Riktigt snygga Väskor...

52049-520

..om jag för en stund överger mina älskade Dior och Gucci favvoriter:
(OBS!..detta är bara ett urval..det finns typ tio till "it-väskor" for moi)

1.BURBERRY PRORSUM Gibbs Suede Bag £950(Den ultimata väskan just nu..)
2.MULBERRY Roxanne Leather Bag £866(Jag gillar modellen än och en rosa skulle passa mig såå bra till sommaren ju..faktiskt)
3.CHLOÉ Betty Medium Leather Bag £ 1370 (classy och enkel men ändå en riktig pärla..vill ha i min väskgarderob,det är de små detaljerna som gör det...)

Ho ho ho..drömma kan man ju alltid göra....
Lilla-E  är superhostig och blir förmodligen hemma imorrn...tycker alltid han är sjuk..Ligger där inne och hållerRobbie Williams  i svansen och vaknar hela tiden när han hostar..
Har ett möte imorrn eftermiddag och vet inte hur jag ska ordna det MEN det brukar alltid ordna
 till sig ändå..hey...man har väll vanan inne....Väldigt många gånger har Lilla-E hängt med mig på grejer och han brukar sköta sig riktigt  bra..men det känns som jag alltid måste vara otroligt charmig och trevlig för att kompencera det.. såå det är ju självklart bättre om han är frisk! (jag ÄR trvlig ändå men..)
Ska fortsätta läsa Egogirl nu så jag kan resencera den här sen...har fortfarande bara hunnit läsa typ 3 sidor såå ..Sov så gott=)
Ciao!
49 kommentarer
yenny

oh hannah va avundsjuk jag blir på dig som INTE har läst den! Jag har redan haft mitt goda, den är såå bra! Läste min från pärm till pärm på en dag. kunde verkligen inte släppa den! vilket liv hon levt.. oj oj. men inget man skulle vilja leva själv på långa vägar :(

hannahsthlm

yenny: Nu blir jag ju jättenyfiken ju..går och läser bums..gonatt=)!

jessica

hoppas han kryar på sig snabbt *skickar massa kramar från oss*

hannahsthlm

jessica: åh..Tack vad gullig du är=)! Jag ska hälsa Lilla-E som sitter här i soffan och hostar..

Hanna

luella väskan är lovely! ;)

corinne

Roxanne väskan i rosa skulle jag välja...de är så fina!

Mvh
Corinne

hannahsthlm

Hanna: Menar du Chloé väskan? Den påminner lite om en från Luella=)!

Corinne: Visst är de..helt adorable;)!

irmeli

Har Lilla- E döpt Robbie Williams själv, jätterolgit nam på ett gossedjur:)

hannahsthlm

irmeli: Yes! Visst är det cute=)?!

irmeli

Vad sött:) Ibland undrar man var de får allt ifrån:D

8ball

is very interesting site...

Proton

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5Dsex+toys%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fvouyer.ivipsearch.com%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fsextoys.ivipsearch.com%0D%0Ahello%2C+my+design%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%22http%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5C%22%3Esex+toys%3C%2Fa%3E%0D%0A%25

Bill

Excellent site, added to favorites!!g

Bush

Cool!.. Nice work...+

analbleaching

Hello, nice site

Jones

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..o

Jennifer

Your site is very interesting and usefulm

Bob

Fascinating site and well worth the visit. I will be backd

Sveta

Nice site... Cool guestbook...h

Bob

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.n

Smit

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.f

Prohor

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.f

Elizabeth

I you all love!c

Kim

This is very interesting site...s

Jennifer

Hello people! Nice site!n

Park

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!i

Nicole

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.c

Park

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Helga

i+love+this+site.e

Hillari

Wonderful pages! Keep up the grat work.o

Prohor

You+have+built+a+good+websitel

Hillari

Your work is marvelous!!e

Bob

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Nicole

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.x

Sveta

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Nicole

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.i

Anna

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!t

Svetlana

Excellent site - do keep up the good work.g

Svetlana

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Elizabeth

%253Ca%2Bhref%253D%255C%2527http%253A%252F%252Famoxil%252D500mg.micrositehosting.info%255C%2527%253Eamoxil%252D500mg%253C%252Fa%253E%250D%250Ahttp%253A%252F%252Famoxil%252D500mg.micrositehosting.info%252F%2B%252D%2Bamoxil%252D500mg%250D%250A

Kim

Very good web site, great work and thank you for your service.r

Elza

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.t

Katie

Thank you for your site. I have found here much useful information...n

Elza

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings4

Elza

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUm

Smith

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.u

Anna

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyc

Sveta

Your site is very interesting and usefulk

Felixkjersti

Uno straise Qatro single sais, thanx