UTMANAD...

Ho ho ho..blev just utmanad av http://yenny.blogg.se  att svara på massa frågor,okey YENNY
jag antar utmaningen då:

SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT VARA MED I EN DOKUSÅPA? Absolut inte!
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM? Våren
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET? Sometimes
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON? Köpa alla väskor jag vill ha...
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON? Att fixa alla julklappar och att se hur happy mina små klimpar blir...om man har köpt rätt julklappar vill säga..men jag är bra på julklappar!
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE? Skulle ljuga om jag svarade nej här..
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR? Nja..mamma...räknas det? Hon vill ändå inte ha tillbaka dem så..
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER? Ibland bruna linser och så solisar såklart!
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER? Skulle ljuga om jag svarade nej här..
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELG MORRON? Finns olika alternativ. När barnen är hemma ca kl 9. När jag är själv hemma och inte har varit på party ca kl 10. När jag har varit ute på party ca kl 14....
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST? oj...det varierar nog...ingen särskilt utsatt tror jag!
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV? Har väll hänt någon gång=)
HUR LÄNGE VARADE DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE? från och till i typ 10 år
HAR DU PIERCING? Ja,i naveln
VEM ÄR DEN VIKTIGASTE PERSONEN I DITT LIV? jag har två såklart..Lillla-E och Söta W.
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ? Makeup och mina barn!
VILL DU GIFTA DIG? Maybe...om det är med Mr Right..annars neeej...
VILL DU HA BARN? åhh..fler..nja..tycker det räcker med två!

LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA? Med barn lär man sig att typ aldrig låsa om sig så..neej!
VILKA LÄNDER HAR DU VARIT I? åhhh..gosh...Norden,Tyskland,Nerderländerna,Österrike,England,Frankrike,Italien;Spanien,Grekland,
Marocco,Israel,USA,Turkiet och kanske fler som jag inte kommer på nu...
SOLAR DU OFTA? Nopp
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT? Urusel!
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL Vitt vin (chardonney),skumpa och Cosmopolitan

VAD TYCKER DU OM MONARKIN? åhh..vad skulle Hey Baberiba vara utan Kunga familjen?=)
GILLAR DU ATT DANSA? jaa..inte tango och så..men annat..
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL? Ashley Olsen  meet Britney....väldigt mixad och ganska originell men samtidigt mainstream och med lite ofixade inslag emellanåt..men makeupen är alltid perfekt=)!
ÄR DU FLYGRÄDD? Lite sen jag fick barn..inte innan dess alls!
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN? Dumt..nånstans kan man väll få röka!
HUR VIG ÄR DU? Rätt vig..inte så mycket längre..men har varit gymnast i unga år..faktiskt=)
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG? Loka Citron
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS? Magnum Mandel
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN? Jag tror på Karma (någon slags sån iallafall)
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST? alltså ..en latte från Waynes
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU? Nokia
VILL DU GÅ NER I VIKT? Kanske något kilo..

VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET? sprallig,glad,spontan,omtänksam,slarvig,charmig och ibland ostrukturerad!
HAR DU VARIT DEPRIMERAD? Jaa..inte gravt..men klart man har varit deppig!
TYCKER DU OM SUSHI? me loove sushi (dock ej wasabi)
TROR DU PÅ LIVSLÅNG KÄRLEK? tveksamt
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM? hemma=chips med dipp eller cashewnötter, bio=popcorn.
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS? neeee..
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT? Absolut inte!
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK? Nopp..Fick dra ut en hörntand utan bedövning en gång men har trots det inte tandläkarskräck....gosh!
VAD HETER DU I MELLAN NAMN? Lina Christina
äR DU EN MORRON ELLER KVÄLLS MÄNNISKA? hmm..vad verkar det som..klockan är 3 på natten och här sitter jag..
VAR ÄR DU FÖDD? I Degerfors (Söta W som alltid har bott i STHLM skrattar när jag säger det och tror jag ljuger..)
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU? Grön /bruna
VILKEN HÅRFÄRG HAR DUNATURLIGT? Mellan brunt
BITER DU PÅ NAGLARN? Absolut inte!
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT? Mina barn och Cola Light.
HUR OFTA MOTIONERAR DU? Jag jagar Lilla-E överallt jämt..sååå..jämt nästan då..=)!

Hoppas du är nöjd Yenny..sorry om jag glömde nån fråga, är såå trött nu...var ett bra sleepingpill det
här frågesvarandet...=)
Gonatt allihopa!
Ciao!
47 kommentarer
jessica

åh vilka kuliga frågor och vad kul att läsa dina svar =) nu vet man mer om dig =)

Evelina

Ja det var jätte rolig läsning, ha en trevlig helg :)

anina

Det var kul att få veta lite mer om dig :-)
Hoppas att du får en bra helg!

