Victoria Beckham har anlänt...

52049-300..till mitt hem...
Nu har jag hämtat ut påsen från Bubbleroom och finally provat...de sitter helt perfekt=)!
Nåja..aningen tighta kanske..men det SKA ju nya jeans alltid vara sååå...jag är NÖJD med mitt köp!
(hör inte till vanligheterna)....ho ho ho...
Lilla-E vill ha likadana säger han.."skiitsnygga mamma" ....Ja...Om Victoria börjar designa barnjeans så hoppas jag de
bara kostar hälften oxå...men det är nog inte troligt han får några ändå...han behöver ju faktiskt blöjor oxå!(än så länge..)
Ciao=)!

Ps. Strange foto..jag VET men jag hade inte tid att ta fler..vi lagar mat här hemma...ett stort projekt när Lilla-E "jäper till"...
44 kommentarer
Emilee

Fin fina :) Själv har jag dom "bara" utan strass! Visst får man snygg rumpa i dom? :)

Hannah

jätte snygga :)

Anna

Men titta - här har vi minsann också ett par supersnygga jeans! Wow, nu blir jag avis..

yenny

säkert jätte fabolous :D

hannahsthlmh

Emilee: Tack=) jaaa..perfekta jeans för mig som ej har någon "brasiliansk bakdel" by nature=)...de utan strass e ju supersnygga oxå!

Hannah: Thank u=)!

hannahsthlmh

Anna:Merci!åhhh..du får köpa ett par du med..du kommer inte ångra dig=)

yenny: Jaa..jag är mycket pleased med dem=)!

v

SUPEEEEER fina! hoppas på att se dom på en lite större bild typ framifrån och bak bara..
Oh jag är grymt avis.. var väl inte de billigaste.. va ahr du för modell/steL?

PS,tAck ska du ha, jag kämpar på!

hannahsthlmh

v: Lovar att visa fler bilder på dem...kanske imorrn om jag hinner! Keep up the good work girl..jag har själv varit där...du fixar det=)!
Jag har stl 25 på jeans och Modellen heter Stockholm White Crown
Kramiz!

anina

Gud vad snygga :) Bra köp!!

hannahsthlmh

anina: Tack så mycket=)!

Maria

Urläckra jeans ! Jag blir så avundsjuk :)

hannahsthlmh

Maria:åhh..Thank u...NU är jag väldigt sugen på kjolen oxå...men jag FÅÅÅR bara inte shoppa mer just nu...*grrr*;)!

Sandra

Oh fan va avis jag blev nu! har tänkt att köpa dom men är just nu sugen på ett par sass and bide. Va fick du dina för?

:)

frida

AAAhhh!! dom är så snygga!!! Jag tänkte köpa dom förut men stod och valde melan dom och ett par j&co... jag köpte J&co som jag nu har tröttnat på.. Ångrar mig så mkt att jag inte köpte dom där istället!! så snygga! Snacka om att jag e avis;)

Malin

Jättefina! vill med ha, men de vill ej min plånbok =(

hannahsthlmh

Malin: neej..priset är väll den enda nackdelen med dem=)!

SJT

Snygga! :D

hannahsthlmh

SJT: Thank u!

alexsandria

Dina jeans var skit snygga! Ångra dig inte!

hannahsthlm

alexsandria: Merci=)! Neej..trots höga priset så var de faktiskt värda det!

Angelica

Oooooh vad snygga de är!!!! Jag vill ha nu!

hannahsthlm

angelica: åhh..Tack=)!Jag skulle kunna tänka mig ett par med rosa krona oxå...

Linda

Dom är ju bara så jäkla snygga! Det skulle vara kul att se dem i helfigur så man ser hur de ser ut på. To die for men shit vad dyra dom är!

Vanja

så snygga :). fler bilder :)

hannahsthlm

Vanja: Nu finns det en bild till...=)

hannahsthlm

frida: Såg att jag hade GLÖMT att svara på din kommentar,sorry, trodde jag hade gjort det...Dina 7 jeans är jag avis på..de är ju awesom=)!

therese

jätte fina hannah, har exakt lika dana=) tycker bara de är lite svåra att matcha så man får en perfekt outfit. några förslag mottages gärna!

hannahsthlm

therese: Bra köp=) Jag tycker inte de är särskilt svår matchade faktiskt. Vit eller rosa cashmere tröja, alla vita, blå eller rosa toppar överhuvudtaget passar jäätebra sålänge de inte "konkurerar med kronorna"..dvs. toppen i sig ska vara enkel och utan stora loggor eller glitter, vitt linne till sommaren är väll det ultimata till de jeansen=) Lycka till!

therese

jo precis i de banorna har ja också tänkt... till vardags e de lätt, men till fest(?) känner mig då tråkig i vanliga enkla linnen.

hannahsthlm

therese: Då får du köra på accessoarer=) Enkla toppar är snyggast till de jeansen MEN det är ju jätte lätt att få en adorable outfit med världens snyggate halsband,armband, örhängen och en brosch på det enkla linnet som ev. matchar stenarna på kronorna=)!

therese

ah, så får de nog bli=)

8ball

is very interesting site...

Kim

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

i love this site.+

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0A

Britney

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21d

Jones

Your work is marvelous!!a

Sveta

Your work is marvelous!!s

Park

Hello%2Bpeople%2521%2BNice%2Bsite%2521l

Elza

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.%

Jimpson

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.e

www-vipsmykker.no

Stilig side...keep up :-)