Vilka Lacoste väljer du i vår?

52049-295

1.LACOSTE Illusion Black Leather Shoes ca 1000 kr
2.LACOSTE Paris White Coolgrey Punched Shoes ca 900 kr
3.LACOSTE Spun White /Hot Pink Shoes ca 900 kr
4.LACOSTE L33 Hot Pink/White Canvas Shoes ca 600 kr

Jag skulle själv helst använda nr 2 och nr 4 i vår!
De rosa (nr 4) skulle vara perekta att ha i Vasaparken när man bygger sandkakor med Lilla-E..tror ej de vita skulle gilla det=)
På bla. Åhlens City (sthlm) säljs Lacoste barnskor...de e sååå sööta..kanske skulle investera i ett par till Söta W? Lilla-E får inga Lacoste än..han ändrar storlek typ varje månad...Ciao!=)
23 kommentarer
Emelie

Själv tycker jag att Lacoste är otroligt uttjatat. Känns som att precis alla har såna, och det är ju inte så roligt. Tycker även att dom inte lyckats med dom nya modellerna dom kommit ut med. Alla är rätt tråkiga faktiskt..

hannahsthlm

Emelie:Jag som hellst går i kilklackar o stövlar JÄMT tycker faktiskt att Lacoste har snygga och bra vardagsskor när det inte passar o trippa omkring som en prinsessa=)Men alla har ju olik smak och tur är väll det=)!

Anonym

Jag tycker bäst om lacosteskorna nr 2, de var jättesnygga. Jag brukar annars gå i ett par svarta pumaskor som jag köpte för 2 år sedan för att de är sköna. =)

sofie

Jag tycker Lacosteskorna nr 2 är SKITSNYGGA!! Ska köpa såna fast i rosa:) Har redan ett par helrödalacoste fast en annan modell som du inte har med!!! Lacoste är snyggt! Och absolut inte uttjatat!!!

hannahsthlm

I lovepink & Sofie: Verkar som vi är eninga om att modell nr 2 är snyggast...åhh.finns de i rosa oxå??

Prinzessin

Nummer två skulle jag välja i alla fall :)

Natali

jag väljer numer ett för jag äger ett par sådana sen förra våren...fast vita med remmar i pastellfärger, gult rosa blått o grönt..de är såååå somriga!!

Tinna

jag tycker de vita m rött innertyg e sötast;)

hannahsthlmh

Prinzessin: jaaaa.. de är så klassiska o enkla men ändå eleganta=)

Natali: åhhh..pasteller är ju sååå sött på
sommaren=)!

Tinna: Jaaa, dessa är oxå en söt och vårig modell=)!

Ezgi

Det verkar som om skor som nm 4 är inne i år, men jag skulle nog välja nm 3 och 2. Fast jag har redan ett par nm 2. Så jag skulle gärna vilja ha dom i nån annan färg.

hannahsthlm

Kul att du har 2:an..kommer säkert vara mycket användbara i vår=)!

Mejsjäällv

jag har skor nr. 1 fasst vita för svarta såna är absolut inte snygga .

8ball

is very interesting site...

Marilyn

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.%0A

Nicole

Your work is marvelous!!o

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

Very cool design! Useful information. Go on!n

Jones

Sentimental and nostalgic. Great.r

Joon

Excellent web site I will be visiting oftenI

Katie

I+you+all+love%21+

Anonym

Sista paret är mina favvoriter jag äger ett på gula (:

Anonym

Sista paret är mina favvoriter jag äger ett på gula (:

amelia

Vet ngn vart det finns en bra hemsida med Lacoste , där det finns information och historian om märket och René Lacoste.