Voila...DE DÄR Jeansen , NU IGEN.......

52049-306

1. Mina R & R  Victoria Beckham Stockholm White Crown FRAMIFRÅN visas här ovan efter förfrågningar
om hur de satt....=) Som sagt..de är rätt tighta men det är så jag vill ha dem....

2. Min nya HÅRKLÄMMA med små stenar i blått & rosa...matchar kristallerna på jeansen;)

3. Lilla-E s nya armband med månar och hjärtan. ( Fin blå nyans,ellerhur?)

Ho ho ho....idag har det inte blivit mycket tid för att Blogga;(
Har bla. varit hos TANDLÄKARE....inte min favoritsysselsättning direkt..huuu..ÄNNU MER ofavoriserat blev besöket när jag är tvungen att ÅTERKOMMA nästa vecka och att jag efter det besöket lagt ut ungefär LIKA MYCKET på att gå dit TVÅ gånger som ett par VICTORIA  B jeans.....jag säger då det...man skulle bli tandläkare & öppna praktik.....DÅ skulle jag förmodligen kunna köpa ALLT från Bubbleroom & Shopaholic=) efter bara nån månad typ...
MEN  stå & gräva i andras tänder har jag aldrig kännt någon större dragning till sååå... det blir nog inget av med det... trots allt:)

Nu ska jag snart hämta Lilla-E och vi ska gå på Little Gym och hoppa omkring på bom och svinga oss i barr...Nåja..det är mest JAG som svingar omkring i barren..Lilla-E är mest intressead av att hoppa omkring på marken..han är ju trots allt bara 3...Det är kul  att föräldrarna får va med.....när han blir större får jag bara kolla på genom en glasruta...not the same!
Tänk på mig om en stund när jag hjular omkring....håll tummarna för att jag inte sträcker lårmuskeln..det gjorde jag förra gången..hade ont typ en vecka....MEN det är smällar man får lära sig leva med när man har barn=)
Take Care,
Ciao!
33 kommentarer
Catja

Snygga jeans! Vad köper man dem om man bor i Göteborg tror du? Lycka till på Little Gym! =) Håller tummarna!

Emilee

Uh, jag var också hos tandläkaren för någon vecka sedan. Som tur är behöver jag inte gå dit förrän om ett år igen så det känns bra :D

Rebecka

snygga jeans :D

Angelica

Usch jag avskyr tandläkaren.... jag har verkligen panik för att gå dit!

Ohhh vad dina jeans är snygga!

hannahsthlm

Catja:Jag vet ej så mycket om shopping a la Gbg men du kan ju alltid beställa från Bubbleroom,http://www.bubbleroom.se/
Good Luck=)!

Emilee:Vilken tur du hade med tandläkaren=)...själv bävar jag för mitt nästa besök..mest för betalningen..känns så onödigt att slänga ut 4000 DÄR...urghhh!

Rebecka: Tack Rebecka=)!

hannahsthlm

Angelica: thanks=) Ja tandläkaren är ett vidrigt ställe att behöva besöka...hela miljön är väldigt otilltalande=)!

v

ÅH jenasen är ju to die fooor!

hannahsthlm

v:åhhh..Thank u=)!

fruitcocktail

Wow! Håller med supersnyggish jeans;)Verkligen gulligt armband till lilla-e oxå, lovley colour:)

hannahsthlm

fruktcocktail: Thank u=)Är såå nöjd med jeansen..!Lilla-E är mkt stolt över sitt armband..det är det första armband han har valt helt själv!;)

Linda

Catja: Du har kunnat köpa dem på Victorias Arena innan. Kolla upp om de har fått in dem igen vet ja!

irmeli

vad bra att du är med och leker på little- gym. Tycker det är tråkigt när föräldrarna bara tittar på, samma sak i sandlådan etc..Rolgit med föräldrar som vill vara delaktiga i leken!!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

bitch-juggernaut.

Hello people! Nice site!

Vasilii

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.5

Jersey

I\'l be back... :)s

Prohor

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.o

Keno

I enjoy your site very much! THANK YOUt

Jennifer

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.f

Smit

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.t

Amanda

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.

Amanda

Excellent site, added to favorites!!o

Jennifer

i+love+this+site.

Amanda

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Jennifer

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Elizabeth

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!a

Urii

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Elizabeth

I\'l be back... :)o

Jennifer

Oh o ho! very nice site!b

Sveta

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.B

Elza

Your+work+is+marvelous%21%21