Rutigt från Burberry...

52049-298

Vem har sagt att det BARA är randigt eller prickigt som är snyggt i vår...?!
Jag tycker dess rutiga saker från Burberry London är fenomenalt söööta...kul att ha som omväxling när alla andra är randigt sailor-inspirerade=)

1.BURBERRY LONDON  Anita Summer Check Hat ca 2000 kr
2. BURBERRY LONDON Summer Check Espadrilles ca 2100 kr
3. BURBERRY LONDON Summer Check Bag ca 4800 kr

Nu har K åkt hem iallafall....Själv ska jag ge mig upp till Odenplan snart...
Har varit sjuk tillräckligt nu känns det som men det blir nog ingen Miniteater för mig o Lilla-E i eftermiddag...nån gång kan man väll missa?! Ska hämta ut mina "Victoria Beckham" jeans efter kl 16 idag..iallafall något positivt=)! Håll tummarna för att jag får på mig stl 25...pleeeease!=)

Har fortfarande huvudvärk  och är fortfarande illaberörd över det som hände G:s mamma;(..har ej sovit bra i natt...Måste köpa något fint kort och skicka....även om man bor rätt nära och även om man pratar i telefon så kan man ju skicka ett kort...vill inte skicka blomsterbud för hon hade fått det från nån annan och även om blommorna var jättefina så hade hon tyckt det var superjobbigt o kolla på de där blommorna...kanske ska skicka med nån  liten grej till Lilla-F oxå från Lilla-E...
Hoppas ni har en bra dag allihopa!
Kan ej sägas FÖR MÅNGA GÅNGER: Akta er för istappar om ni är ute på stan!
Ciao=)!
26 kommentarer
yenny

hej hannah! e lite nyfiken bara, vart i sthlm bor ni någonstans? har barnen varje vecka? ;) hehe.. nyfiken i en strut :D kram på dig

hannahsthlm

Vi bor i Sthlm City, barnen har jag så ofta jag får för pappan=)! Kram!

Hanna

Söt-söta espandriller! Jag tycker att det funkar i sommar med, finns ju inget sötare ju! :)/Hanna

hannahsthlm

Hanna: Neej...speciellt de här Burberry..im hooked=)!

Twinkle

Åh vilka söta espadrillos!

irmeli

jättesvårt det där hur man ska agera med en vän som förlorat anhörig. Min kompis går igenom förlusten av sin pappa, och det är lätt att man tar avstånd för att man tror att man är för "på". Men det är som du säger, det gäller att visa att man finns där och att hon kan komma och prata med dig när hon vill.

hannahsthlm

irmeli: Ja det är nog så...det är oxå bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite tror jag även om man är rädd att"ringa olägligt"..omtanke kan man aldrig få för mycket av!..men det är svårt att veta vad som är rätt alla gånger..Hoppas du kan vara ett bra stöd för din kompis i hennes svåra situation, men det är jag övertygad om att du är:)!

8ball

is very interesting site...

Xenonius

Hello%2C+my+design+down.%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0AD

Jersey

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luck

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Vasilii

Cool!.. Nice work...d

Jesus

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.l

Elza

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21%0A

Jennifer

Many interesting information on your site - keep up good work2

Bush

i+love+this+site.2

Britney

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.h

Vasilii

Excellent site - do keep up the good work.f

Sveta

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Sveta

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

Katie

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.

Park

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.a

Anna

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design..

Sveta

I like it and the background and colors make it easy to read+