Natali

ja så då var jag här igen med mina frågor om foundation...du kommer drömma mardrömmar om mig haha. Men du verkar veta allt typ =) undrar bara om du har nån erfarenhet av Laura Merciers foundation? P.S fick hem Kicks melemstidning och där fanns ett helt reportage om hur man lägger en bra bas. Det är det enda viktiga för mig...har rätt ojämn blank hy och vill få den att se så jämn o fin ut som möjligt och är beredd att lägga ner pengar på det också...

yenny

haha de va kuuul :) tack kan man väll säga :P hihi!

hannahsthlm

jessica,Anina & Evelina: Roligt att ni uppskattade Jennys utmaning;)! Ha en toppen helg ni oxå=)!

Natali: jag hinner inte svara nu..gör det ikväll,ok? Kram gumman! ha en härlig Lördag=)!

yenny: he he..var kul att läsa dina svar oxå=)!Var liite trött imorse dock...tog rätt lång tid i natt det där..;)!

Marie Larsson

Hej! Jag funderar på att köpa Cliniques superbalanced make-up o deras löspuder. Har du testat? Har du några bra råd? Mvh Marie. ps. tack för komplimangen om klänningen, sitter in fact in den just nu, ska snart på fest, med ett rött skärp i midjan och svarta mönstrade strumpbyxor. Ha de gott!

hannahsthlm

ohh..du kommer säkert bli festens drottnig i din outfit..låter supersnyggt=)!Ha det så trevligt!

Cliniques superbalanced makeup foundation tycker jag är helt ok! Har blivit makad med den själv en gång av en makeup artist från Clinique och det blev bra!Dock är det ingen foundation jag använder "privat" eller har i min makeup box när jag jobbar...men den är helt ok.Om du funderar på köp så gå och be om provburkar på ca 3 nyanser så prövar du hemma och köper SEDAN när du sett vilken som pasar dig bäst i dagsljus etc.
Cliniques löspuder använde jag JÄMT förrut ,(Nu har jag Dior)det är jättebra och jag kan rek. det!
Lycka till=)!

Alixandra

Jag "snodde" din frågor, hoppas det var OK. Kul att fylla i sådana tycker jag. Ha en trevlig kväll......

hannahsthlm

Natali: Nu har jag tid att svara..var så himla stressigt förrut idag..brukar oftast vara så här på helgerna;)!
Alltså jag läste just igenom Kicks tidning och det är precis som det står där..gör precis så..MEN tycker dock inte det är nödvändigt med svamp..kan vara svårt att få tiptop..men gör som du vill/brukar..jag använder det när jag makar andra MEN inte på mig själv!
Laura Merciers produkter är awesome! Har dock ej testat foundation där ifrån men det kanske kan vara nåt för dig annars? Vet du nått ställe som säljer som du kan hämta prov på? Tror annars Cow:s nätshop säljer Laura M...men det kan ju bli svårt att få prov från dem kanske..(vet att de säljer cremer från Laura Mercier iallafall)!
Berätta för mig hur det har gått sen med "jakten på den perfekta foundationen"! (Primer och ett bra löspuder att ha ovanpå foundationen är LIKA VIKTIGT nästan för ett perfekt resultat!)Jag drömmer absolut inte nightmares om dig..det är bara kul att svara på dina frågor!=)Ha en trevlig kväll!

Alixandra: åhh...no problems;)! Ha en trevlig kväll du med=)!

Linda

Hihi, jag har oxå svarat på frågorna nu :)

hhannahsthlm

Linda:åhh..kul! ska gå in och kolla=)!

Marie Larsson

Tack Hanna för tipsen!

8ball

is very interesting site...

Jennifer

Your+site+is+very+interesting+and+usefulo

Katie

sports%2Dbook++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.com+%5Dsports%2Dbook%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.net+%3Esports%2Dbook%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.org+sports%2Dbook+%0D%0AHi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.+

Jones

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Keno

I\'l be back... :)e

Katie

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)o

Smit

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...a

Elizabeth

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!b

Jones

Excellent site, added to favorites!!0

Britney

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!I

Bush

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.r

Sveta

Interesting%2Bweb%2Bpage%2Bis%252C%2Bi%255C%2527ll%2Bsee%2Byou%2Blater%2Bone%2Bmore%2Btimeo

Bill

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.l

Svetlana

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...n

Hillari

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Anna

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.d

Elizabeth

Excellent web site I will be visiting oftenu

Meteor

Wonderful pages! Keep up the grat work.i

Joon

This is very interesting site...+

Bill

Hello people! Nice site!2

Kim

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.t

Smith

Just serfed in. Great site, guys!g

Sveta

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Bill

Great Site - really useful information!o

Jersey

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Jones

Very good site! I like it! Thanks!e

Prohor

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Prohor

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

Keno

Your site is very interesting and usefulr

Sveta

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

Sveta

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21r

Katie

This is very interesting site...r

Jocke

Hej,
jag undrar lite vad som menas med rätt vig?
Spagat kanske?

Vänliga hälsningar

// Jocke

Hallvardvanja

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.