Bli en Buzzador!

 Som många andra har jag blivit en Buzzador!
Gissa om Söta w och Lilla-E blev överlyckliga när det i veckan dök upp ett välkomstpaket med massa prover på Marabou X  (deras nya kexchoklad som inte smular).
Att vara en Buzzador är helt gartis och du får testa nya produkter som du sedan bjuder dina vänner på och ger rapporter tillbaka till Buzzador vad du och din bekanskapskrets tycker om det ni prövar!

Det kan vara olika saker,du fyller i vad du är intresserad av! =)
Du måste alltid anmäla dig om du vill delta i kampanjer och de skickar aldrig saker du inte anmält díg till,alltså har man inget att förlora!

Vill du oxå bli en Buzzador! Anmäl dig då HÄR
Observera att om du anmäler dig genom länken ovan så blir du värvad av mig, vill du av någon anledning inte bli värvad av mig   (fast det vill du väll?  =)   så kan du alltid anmäla dig på Buzzadors hemsida istället!

Lycka till! Bli en Buzzador du med !
33 kommentarer
Dontclick

Me 2 :) blev medlem innan..

Käthe

Hej!
Ska anmäla mig. Kul! :)

hannahsthlm

Dontclick: Ja,såg det på din blogg=)!

Käthe:åhh..fun=)! Lycka till!

Emma

nu har jag anmällt mig:) hur ofta får man paket?

Pia

Ska också ta och anmäla mig! Låter kul!
Ha de´! :-)

hannahsthlm

Emma: Kul! åhh..det beror på.Du får mejl om olika kampanjer och sen väljer du om du vill ha de paketen eller inte!=)

Pia: Kul! Ha det bra du med!=)

Vintage*Jessica

Hahaahahaaaha :) Fler som har valt detta Kul att du Länkade :)
kanske man ska vara har en del värvade men men :)

Jenny

hej! Hittade din blogg idag och så självklart har jag blivit en buzzador nu =)
Nu ska jag fortsätta min läsning! Kanske ses ute på sthlms gator! Ha en underbar sommar!

Emma

hehe jag ska oxå bli en buzzador nu :D

Nikki

Nu har jag också blivit en Buzzador:)

Anonym

Nu har jag också blivit en Buzzador:)

Heléne

Man skulle testa det där Buzzador.. hmm går in och kollar nu!

hannahsthlm

Vintage jessica: ja..länkningen kändes som ett enklare alternativ;)!

jenny.åhh..vad roligt att du hittade hit och att du blivit en Buzzador du med=)!
Hoppas du kikar in fler gånger! Kram!

Emma: Fun=)!

Nikki:åhh..vad kul=)!

anonym: Vad roligt=)!

Helene: ja gör det,man har inget att förlora=)!

8ball

is very interesting site...

Jones

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...n

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Keno

sports%2Dbook++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.com+%5Dsports%2Dbook%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.net+%3Esports%2Dbook%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.org+sports%2Dbook+%0D%0AYour+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Amanda

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Urii

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o

Svetlana

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Bob

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.ê

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucky

Vasilii

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Sveta

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.

Jooni

Greetings!..r

Bush

You have built a good websitet

Urii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.i

Helga

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timea

Park

Cool%21..+Nice+work...t

Jimpson

Excellent web site I will be visiting often

Thorstella

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!