Sööööta sko nyheter...

52049-270

1.JUICY COUTURE San tropez Wedge ca 1800 kr
2.DKNY Caterina Wedge Espadrille ca 1820 kr
3.DIOR Dior Gaucho Wedge Sandal ca 5800 kr

Åhh..jag älssskar verkligen kilklackar och platå..ja maybe not  de allra  klumpigaste a la 70-tal som även setts på Catwalken nu ,men dessa tre ovan tycker jag är awesom=)!
Perfrekt för oss som inte redan är 175 från början...

I natt dissade jag Oscarsgalan! Var vaken när den startade vid 1 men när statyetterna ej skulle börja delas ut förrens kl 2 så...gäsp=)Jag har ju faktiskt Lilla-E här hemma som  gal efter välling som en liten tupp varesig det har varit Oscarsgala or not=)
Hörde dock att REESE W fick en Oscar för WALK THE LINE. Ohhh..she is sooo amazing! Såå sööt,duktig ,relativt ung och två små barn..Im very impressed!(Och Ryan Philippe, her husband, sååå snygg)
Missade när Ebba skulle recensera klänningarna från galan på TV 4 oxå...ja ja..thats life..jag överlever=)
Vi har det rätt stressigt här på mornarna...
Ciao!
13 kommentarer
jessica

åh den första sandalen vill jag oxå ha...

hannahsthlm

Jessica:åhh..visst är den ursööt=)!

fruitcocktail

Jag kommer bli galen om inte snön smälter bort snart. Tänk när man kan använda sommarskor igen!! Läängtar!!

hannahsthlm

fruktcoctail: jaaa...bort med snön NU=)!

lameilleuse

Jättefina skor! Wedins har fått in skitsnygga liknande sandaler från Don & Donna för 600 spänn.

hannahsthlm

lameilleuse: Tack för tipset,ska kollas upp=)!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.o

Vasilii

Your+site+is+very+interesting+and+usefulo

Urii

Excellent site, added to favorites!!i

Sveta

I\'l be back... :)e