Victoria Beckham R&R Jeans...

52049-267

....är väll totally awesom!

När jag var på Lanzarote hade de tydligen ankommit Bubbleroom.
Jag är helt galen i de här sööta jeansen med kronorna i swarovski kristall på bakfickorna!
Självklart var det en tjej på resan som hade dessa jeans så jag kunde ej sluta tänka på dem ens på semestern;)
Jag knep just de sista stl.25 i modellen STOCKHOLM WHITE CRYSTAL CROWN från Bubbleroom och det är jag super glaaad för!=)
 Modellen ser du på stora bilden (1)  De har låg midja (hurrey..nån annan får ha den hööga..not me) och är smala i benen och är stretch.          
Pris:3959kr på Bubbleroom  (får äta nudlar resten av månaden...typ)

2. SOUTH BEACH WHITE CRYSTAL CROWN  Pris på Bubbleroom:3779 kr
Helt fabolous trekvarts långa stretch jeans som man såå gärna VILL ha....snyft,,jag har inte råd just nu..;(

3.S.T TROPEZ PINK CRYSTAL CROWN  Bubbleroompris: 2969 kr
Jättesöööt kort kjol som hänger på höften med swarovskikristall kronan i rosa....cutie cutie=)!
Vill självklart oxå ha den....och jag är säkert inte ensam om det heller!;)

Vill du oxå bestääla dem,kika in på http://www.bubbleroom.se  och kolla om din storlek finns kvar..good luck=)!

Min blogg är inte helt återställd än men jag oooorkar inte meeer nu känner jag!
Måste ringa lite o fixa middag till vår lilla family
Ciao!;)
31 kommentarer
jennifer

ja victoria gjorxde så snygg jeans..skulle åxå vilja ha den :)

hannahsthlm

Jennifer:jaa..de e såå söta=)!

Maria

Jag skulle kunna hugga av mig högerarmen för den där söööta kjolen ! Helt underbar med tanke på att jag ska flytta till Barcelona i ett o ett halvt år så skulle den vara VÄL behövlig under alla varma sommardagar. :)

Maria

Jag skulle kunna hugga av mig högerarmen för den där söööta kjolen ! Helt underbar med tanke på att ajg ska flytta till Barcelona över sommaren så skulle den vara VÄL behövlig under alla varma sommardagar. :)

Ida

Den kjolen var verkligen urläcker ^^

hannahsthlm

Maria: Åhhh..Barcelona..oh la la..du kommer säkert hitta massa sööta kjolar där oxå=)!Men V. Beckham kjolen är speciell!

Ida: mmm..sooo hot=)!

Mathilda

Mycket snyggt! Jag har ett par R&R Crystal crown- jeans. Men jag har dom med den rosa kronan, fast jag gillar jeansen med vit krona mer. Synd bara att det är så mycket bootocut på dom ;-(

lameilleuse

Jag har också beställt de där jeansen, de med vit krona. Väntar spänt på dem och hoppas att de sitter fint!

hannahsthlm

Mathilda: åhh..de med Rosa krona e ju awesom too=)...De jag har beställt är typ stuprör..ingen bootcut alls, men de med vit krona finns m bootcut oxå, men jag gillar ej det heller soo much..bootcut alltså=)

hannahsthlm

lameilleuse: åhhh..va kul=) Jag hoppas oxå väldigt mycket på att mina kommer sitta perfect...vi får se soon!Good Luck med dina!=)

v

ÅH .. Om jag hade pengar tralsalalalala!:P haha nä neb du får ta och vidsa upp dem sen.. Jag vill SE.. OCH HA!...well skulle gärna dra till thailand nu och köpa en billig fejk.;P

Isabel

Polarna har sådana jeansbyxorna med kronabilden....

Isabel

Kan inte ha sådana egna är för fet

Fancy Desire

ja, visst är de jättesnygga! Är faktiskt riktigt sugen på ett par! Fancy Desire

hannahsthlm

V: ska visa mina när de har kommit..jag hoppas såå att jag får på mig dem=)!

Isabel:Åhh..vad tråkigt, men det finns säkert massa andra supersnygga jeans som du använder istället=)!

Fancy Desire: De e awesom...snyggaste jeansen på länge tycket moi=)!

Emelie

Åh jag vill ha Victoria Beckham kjolen, så fin!

hannahsthlm

Emelie:jaaa..ju mer jag ser den desto mer vill jag ha den=)!Den är grym!

Linda

Shittans. Dom är ju bara SÅ snygga! Fasen vad avis jag blir på dig.. Jag har också ett par jeans från RoR som Victoria har designat. Fas på dem är det ingen krona utan R:et på bakfickorna.

hannahsthlm

Linda: åhh..de jeansen du har är ju awesom oxå=)!

Angelica

Ååååååh jag vill ha!!!!!!!! Jag är så avis!!!! =o) Jag kan inte sluta tänka på dem!!!!!

hannahsthlm

Angelica: neej...jag kan inte sluta tänka på dem heller..fick min avi från Bubbleroom nyss men får ej hämta dem förrens efter kl 16...är sååå excited om de passar eller ej....;)!

anina

Du måste berätta vad du tycker om jeansen :)

louise

åååååå.... varför kostar de så mkt :( jag vill såå gärna ha ett par jeans med vit krona och en kjol med vit kroooona!!!!

8ball

is very interesting site...

Joon

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bush

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Av

Keno

Great+Site+%2D+really+useful+information%21s

Kim

I consider that beside Your site there is future!G

Elza

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?h