Blogg strul...

Nu ska jag ägna mig åt att kolla på presenter till min söta syster Becca som tar sin Master i Buisness Economy...something.. (det är en konstig men väldigt preppy titel som jag ej kommer på just nu..)..
Kan inte direkt skriva VAD jag ska kolla på ifall Beccis läser...MEN kanske blir det något härifrån eller något härifrån ..den som lever får se!;)
 Det är riktigt sorgligt att jag inte kommer åka över till San Diego...miss my sis,miss the States...men det passar inte in i mitt schema just nu...snyft...Hur som helst så åker ju mamma,pappa,mostrar etc. så det finna många som kan ta med mina presenter och frakta hem mina beställningslistor;)!

Tack för alla gulliga kommentarer,jag svarar på dem imorrn!Blogg.se har strulat sen 21.30 när jag försökte logga in..nu ooorkar jag inte hålla på med bloggen mer för ikväll när det inte blir som jag vill=(
Hoppas på att det funkar bättre imorrn bitti!

Kramis/Hannah♥
40 kommentarer
JessicaN

Du Hannah! Skulle inte du kunna skriva ett inlägg där du berättar lite om hur det är att arbeta som makeup-artist, om din utbildning, hur det är med jobb o s v. Skulle vara jättekul då jag själv har haft funderingar på yrket.

Hoppas att du hittar en riktigt fin present till din syster! :)

irmeli

Min blogg funkar igen! tjohoo... Är hemma från semester nu, så nu ska jag ta igen vad jag missat i din blogg. Ha det gott gumman! (tråkigt att du inte kan åka över till "staterna"...)

Anna

Heej Hanna,
Tack för din underbara blogg! Jag skulle vilja ha lite tips av dig, om du har en stund över. Hur lägger jag en snygg bas som håller hela dagen? Vilken primer, foundation osv rekomendera du? bJag har ganska fet och storporig hy. Jag tycker du alltid ser så fräsch ut på dina bilder, du verkar vara riktigt duktig på ditt jobb!

hannahsthlm

JessicaN: visst!kommer ett inlägg om det snart när jag har tid att sätta ihop det=)!

irmeli: åhh..välkommen tillbaka=)! Skönt att din blogg funkar igen! kram

Anna: Tack ska du ha!=) Visst kan jag komma med lite tips! Kan göra ett inlägg om produkter jag rek. imorron! Har gjort det förrut,men jag kan absolut göra det igen! Håll utkik imorrn! Kram!

Cicci

Vilken skola har hon gått? Grymt, visste inte att du var makeup-artist!

8ball

is very interesting site...

Crespo

%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ah

Meteor

Very good site! I like it! Thanks!i

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Britney

It\'s a great and valuable site!l

Sveta

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Bill

I\'l be back... :)

Jesus

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Jesus

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.

Anna

Very cool design! Useful information. Go on!e

Svetlana

Thank you for your site. I have found here much useful information...r

Nicole

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21r

Jimpson

Many interesting information on your site - keep up good worki

Jesus

You have built a good websiteo

Smit

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Elza

I have your site for its useful and funny content and simple design.k

Prohor

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readH

Amanda

Oh o ho! very nice site!

Park

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...

Nicole

Very good web site, great work and thank you for your service.W

Sveta

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21u

Elza

Thank you for your site. I have found here much useful information...+

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOU

Keno

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Anna

I+you+all+love%21%3E

Elizabeth

Nice site... Cool guestbook...n

Jimpson

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Katie

Cool!.. Nice work...

Jersey

Hello people! Nice site!r

Jennifer

Looking for information and found it at this great site.../

Amanda

I you all love!

Jooni

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.l

Keno

Nice site... Cool guestbook...i