy vad roligt att så många har delat med sig av sina favoritnamn! Ni som inte har gjort det...gör det gärna!
Sätter ihop en lista sen som jag presenterar här på Bloggen!

Nu ska jag snart stupa i säng..ikväll blir det absolut ingen nattlig tur till tvättstugan!;)

Kram & Gonatt/Hannah♥

46 kommentarer
hotspot

Åh vad jag saknar SATC och carrie... :(

suratanten

Nja...inget för mig.

Men jag är i ett desperat behov av skor igen...ha ha;)

Emma

de där skorna är inget för mig. men de är snygg på sitt sätt skulle varit den där platån, då skulle det varit grymt snygga.

Mia-Helena

Har aldrig gillat espadrills å inte kilklack för den delen tills, alldeles nyligen? Det bara svängde å nu älskar jag dem. Sköna att gå i länge vilket kan vara bra här i Stockholm samtidigt som man ser lite lagom chick ut tillsammans med klänning, jeans ja till det mesta faktiskt. Ha de gott

Fancy Desire

Vilka fina skor!! Är ute efter ett par wedges och de är verkligen i min smak..farligt! Fancy Desire

camilla

Riktigt söta och somriga skor. Ser farligt höga ut dock, själv skulle jag nog vingla runt och bryta både armar och ben ;)

eliza

Jätte, jätte söta espadrillos=)

hannahsthlm

Hotspot: mmm..jag med..absolut!

Suratanten:åhh...har inte du MASSA skor?;)

Emma: Platåskor är adorable tycker jag=)!

Mia-Helena: Såna skor är ovanligt sköna att gå i,håller absolut med! Ha det bra! kram

Fancy Desire: mmm..mycket farligt;)

Camilla: ha ha..de är stabilare än de ser ut,tror jag;)!

Eliza: Visst är de=)!

8ball

is very interesting site...

Proton

%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0Ah

Jennifer

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!e

Prohor

It\'s a great and valuable site!d

Bush

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Svetlana

I consider that beside Your site there is future!

Meteor

You+have+built+a+good+website%2B

Marilyn

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Urii

I like it and the background and colors make it easy to read

Sveta

Hello%252Bpeople%252521%252BNice%252Bsite%252521L

Svetlana

You have built a good websiteo

Marilyn

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21t

Urii

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.%3D

Urii

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.=

Hillari

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.G

Jimpson

Thank you for your site. I have found here much useful information....

Jersey

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21%2B

Urii

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21%3A

Marilyn

Your site is very interesting and useful+

Smit

Excellent site, added to favorites!!e

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Britney

Looking for information and found it at this great site...t

Anna

I\'l be back... :)v

Elizabeth

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !y

Joon

Nice site... Cool guestbook...l

Park

You have built a good websitel

Helga

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Kim

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.c

Anna

Hi! Definitely nice and neat site you got there.r

Jennifer

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Nicole

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Park

I%5C%27l+be+back...+%3A%29h

Sveta

Nice site... Cool guestbook...r

Keno

It\'s a great and valuable site!l