Beslutsångest!

Fy vad jobbigt det blev att VÄLJA mellan Juicy Set och TR jeans....Båda är ju awesome på sitt sätt!

SJÄLVKLART har jag MER användning för ett par True religion jeans MEN om de inte sitter som jag VILL/TÄNKER MIG så har jag ingen användning för dem at all...=/
TR jeans är ju ingen stretch i och det är alltid ENKLARE att shoppa jeans med åtminstone 2% stretch utan att pröva först..
JUICY SETär ju det most sweetest thing att lalla runt i nere  tvättstugan i eller ha på gården när man lär Lilla-E och cykla lite bättre  eller spelar fotboll med klimparna MEN  det är ju inte det hippaste som jag skulle springa omkringpå stan i precis..
Fast  hoodien är   rätt små gullig att ha till jeans iallafall för vardagsbruk ..men inte byxorna...det kommer inte hända att jag går ut "offentligt"med dem ;)!

SVÅRT VAL...Just nu lutar det mer åt ett Juicy Set iallafall...men jag ska sova på saken!

Tack för alla tips..cuties ;)!

Gonatt/Hannah♥

Uppdatering: Det har varit en minst sagt iiiiintensiv dag idag med havrexvaccination OCH Tbe vaccinationer inluderade och allt runt omkring...och mycket annat!
Sprutorna gick dock under omständigheterna bättre än vad jag trott och klimparna har nu fått varsin JÄTTE FÄSTING i Blå plast som souvenir från den snälla sjuksystern  och Cityakuten;)
Bloggen har blivit lite försummad och jag har inte hunnit svara på alla kommentarer...Tar i tu med det imorrn! Sov så gott =)
44 kommentarer
frida

hmm, ja det är ett svårt val... dom har jeans med stretch i oxå. 1%. testa ett par i nån butik vet jag, så det blir rätt strl. dom har en butik i västermalmsgallerian som säljer. kommer inte ihåg vad den heter, men du vet nog.. fast inga 25or kvar som jag antar att du oxå behöver.. fast juicy settet är ju oxå alltid mysigt.. sov på saken gumman! Godnatt! =)

från hannahsthlm

Frida: Jaaa...super svårt ju ;)! Kan ju bli lite krångligt att få Becca (som är duktig på sånt i och för sig) att hitta exakt rätt size,modell,färg etc.som jag vill ha OM jag hittar det i nån butik här..helst vill jag ha Joey med knapplocken i såna fall men vet inte vilken tvätt...och de är det inte stretch i..tror jag...;)
Ja..vilka i-lans problem man har =)!
Ska iallafall ta en tur förbi Västermalmsgallerian imorrn och kolla på Solo(tror det var den butiken du menade?) för där säljer de TR kom jag på nu tack vare ditt tips! Tack gumman!Jobbigt det där med size 25 dock..jag har ju det med..att det JÄMT är slut all over..Hoppas du kommer bli nöjd med dina från R. C som du beställer..men det blir du säkert!=)
Sov så gott du med ! kram

therese

om du e osäker på jeansen men hellre egentligen vill ha dem, kan du inte gå o testa i en affär idag o se hur de sitter kanske?

Sophie

Ta JC setet! Jag lovar att du kommer leva i det i sommar och även hösten för den delen. Det gör i alla fall jag. + att TR jeansen har otroligt dålig kvalité, om det nu är till någon tröst!;) Lycka till med shoppingen!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Natali

men finns inte true religion i nån butik i sthlm? tänkte att du kunde prova strl då...

alex

Jättefästingar. >_

Johanna

Jaa, Juicy setet. Alltid skönt att ha mysiga byxor. Sen går det ju att ha hoodien som du sa separat till vardagen. Viken färg skulle du välja då?

suratanten

Ha ha...jättefästingar...va f...ha ha :D

Om du nu ska välja juicy, då måste du ju verkligen välja en riktig juicy färg...typ cerise...ingen idé att försöka välja någon classy färg...you know what I mean ;) ?!

Dontclick

Juicy juicy juicy! Det finns ju så mycket snygga jeans i sverige!

anna

det är stretch i modellen joey och jag tycker det är bra kvalite på dom. Har iofs bara haft dom sen mars men dom känns rejälare än t.ex. blue cult och dom håller ändå bra.

Persita

Juicy set!! =)

Moa

okej. juicy set. det är du hannah, det vet du! ^^ du klarar dig i dina viktora beckham for r&r ett tag till!

emma

fick du tbe är det inte tbc sprutan i armen? vad är det för annan du tog? måste man ta de för att åa till Bulgairen?

från hannahsthlm

Thersese:Joo, det såklart,bra idé,har bara haft lite ont om tid till det tyvärr...

Sophie :Jag har nu bestämmt mig för juicy settet;)!
Det var det jag kände för från början sådet får det bli!=)

natali: jo det gör det ju förståss,har bara inte haft tid med det..

Alex:Japp..jätte fästingar!;)

Johanna: jag hade tänkt något rosa..alltså riktigt rosa..inte ljusrosa...vi får se vad det blir ;)! becca hade sett ett siper snyggt turkost men det känns inte riktigt som "jag"...=)!

Suratanten :japp..jätte fästingar..inga klistermärken där inte ;)!
Yes..i understand u;)!..jag tänkte köra på marin eller rosa först först men nu lutar det mest åt rosa..riktigt rosa ;)! typ..bubblegumsrosa!=)

Dontclick: jag vet,det blir juicy=)!

Anna: Tack snälla för svaret! Även om jag tar ett juicy set nu kommer jag säkert köpa ettpar "Joey" i framtiden..så..bra info=)!

Persota: Ja!=)

Moa: ha ha..mina VB jeans är välanvända..håller över sommaren ;)! Det blir juicy!=)

Emma: Alltså till Bulgarien "behöver" man Havrex (hepatit A/gulsot spruta).Sen tog vi Tbe mot fästingar på samma gång men det är mest för Sthlms-skärgård ;)!

Johanna

Jaa rosa =). Skulle jag välja med.

från hannahsthlm

Johanna:Yes..snyggast ;)!

Christine

Åh, jag fårstår ditt dilemma, är precis lika kass på att välja =) men jag tycker jeansen!

MakeUpYourMind

Jag har TR jeans med strech och de är supersnygga. Det du kan göra är att gå och prova jeansen och se om du trivs i de. Annars har man stor använding av Juicy set med så klart...

8ball

is very interesting site...

Bob

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...+

analbleaching

Hello, nice site

Katie

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings%09

Vasilii

Fascinating site and well worth the visit. I will be backu

Smith

Thank for making this valuable information available to the public.n

Urii

This is very interesting site...g

Joon

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.

Marilyn

Very good site! I like it! Thanks!r

Elizabeth

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP...

Sveta

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Vasilii

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Kim

Your site is very interesting and useful

Vasilii

I\'m love this great website. Many thanks guy

Jooni

Looking for information and found it at this great site...o

Keno

You%2Bhave%2Bbuilt%2Ba%2Bgood%2Bwebsiteo

Jennifer

I enjoy your site very much! THANK YOUl

Jooni

Oh o ho! very nice site!1

Hillari

Very cool design! Useful information. Go on!u

Jones

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi

Marilyn

I consider that beside Your site there is future!t

Bill

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.+

Joon

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !a

Katie

Very cool design! Useful information. Go on!e

Katie

Cool!.. Nice work...2

Autoscopy

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.