Våran dag....



13.12 Vi äter lunch på Östermalmshallen
Övriga i sällskapet avböjer vänligt men bestämt från att deltaga i photosession!!
Lilla-E undrar varför  fiskhuvudena utan kroppar i fisk disken ser så väldigt sura ut...


 15.40 Lilla-E provar Blommig Ballerina 340 kr på Din Sko
Sååå roligt att Becca är hemma. Använder alltid designer jeans och märkesväskor man hon är
ändå Budget shopping drottningen...Hon har varit hemma i Sverige i ca 16 timmar och har redan fyndat en massa..bla. 3 par skor för 600 kr på Din Sko.
Själv har jag inte varit på Din Sko på år och dag MEN hittade faktiskt ett par skor jag GILLADE som jag FICK av mammsen....

 ser ut like this och kostar 440 kr....just love the chunky style=)


 Jag provar kombinationen randiga leggings och gummistövlar..innhandlade idag at TOP SHOP för  239 kr

 19.10 Lilla-E och Robbie Williams sover i vagnen i hallen....det är jobbigt att vara preppyboy och luncha på hallen samt  ha shoppingdag med 4 shopaholic ladys...

Fler fynd från shoppingdagen kommer säkert imorrn.....håll utkik=)!

Ciao!
32 kommentarer
PrettyInPink

Det verkar ha varit en mysig dag!!

Sophie

Du har då allt en riktig liten sötnos!:)

OBS! Missa inte mig, Sophisticated Sophie och mina blingade mobiler på Sofis mode imorgon torsdag 30/3 kl 20.00 på kanal 5!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Emilee

Åh så fina ni är! :)

Linda

Haha...ni är så söta. Lilla-E kommer bli värsta shoppingprissen sen när han blir stor. (Jag har ny adress till min blogg)

Missyy

Ni är ju bara så söta tillsammans du och din prins!.
han ska vara stolt över att ha en sån underbar mammie :)

anina

Åh så fina skor du köpt. Kul med bilder fr er shopping dag!

Svalling

Verkar vara en trevlig dag! Du kanske inte vill prata om det, men träffar Lilla-E sin pappa något för det verkar som ni inte bor ihop? Puss!

Caroline Svensson

Hej!
Jag skriver en magisteruppsats om bloggare och söker nu personer som vill ställa upp och svara på en webenkät. Det tar cirka 10 minuter att besvara enkäten. Din medverkan är anonym och alla svar behandlas konfidentiellt. Kan du tänka dig att ställa upp? Maila isåfall mig på [email protected]
Tack!

Evelina

Åh så söta ni är! Gillade skorna du fick av din mamma, jätte söta! :)

Tina

Åh, vad jag gillade kombon randiga leggings och gummistövlar! Snyyggt!
Och så måste ju jag bara stämma in och säga vilken underbart söt son du har!!

hannahsthlm

PrettyInPink: Jaa..det var det=)!Hoppas din dag oxå var toppen!

Sophie!Tack!Jag sitter bänkad kl 20 imorron..=)!

Emilee: Tack!=)

Linda: åhh..Tack!Jag hoppas han blir lika shoppingtokig som jag så vi kan ha många shoppingrundor tillsammans även i framtiden han & jag;)!

Missyy.åhh..Tack=)!

anina: Tack=)!Vill bara kunna börja använda dem snart oxå..istället för gummistövlar;)!

Svalling:åhh...nej vi bor inte ihop jag och the daddy..vi är bra kompisar och ses ofta=)!


Caroline Svensson: Ska jag nog kunna göra..försöker mejla dig imorrn=)!

Evelina: Tack! visst är skorna söta?=)

Tina: åhh..Tack=)!Gummistövlar och leggings kändes rätt cute!;)

JessicaN

Åh, vad söta ni är båda två! :)

jessica

åhh visst är de underbara när de sover och ser så oskyldiga ut. snygga skor btw!

Frida

Åh, vilken mysdag!

suratanten

Ååååh...låter som en härlig dag.

hannahsthlm

jessicaN: Tack=)!

jessica: ha ha..ja de är de allt=)!
Tack!Gillar mina nya "budgetshoes";)!

Frida: Det var det absolut=)!

Suratanten: Ja det var det..kul att ha lunch och shopping med familjen ibland=)!

Fancy Desire

Snygga svarta heels, är fab med chunky kilklackar och så bekvämt också! fancy Desire

hannahsthlm

Fancy Desire: Just loove chunky heels...tycker oxå det är såå bekvämt att gå i..dessa var ju verkligen en budget variant men det är kul med måååånga skor..;)!

v

Men guu va gulliga ni är.. Ohyeh din pojk kommer bli den första verisionen av den manliga ebba v sydow! ;D

Petra

Åh, din son är ju underbart söt!
Gummistövlarna var riktigt snygga för att vara gummistövlar : D

hannahsthlm

V: Tack=)! ha ha...kanske blir värsta manliga mode gurun Lilla-E...;)!Vore kul för mig isådanafall så kunde vi shoppa loss tillsammans i framtiden oxå!

Petra: Tack=)! Jaaa..för att va gummistövlar är de ok!

8ball

is very interesting site...

Park

Nice%2Bsite%2Bits%2Bvery%2Binteresting%2Bsite%2521%2Byour%2Bsite%2Bis%2Bfantastic.y

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!a

Urii

Just serfed in. Great site, guys!

Jones

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?d

Sveta

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21t

Jones

i love this site.c

Keno

This is very interesting site...d

Nicole

Looking for information and found it at this great site...e

Helga

I like it and the background and colors make it easy to readt