Dagens Dior

52049-823

I mina gyllene skor...nåja..i mina metallic skinn skor..skulle man kunna tralla på om man ägde dessa skor som ser ut som hämtade ur Askungen, om man nu hade lust med att göra det vill säga ;)
Själv är jag ingen metallic girl men jag ville ändå presentera dessa skor som säkert skulle passa ypperligt fab till en liten LBD och en liten mestallic clutch!
Skorna heter DIOR Diorantik Ayers wedge Sandal och kostar $625.00

När jag ska ut i kväll blir det varken LBD eller metallicskor...så mycket har jag iallafall bestämt..även om jag inte är riktigt  klar över vad jag ska ha på mig  =)...
Idag är det en sådan där dag när jag önskar att jag kunde klona mig själv igen...men jag ska försöka hinna med att svara på alla gulliga kommentarer och skriva något mer inlägg ändå!

Kram/Hannah♥

Hoppas ni har en hääärlig Friday i sooolen!
40 kommentarer
Malin

ohhh, najjsiga=D

Fancy Desire

Verkligen läckra! Tänk vilken känska att ha på sig dem, stjärnglammigt!
Fancy Desire

suratanten

Så, du ska ut ikväll...trevligt, trevligt:)

Miss Carleon

ååå så fina, passar till allt!
Jag handlade samtidigt som du och dina killar på konsum igår men jag var för blyg för att säga hej ;)

hannahsthlm

Malin: mmm..de är de allt=)!

Fancy Desire: Absolut=)! Man skulle verkligen känna sig som en star;)!

suratanten: Ja..ikväll blir det allt lite party för moi;)!Ska du hitta på nåt skojigt?=)

Miss Carleon: Åhh..så du såg oss på Konsum på Rådmansgatan?! Du skulle kommit fram ju..gör det nästa gång!=) Kram

suratanten

Blir en mysfredag. Vi ska till Skansen i morgon, sen kalas på eftermiddagen och upp på det en grillfest på kvällen, så jag ska försöka vila upp mig lite innan.

Sofia

Fina

hannahsthlm

suratanten: åhh..ja det lät som ett späckat program för idag Lördag! Lite vila kan man allt behöva ibland oxå..mysfredag lät riktigt härligt det med!Kram!

Sofia: absolut=)!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Joon

Hello+people%21+Nice+site%21l

Vasilii

Looking for information and found it at this great site...

Bill

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.o

Katie

Excellent site, added to favorites!!u

Elza

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.r

Keno

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!u

Anna

Very good site! I like it! Thanks!h

Jennifer

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.m

Bill

Hello+people%21+Nice+site%21+

Smith

Very%2Bgood%2Bsite%2521%2BI%2Blike%2Bit%2521%2BThanks%2521k

Bob

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Bush

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!e

Nicole

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.;

Keno

I like it and the background and colors make it easy to read.

Sveta

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.l

Kim

I you all love!g

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOU2

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Urii

Cool%21..+Nice+work...%2B

Amanda

I consider that beside Your site there is future!t

Sveta

Thanks%2Bso%2Bvery%2Bmuch%2Bfor%2Btaking%2Byour%2Btime%2Bto%2Bcreate%2Bthis%2Bvery%2Buseful%2Band%2Binformative%2Bsite.%2BI%2Bhave%2Blearned%2Ba%2Blot%2Bfrom%2Byour%2Bsite.%2BThanks%2521%2521

Helga

It\'s a great and valuable site!i

Helga

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.:

Bob

I you all love!+

Jersey

I have your site for its useful and funny content and simple design.w

Urii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!o

Amanda

Great Site - really useful information!k

Jesus

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck.

Linda

Hej! Jag googlade på ngt...och hittade hit. Underligt. Jag är från ditt östra grannland, och köpte faktiskt just dessa Dior pumps i London på våren. Love 'em. :)