Dagens inköp

52049-862

Neeej men HUR FUN är det egentligen när man stannar till lite snabbt på ICA på vägen hem  och bara inser att man behöver uppdatera med såååå mycket saker som sen  tar slut på 3 dagar...Och så  går  man ut typ 300 kr fattigare och man har ändå inte köpt "något"...;)
NU är tex.redan tvättmedlet slut igen för jag har tvättat säkert 10 maskiner ikväll...och jag är inte en sån som snålar på tvätt och sköljmedel..
Varför  kan inte såna där produkter vara gratis så kunde man shoppa mer ROLIGA saker=)!

Imorrn kommer resencion av min Blush beställning..den är iallafall  något roooooligare!

Gonatt & Sleep well!/Hannah (snaaart klar i tvättstugan..)♥
46 kommentarer
You know you love me

Uuh, jag är så glad att jag inte behöver stå för sånt själv ;) Ska bo hemma tills jag dör av ålder.

Sofia

Jag tycker oxå om Gliss, ett bra budgetalternativ!

sanna

tips, handla dessa saker på NETTO så sparar du massor!

hannahsthlm

YouKnowYouLoveMe: ha ha...det är ju kanske ett altenativ att slippa dessa utgifter;)!

Sofia: Jaa..jag med=)!

Sanna: åhh..ja vet..men ibland så hinner jag bara inte stå i de där köerna...men om man planerar lite bättre kan man säkert spara in några kronor=)!

cherry

snåla på tvättmedlet för tusan! och köp grumme tvättsåpa så slipper vi fosfater.

hannahsthlm

Cherry:åhh..grumme tvättsåpa kanske kan var nåt=)! Snåla på tvättmedel gör jag dock ej,jag vill ha RENA kläder!

jennifer

hehe du e lite lika mig.. jag snålar inte med tvättmedel o skölj medel..vill det ska dooooffftttaaa och rena!!! =)

Vintage*Jessica

Grumme tvättsåpa är underbart bra :)

Kram J

Stina

Åh visst är det så! Jag kör också med Gliss, bra budgetprodukter :)

Vera

kläderna blir inte renare för att man överdoserar med tvättmedel!!! och handla på ÖB de har ju märkesvaror för halva priset ju!! me adores ÖB (fattig student..)

Li

Om man har för mycket tvättmedel s blir tvätten inte renare. Lagom är bäst. Och har man för mycket finns det en risk att det inte sköljs ur ordentligt och då kan man bli allergisk. Sköljmedel luktar gott men är inte nödvändigt om man torktumlar. Har tyvärr blivit allergisk mot sköljmedel så det kan jag inte använda. Får köpa Clean Fresh Laundry istället.

frida

haha, jag överdriver oxå alltid med tvättmedlet.. jag fyller typ hela tvättpulverfacken =)

hannahsthlm

Jennifer:Jaaa..klart det måste dofta rent och gott när man har tvättat,just loove sköljmedel;)!

Jessica:Kanske ska pröva det då nästa gång istället för tvättmedel om det är bättre för miljön=) Men sköljmedel måste jag absolut ha !

Stina: Visst är det=)!


vera: åhh..har ingen aning om det finns nåt ÖB i Sthlm city,men det kanske det gör?
Jag kan lova dig att mina små söners kläder blir faktiskt renare med mer tvättmedel..efter en dag i sandlådan är de nämligen svarta istället för vita,det krävs en hel del för att få de rena igen vill jag loova;)!

Li: Det är sant att mankan få allergiska reaktioner osv. om man överdoserar..så långt har det dock inte gått här hemma,jag vräker inte hela maskinen full med tvättmedel dock;)!
Clean fresh Laundry är awesome!Du får köpa den som ett substitut! ..verkligen trist att du blivit allergisk mot sköljmedel..jag som älskar sköljmedel...men det är klart,har man inget val så får man ju tvätta utan=)!

Frida: ho ho...välkommen i klubben;)!

cherry

fast nej, kläder blir inte renare för att du överdoserar. däremot bidrar du till förstörda sjöar och hav och annat korkat.

hannahsthlm

Cherry: OK!

Angel

Älskar dom där ajax dukarna luktar ju sååååå gott...

8ball

is very interesting site...

Keno

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Anna

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckt

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!x

Urii

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Britney

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.h

Amanda

Very good web site, great work and thank you for your service.

Britney

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Marilyn

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Prohor

Your site is very interesting and usefulm

Smith

It\'s a great and valuable site!a

Vasilii

Just serfed in. Great site, guys!y

Bush

You have built a good websitef

Prohor

Cool!.. Nice work...s

Jooni

Very%2Bcool%2Bdesign%2521%2BUseful%2Binformation.%2BGo%2Bon%2521F

Marilyn

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21%2B

Katie

I like it and the background and colors make it easy to read

Park

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jimpson

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Prohor

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.h

Bill

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Svetlana

Just serfed in. Great site, guys!e

Jersey

I\'l be back... :)o

Jesus

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Joon

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.g

Williamsolveig

Hi! Your website is really interesting! I like it!