ZEBRA QUEEN







Det är inte bara Pretty Ballerina som satsar på inspiration  hämtad
från djurensrike!
Här  TOD ´S Zeppa Wedge Sandal with Zebra Print Pony Pris $420.00
 de  söta skorna matchas med fördel med  väskan
TOD´S New Girelli East/West Bag Zebra Print Pony Pris $ 1.950.00

Stilen körs fördelaktigast till en  hel svart eller vit outfit...

What a day...Dagmammor borde få MEDALJER...Nu hade jag ju bara två barn hemma idag
och det hör ju inte till ovanligheterna MEN hur sjutton ORKAR alla dagmammor HELA DAGARNA
?!De har
väll betydligt fler barn inne också....Har förstått
att dagmammor är ett utdöende släkte..men några finns det väll kvar?!
Alltså JAG älskar ju att vara med mina barn men de är ju MINA...
Jag vet inte om jag skulle älska att
tillbringa dagarna i mitt eget hem med ANDRAS barn hängandes i kristallkronan..typ....
Det är ju stört omöjligt att ha någon ordning ens när två är inne en hel dag...Imorgon blir
det operation storstädning för min del..tyckte jag hade det igår....ho ho ho....
Lilla-E har fotat med digitalkameran, haft ut Monopolpengar överallt,spillt ut en flaska
med Ajaxspray, lyssnat på samma  barn cd 13 ggr i RAD, raderat sms på mobilen...
Ändå när man ser det där lilla facet sååå...kan man ju inte annat än ge honom en glass och
pussa på honom! I´m not a sträng mamy....

Nu behöver jag verkligen  my beauty sleep...
Ciao!
43 kommentarer
Sophie

Djurmönstrat är alltid snyggt! Själv är jag helt såld på leopardmönstrat!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

christine

åh, dina barn verkar adorable =) nästan så man vill bli mamma... nästan då =)

Jag har sett ett par zebramönstade ballerina på Åhlens, om du gillar sådant. Ett litet tips bara!

hannahsthlm

Sophie: Leopard är riktigt snyggt! Eftersom jag är en sådan "black -girl" passar dock zebra mig bättre att kombinera...Leopard kan ju vara riktigt awesome til svart det också MEN jag tycker inte riktigt jag passar i det..tyvärr;)!

Christine: Mina små klimpar ÄR adorable=)!Vilda men adorable..;)! Ska kolla upp Åhlens..tack för tipset=)!

Antonia

That is hot!

LB

Hej! Tankarblirtillord.blogg.se blev dessvärre upptäckt av en familjemedlem och jag fick ordna en ny blogg snabbt, för att behålla min anonymitet.
minplats.blogg.se är den nya adressen! Kram o hoppas du fortsätter läsa! Kram :)

hannahsthlm

Antonia: Absolut;)!

LB: åhh..det var ju inte såå lyckat kanske..Klart jag kikar in på din nya blogg!=)
Trevlig Helg,Kram!

jessica

min mamma var dagmamma när jag var 13 år, tyckte det var asjobbigt...

hannahsthlm

jessica:åhh..det kan jag verkligen förstå=)!

Jenny

Min mor var dagmamma och på ett sätt var det jättekul för alla mina kompisar gick hos oss. Så jag umgicks jämt med mina kompisar! Men visst kunde det bli jobbigt ibland..

8ball

is very interesting site...

Smit

Great Site - really useful information!o

analbleaching

Hello, nice site

Kim

treasure%2Disland++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.com+%5Dtreasure%2Disland%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.net+%3Etreasure%2Disland%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.org+treasure%2Disland+

Jesus

Oh o ho! very nice site!

Meteor

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timee

Helga

Your work is marvelous!!r

Sveta

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsb

Sveta

Very%2Bgood%2Bsite%2521%2BI%2Blike%2Bit%2521%2BThanks%2521.

Meteor

Hello people! Nice site!o

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Svetlana

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21r

Britney

I\'m love this great website. Many thanks guyE

Sveta

Excellent site, added to favorites!!e

Marilyn

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.k

Smit

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Svetlana

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!b

Smith

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.t

Prohor

You have built a good websiteu

Anna

Hi! Definitely nice and neat site you got there.s

Meteor

Sentimental and nostalgic. Great.h

Meteor

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.l

Meteor

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.l

Bob

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!a

Vasilii

I you all love!+

Bob

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Elizabeth

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Svetlana

Very cool design! Useful information. Go on!B

Elizabeth

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)s

Bill

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.r

Jones

Wonderful pages! Keep up the grat work.y

Jennifer

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..o

Joon

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucks

Marilyn

Your site is very interesting and usefulg