Dagens Anna Sui...en LGD...

52049-971

....dvs. Little Gold Dress....
En sådan skulle  behöva ingå i alla lady:s  garderober den med,även om den inte har lika många användnings områden som en LBD.
Denna korta  modell med fint fall  tilltalar mig mycket även om jag inte är så förtjust i just banden vid armarna..men det kanske går att knyta dem snyggt när man har den på ;)!

LGD:n heter ANNA SUI SEQUINED MINI DRESS och kostar £271.28 på Net-a porter

Nu ska jag packa vidare..tack för alla gulliga packningstips!=)
 En lista ska jag bocka av på imorrn..smart..så brukar jag göra med mitt smink för att inte glömma nåt "important" men ska göra det med kläderna oxå denna gång;)!
Svarar på kommentarer imorrn om jag inte hinner nu...

Sov så Gott/Hannah♥
31 kommentarer
Emilou

Tänkte bara säga att jag har fått hem seglarskorna från Josefssons, och de är superfina! Jag beställde de blåvita och de är precis lika fina som Vagabonds (om inte lite finare:).

från hannahsthlm

Emilou:Åhh..vad trevligt..då kanske jag ska kolla om det finns några kvar innan jag åker=) Ha det bra!

Fatima

Kul att nån utomstående hittat min blogg =) Läcker klänning...synd bara att den inte passar min strama csn busget. Men drömma får man!

Käthe

Ha en trevlig semester! :))

Käthe

Emilou, hur är seglarskorna i stl? Om man t.ex. ligger mellan 38 och 39, vad ska man välja? Är de smala vid tårna?

Estelle

Underbar klänning!

Sophie

Såg att du hade bestämt dig nu för ett JC-set! Helt rätt! Vilken färg ska du ha och vart köper du det? (sorry för att jag är så nosy)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

från hannahsthlm

Fatima: Kul att du kikade in här ox¨å=)! Kram!

Käthe: Tack ska du ha! Hoppas ni får fint väder här hemma nu oxå!=)

Estelle: Absolut=)!

Sophie: Yes! kändes för svårt att ta jeansen när jag inte hunnit runt och prova...De tär min syster som kommer skicka med mamma en present hem från USA (mamma är därpå besök just nu) och nu blir det Juicy=)! Hon kommer shoppa i L.A eller S.F, de är på en liten "roadtrip" just nu;) Annars bor ju Becca i San Diego.
Jag har påpekat att jag vill ha ett rosa set..men man vet aldrig..får se vad hon hittar på min kära syster ;)!

Sophie

Det dumma med JC-seten, som jag tyvärr fick lära mig nu när jag var i NY, är att velouren säljs ändast på höst och vintern och terryn säljs under vår och sommar. Men har du tur så hittar din syster det du vill ha ändå! Håller tummarna!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

sarah

oJ VA FIN !

LinaLove

Jag har en svart klänning från Anna Sui som jag bara älskar

8ball

is very interesting site...

Fedor

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0At

Nicole

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21e

Urii

I enjoy your site very much! THANK YOU

Amanda

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!o

Bush

Very cool design! Useful information. Go on!s

Jersey

Your work is marvelous!!u

Elza

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Helga

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21

Elza

I%252Bhave%252Bbeen%252Blooking%252Bfor%252Bsites%252Blike%252Bthis%252Bfor%252Ba%252Blong%252Btime.%252BThank%252Byou%252521%252B

Park

i love this site.a

Nicole

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.g

Meteor

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read

Bush

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time+

Jersey

You have built a good websitem

Jersey

Very good web site, great work and thank you for your service.s

Vasilii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!e

Anna

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e

qube

fan va snygg

anette

snygg e den,fin blogg ha fin kväll mvh anette