Dagens Dior

52049-890

Fy vilket sött halsband!!
Det skulle jag gärna ge till  lillasyster Becca  som tar sin Master Graduation i San Diego nu i slutet av Maj!
( örhängena skulle hon också uppskatta...Hon är en liten örhängesgalning!;)
Personligen är jag faktiskt inte så förtjust i hängande örhängen,men det är ju en smaksak det där.

Nu är det ju så att jag redan hittat en annan present att skicka med mamma,pappa och moser till USA när de åker för att fira Becca (ja,jag blir hemma,så sooorgligt,men jag åker förmodligen i höst istället).
 Kanske vill du  önska dig dessa godbitar i studentpresent eller liknande?Ett tips är då att kolla på NK som säljer Dior smycken,kanske har de dessa inne eller några andra raringar! =)

Halsbandet heter  DIOR Mini Flower Necklace och kostar $210.00
Örhängena heter DIOR Mini Flower Earring och kostar $155.00

Bilder och priser hämtade från Eluxury, en utomordentlig shoppingsite som det tyvärr inte funkar att beställa från till Sverige...

Nu ska jag plåstra om Söta W.... ska man bli fotbollsproffs har man ALLTID massa skrapsår...Ciao!




63 kommentarer
You know you love me

Åh ljuvligt halsband! Ve tinte om jag skulle kunna bära upp örhängena, men halsbandetr! Du kan få skicka det till mig istället ;)

JessicaN

Halsbandet var verkligen superfint! :)

therese

sött men nästan tur om de inte funkar att beställa hem från e-luxury, skulle lätt kunna ruinera en totalt haha

hannahsthlm

YouKnowYouLoveMe: ha ha...får tänka på saken;)!

JessicaN: Ja,visst är det=)!

Therese: Jaaa..guud..det vill man inte ens tänka på OM det skulle funka..skulle vara livsfarligt ju;)!

Rebecca

Hey min lovely Sis! Vi har varit utan internet i 4 dgr, sa jag har inte kunnat checka din blogg, men jag har mest pluggat anda, bara ett par dagar kvar i skolan nu innan la familia antligen kommer, det ska bli jatte kul!! Men jag Saknar ju bara dig sa mkt & onskar att du kom med, men hosten blir perfa! Vi maste ju bara horas snart! Jag e mer an uber excited for din present, du e ju for gullig!!! Sa till mamma att du ar den enda jag vill ha present av =) u r the best sis ever! Har aven en annan lite udda forfragan, saljer de det gammla soundtracket till filmen Sokarna nanstans? Skulle jatte garna vilja ha det.. om du ser det pa Ahlens eller natt... Kop garna det, sa fixar jag lite skivor har som jag kan skicka med till dig.. Exhange over the Atlantic u know =) Love u, vi hors snart! Robbie halsar sa jatte mkt, he loves ur blogg as well!

Johanna

De var verkligen snygga!!

Hanna

gud så söta!

Stina

Åh så sött!

Christine

Åh, åh, åh! Vill ha so bad! Dior väcker verkligen ens köplustar, hehe.. =)

Angel

Älskjar dior ju... Skicka visst till fel inlägg innan

hannahsthlm

Rebecca: Lilla Snuttan! Hur är allt med dig?=) Miss u a lot! Mutti börjar bli lite nervös inför trippen nu tror jag...Nu vet de tydligen inte om morbror G ska med..du vet..det är mycket..=)
Ska absolut kolla efter skivan,kan ju inte lova nåt..men jag ska göra mitt bästa! vad ska du ha den till?;)
Ringer snart! Puss! Hälsa Robbie oxå!

Johanna: Absolut=)!

Stina: Visst=)!

Christine: mmm..garanterat;)!

Angel: Jag älskar oxå Dior=)!

8ball

is very interesting site...

Meteor

Oh o ho! very nice site!o

Hillari

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Bob

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

Looking for information and found it at this great site...s

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(i

Svetlana

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Park

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Svetlana

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21a

Britney

Sentimental and nostalgic. Great.u

Svetlana

Hello people! Nice site!l

Anna

I enjoy your site very much! THANK YOUO

Amanda

Great Site - really useful information!e

Hillari

Very good site! I like it! Thanks!c

Vasilii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.a

Jennifer

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.i

Jimpson

Many interesting information on your site - keep up good worka

Svetlana

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Urii

Just serfed in. Great site, guys!t

Prohor

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Smith

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.e

Smit

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsa

Smith

Nice site... Cool guestbook...t

Jesus

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.c

Meteor

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Joon

Hello+people%21+Nice+site%21+

Prohor

I have your site for its useful and funny content and simple design."

Elza

This is very interesting site...t

Prohor

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Katie

Your site is very interesting and usefule

Britney

Nice site... Cool guestbook...n

Smit

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Hillari

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.n

Kim

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Bob

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Marilyn

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Bush

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28t

Elizabeth

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !t

Amanda

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP...

Katie

Excellent site - do keep up the good work.o

Joon

I\'m love this great website. Many thanks guyo

Anna

Excellent site, added to favorites!!

Prohor

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucku

Jennifer

Very cool design! Useful information. Go on!n

Jesus

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Smith

Fascinating site and well worth the visit. I will be backm

Anna

I have your site for its useful and funny content and simple design.!

Cajsa

Läckert :) Armbandet var superhett!

Tory Burch

Women are not only for women because as flowers, because women do female talent, Tory Burch is not the same as you build you, not the same woman!