Vackra ting från Versace....

52049-293

åhhhh..Precis en sån här "stor säkerhetsnål" från något designer märke har jag varit på jakt efter!
Nu är jag helt såld på denna från Versace som heter (1.) VERSACE SAFTEY PIN
Helt perfekt att knäppa igen en kofta med där det saknas en knapp....nåja..priset för en säkerhetsnål är lite högt även för en fashionista som mig...(  det är mycket välling och nappar som behövs köpas här hemma till Lilla-E oxå)   Nålen blir din för  ca 2800 kr

2. VERSACE MULTI LINKS BRACELETS  ca 2000 (åhh...vilket awesom armband!)

3.VERSACE RHINESTONE CLIP EARRINGS  ca 1050 kr

Nu är W & Lilla-E:s resväska NÄSTAN färdigpackad iallafall...får ta min imorrn...La Reudote kläderna till killarna kom idag iallafall...tvivlade ett tag på att jag skulle hinna packa med grejerna jag beställt...Shorts,badbrallor,linnen...men det hann som TUR var fram!..hade varit typiskt mig om de inte hadde gjort det...;)
Hade beställt lite to moi därifrån oxå men det ska jag skicka tillbaka imorrn..tyvärr..men det är ju lika bra när man inte är 100...har redan massor av kläder som jag inte använder..vill inte ha fler såna!=)

Är såå GLAD att söta NICOLE vann TOPMODEL...Hon var min och W:s favorit sen första avsnittet...
MISSA EJ SVENSKA TOPMODEL som drar igång den 8 MARS!
Ciao!
18 kommentarer
Breath

hihi, min "Pointless Designer Accessories" :D

hannahsthlm

Breath:Yes...såg just det=)!

Isabel

men vi har olika smaksättningar - men varför tyckte du att nicole var den som skulle vinna - jag tyckte att hon hade ingenting - OK hon kanske har den " rätta looken " för den rätta modellbranschen nu idag - men hon är för alldaglig - föredrog Nik - hon hade " det " ....

Svenskatopmodelen japp - men trist att de inte tog in några karismatiska tjejer - som ser " annorlunda ut " och utstrålar ännu mera - de vanliga svenskatjejerna - om du fattar hur jag menade? fniss -

hannahsthlm

Isabel: åhhh..svårt att precisera varför jag tycker Nicole skulle vinna...hade bara en känsla från första gången jag såg henne att hon skulle passa som "Topmodel"...och det tyckte tydligen Juryn oxå=)...Nik var awesom..kommer nog gå bra för henne oxå..
Håller med dig om Svenska Topmodel..lite lamt..men blir maybe better den här säsongen än förra?=)

8ball

is very interesting site...

Fedor

Hello%2C+my+design+down.%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0As

Sveta

Looking%2Bfor%2Binformation%2Band%2Bfound%2Bit%2Bat%2Bthis%2Bgreat%2Bsite...A

analbleaching

Hello, nice site

Britney

Cool%21..+Nice+work...t

Sveta

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyt

Sveta

It\'s a great and valuable site!e

Nicole

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Amanda

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.%25

Kim

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..

Bob

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21+

Keno

Greetings!..

Urii

Wonderful pages! Keep up the grat work.2

Marilyn

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.e