Sommarsnyggt från MANGO



1.DRESS   539 kr
2.BLOUSE  739 kr

Jag vill bara passa på att slå ett slag för nätshopping från MANGO!
Kläderna är av betydligt bättre kvalitet än de som shoppas hem från hm
och en del saker är riktigt billiga!
När jag bodde i Paris hade jag en kompis som ALLTID skulle shoppa på
Mango...Vi andra ville gärna gå till Louis Vuitton, Morgan & Zara, för att bara nämna NÅGRA butiker,
 på våra otaliga shoppingrundor! MEN den här tjejen
skulle alltid till Mango=)! Kom såklart  att tänka på henne när Mango sedan öppnade i Sverige...
Gå till http://www.mango.com  och klicka dig fram till Sweden. Där kan du se hela oufits samt beställa
online! 

För er som letar efter billiga, lite  "tjockare" Leggings har Mangos online shop dessa för 199 kr:


Tycker inte dessa leggings  passar så lyckat på  modellen ovan, får mig inte att vilja köpa dem, MEN jag har dock
sett dem på andra bilder och de ÄR snygga! =)

Ciao!
25 kommentarer
Maria

jAG gillar den röda klänningen :) föresten, snacka om ursöööta barn du haar!! :)

Hanna

Jag älskar Mangos kläder! Snygga och billiga och för det mesta bra kvalitét. Minus dock för att det kan vara väldigt rotigt i affärerna. Utomland tycker jag dock att det är bättre ordning på Mangobutikerna. Ha en bra dag! :)

hannahsthlm

Maria: Tack=)!Visst är klänningen snygg=)!

Hanna: Håller med..det är bättre ordning på Mango butikerna utomlands!

Evelina

Ja mango är en guldgruva! Söt blus förresten :)

Sofie

MANGO har hur mycket snyggt som helst! Shoppade både på MANGO och ZARA nu när jag var i Barcelona! Ska till Stockholm på fredag, så då lär jag ju springa in i affärerna igen!!! Mango på nätet! Det ska jag kolla in! Tack för tipset:)

Sofia

Åh, tack för tipset!! Måste kika in på Mangos online shop bums!

emma

Legginsen ser ju asfina ut;) Precis såna jag vill ha ju :D tack för tipset :D

hannahsthlm

Evelina:ja visst är den söt..superfin till leggings kan jag tänka=)!

Sofie: Ha det riktigt kul i Sthlm..ja det blir säkert en hel del spring i butiker..hoppas du hittar några riktiga vårkap=)!

Sofia: Ja gör det! Hoppas du hittar det du söker!=)

Emma: Varsågod=)!

Hanna

så fina dresses! ;)

hannahsthlm

Hanna: Jaa..Mango har riktigt fina saker=)!

8ball

is very interesting site...

Bob

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Jesus

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi

Hillari

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Jersey

Excellent web site I will be visiting oftenr

Keno

Oh o ho! very nice site!+

Urii

Great Site - really useful information!o

Meteor

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Bill

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timer

Helga

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...e

Helga

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.%

Anna

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21m

Park

I%5C%27l+be+back...+%3A%29h

Jersey

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Britney

Oh o ho! very nice site!o