Söööta Halsband

52049-427



.......finns det många på http://accessora.se

Just nu väljer jag dessa:

1. TRISH BECKER  halsband 1495 kr  (finns i lager)
2. JEZEBEL Halsband GUARDIAN ANGEL 3125 kr  (inkommer inom en snar framtid)
3. ADINA SIGNATURE CIRKEL fr 1100 kr  (finns i lager)
4. HULTQUIST/COPENHAGEN Halsband med Berlocker 449 kr (  kommer snart)

Halsband kan man aldrig få för många av....och inget är väll mer uppskattat att få i present,
personligt  och roligt!
Själv önskar jag mig alltid smycken när det finns en chans till paket i sikte.
Varför inte passa på att önska dig något av dessa om det inom en snar framtid finns chans att du blir uppvaktad?!
Berlock halsbandet från Hultquist/Copenhagen är ett riktigt fynd, Berlocker känns verkligen helrätt i vår,
jag kommer garanterat hålla koll på när det ankommer Accessora!

Var just inne och kollade  till Lilla-E. Han är såå sööt där han ligger med Robbie Williams i ena handen
(håller i ena örat) och "nutten " i den andra och snarkar...(det är bara små barn som KAN snarka gulligt)

Fotograferingen hade gått bra sa han, fotografen hade tydligen "haft ett djur" på huvudet ? (vad gööör man inte för att få barnen att skratta) och varit  gaaaaaalen...kan tro det...
Ska bli mycket intressant att se detta foto sen.....ÄR  det bara jag som engagerar mig så här  mycket i en dagisfotografering? Såg ingen annan som hade gjort preppy hairstyle på sitt barn...och vi lever ändå år 2006..Helloooo...=)

Ciao!
43 kommentarer
Linda

Thanks girl!
Fina smycken by the way!=)

jessica

visst är det tråkigt när alla barn ser likadana ut och inte är i ordninggjorda när det är kort..eller utklädda på skärtorsdagen eller så =(

anina

Älskar Adinas halsband, har sett att det är väldigt poppis i OC :)

Evelina

Trish Becker halsbandet är ju alldeles underbart! :)

hannahsthlmh

Linda: Kul att du gillar dem=)

jessica: Jaa..det tycker jag med..vid vissa tillfällen tycker jag att det är alla föräldrars skyldighet att styla sin små telingar... iallafall liiite=)!

anina: De är riktigt snyyygga!

Evelina: Tycker jag med...adorable=)!

Ewa

ja, alltså man kan ju bli galen ibland när dinohistorierna upprepar sig både en och tusen ggr. Men jag antar att jag kommer att sakna det om något år... Han är ju en darling.
Rolig sida! Jag ska besöka dig ofta!

irmeli

Självklart är fotograferingen en stor dag:) Jag vattenkammade Pillerills hår och så fick han ha skjorta på sig, ofcourse! De korten har man ju kvar för alltid:D

hannahsthlmh

Ewa: åhh..klart han är en darling=)..han verkar ju fullkommligt underbar!
Tack=)! Jätte kul att du gillar min blogg!

irmeli: Kan tänka mig att Pillerill var hur stilig som helst...=)!

Natali

detta har inget med halsband o göra. Eftersom du är make up artist antar jag att du är proffs på smink.. O jag känner mig totalt lost i smink världen, är sugen på en ny foundation (som du läste på min blogg) men vilken? Tro du dior som du rekomenderade passar på en oljig/bland hy? Vill att den täcker röda prickar, är lätt transparent alltså jag vill inte se "spacklad" ut. Har du testat cliniques stay true? har den nu...men som sagt den "flyttar" sig efter en hel dag och smular sig...Är tacksam för tips =))

hannahsthlmh

Natali:Är inget stort fans av Cliniques foundation,en foundation ska sitta,inte flytta sig och smula,så byt! Diors foundation ,den jag använder,alltså Pure Light tror jag skulle passa dig!MEN som jag skrev, ta prover innan köp! Den är täckande utan att se spacklad ut och är du inte nöjd med första lagret kan du lägga ett lager till..den blir INTE kakig och smular! Det du använder UNDER foundation påverkar resultatet jättemycket också! Du måste använda en fuktcreme som GÅR IN I HUDEN (vänta ca 10 min. innan du lägger primer) och sedan en primer för att få foundationen att hålla hela dagen! Täck röda prickar etc. med concealer EFTER du lagt foundation och tona ut och sedan transparet puder.
Det finns tips på bra primer och puder etc. här i min blogg! Lycka till! Fråga gärna igen om det är något du undrar!=)

Natali

ok...tack för ett utförligt svar. Jag ska in till stan o ta ett prov på diors foundation. Så det är värt att satsa på en primer också? Jag ska testa mig fram...o snoka runt i din blogg lite =)) Återkommer om jag undrar nåt mer...tack

Natali

o bara en liten fråga till...hur applicerar du din foundation...med fingrarna, svamp eller`??

hannahsthlmh

Natali: Lycka till med dina prover=)! Applicerar ALLTID foundation med rena fingarar, svamp suger bara åt sig för mycket foundation och blir mer ojämt,faktiskt! Ha det bra!

MakeUpYourMind

Åh jag är helt kär i halsbandet från Adina,ska faktiskt ta och köpa den! Har en rätt lång lista nu, Dermalogica rengöringsprodukter, NARS borstar och rouge. Samt halsbandet då. Gäller att spara.

hanna

Jättefina halsband:D

Fancy Desire

Visst är Trish becker halsbandet underbart! Mitt var en riktig investering, det går alltid hem och passar till allt! Fancy Desire

hannahsthlm

MakeUpYourMind:
Visst är det awesome! Jag älskar Adinas halsband..jag har oxå en lååång lista på saker jag ska köpa..varför är det så svårt att spara=)?

hannah: Visst är de!

Fancy Desire: Ja jag tycker väldigt mycket om Trish Beckers smycken jag oxå! De är så classy och som du skriver passar de till allt!=)

Hanna

sött hjärta! ;)

8ball

is very interesting site...

Fedor

http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ae

Jesus

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Katie

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21

Bush

Excellent site - do keep up the good work.k

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

I like it and the background and colors make it easy to readw

Svetlana

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Jersey

Very good site! I like it! Thanks!%

Smit

Just serfed in. Great site, guys!

Sveta

Looking for information and found it at this great site...

Elizabeth

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.v

Elizabeth

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Hillari

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Prohor

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.9

Prohor

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it..

Smit

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!2

Jones

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Joon

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.+

Jones

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!D

Meteor

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21i

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..i

Alantilde

Hello! Very interesting and professional site.