Sommarkläder by SVEA

52049-517


Mycket jag skriver om kostar mycket pengar och är inget man shoppar varje dag precis...
Därför tänkte jag nu  passa på att tipsa om att http://www.nelly.se  har fått in en hel
del casual bas kläder från SVEA som är ganska billiga och söta!
 Dessa plagg skulle iallafall jag kunna tänka mig till sommaren
att ha i lekpaeken,på picnic eller när jag spelar minigolf (jag suger på det...och boule..men jag trääänar).=)

1. SVEA   Susanna Sweat Pants 495 kr
2. SVEA   Lotti Grå 295 kr
3. SVEA   Titti Vit 345 kr
4. SVEA   Cricket Cardigan 695 kr
5. SVEA   Matilda sweat Skirt 495 kr

Jag har en sweatskirtkjol från SVEA som nu är typ 3 år gammal....Den har jag badat i havet med, haft på standen MÅNGA gånger som strandkjol,tvättat HUR många gånger som helst..och..jag är impressed!
Det är väldigt bra kvalitet på den måste jag säga så som den har blivit behandlad av mig!

(Alla bilder och priser ovan är hämtade från Nelly.se)

Nu ska jag fixa en sen middag..Ciao=)!
42 kommentarer
Moa

Båda topparna är jättesöta, har testat dom i en affär här i stan men dom är lite för stora för mig men jag är ju bara 11.

Malin

Alltid bra med baskläder som håller länge och inte blir fula i tvätten ! =)

hannahsthlm

Moa:åhh..är du bara 11 år? Och sååå duktig på att skriva! Jag är riktigt imponerad faktiskt=)!Keep up the good work!Trist med topparna btw..kan tänka mig att xs är alldeles för stort..

hannahsthlm

Malin: Jaa..speciellt såna man har på sommaren på stranden eller landet=)!

jessica

åh vilket fint namn på den där sidan *skrattar*

anina

Vilka söta sommarkläder, ska genast kolla in!

hannahsthlm

jessica:Visst är det..din lilla tjej har ett jättesött namn tycker jag=)!

anina: Ja de är billiga och har bra kvalitet..kolla in=)!

Tinna

Nelly brukar ha så snygga bikinis, synd att de brukar va dyra.. Får köra på HMs varianter, hehe..

hannahsthlm

Tinna: Nelly har verkligen ursöta bikinis...har ju såå många nu,kanske du kan hitta en som inte är såå dyr där oxå?=)

8ball

is very interesting site...

Britney

Cool!.. Nice work...l

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luck2

Vasilii

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.B

Bill

Great Site - really useful information!u

Jesus

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...s

Katie

Very cool design! Useful information. Go on!t

Elizabeth

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!w

Jesus

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.T

Kim

Nice site... Cool guestbook...+

Sveta

Interesting%2Bweb%2Bpage%2Bis%252C%2Bi%255C%2527ll%2Bsee%2Byou%2Blater%2Bone%2Bmore%2Btimeh

Bob

Pretty%252Bnice%252Bsite%25252C%252Bwants%252Bto%252Bsee%252Bmuch%252Bmore%252Bon%252Bit%252521%252B%25253A%252529i

Vasilii

Hello people! Nice site!r

Meteor

Hi! Definitely nice and neat site you got there.a

Hillari

I+you+all+love%21S

Prohor

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.e

Bush

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21e

Bush

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Joon

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.h

Smit

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!s

Katie

I consider that beside Your site there is future!s

Urii

Your work is marvelous!!s

Svetlana

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.2

Helga

I+you+all+love%21

Bob

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Sveta

Hello people! Nice site!

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!c

Elza

I have your site for its useful and funny content and simple design.a

Svetlana

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!t

ProgonkaOne

NSU - 4efer, 5210 - rulez