Oh la la...Mina nya parfymer a la Taxfreen....



...är jag såå glad att ha=)..blev "bara 3"...men...jaa..de lär ju räcka ett tag=)
Jag är rätt kräsen och älskar CLEAN..alltså parfymer som doftar lite och rent=)
Därför växlar jag ofta mellan Ralph Lauren Blue och Ralph Lauren Cool.
1. RALPH LAUREN Cool (Den är jaaag)
2. HUGO BOSS Woman (Helt ok vardagsdoft)
3. LOEWE i love(Min nya awesom favvo)

Nu ska jag ta upp Lilla-E som har sovit typ hela eftermiddan i sin cosey spjälsäng...han e nog nöjd o va hemma=) Själv längtar jag redan back to Lanzarote...åhh..ge mig min havsutsikt och mysiga vinmiddagar vid strandpromenaden tillbaka..Jag vill inte HA SNÖSTORM i min närhet;(

Vi skulle gå på Junibacken med G och Lilla-F idag men eftersom jag dragit på mig årets förkylning så ställde vi in..känns lite trist men nödvändigt...Jag är helt enkelt inte redo för att göra nåt som kräver lite "fysisk ansträngning"...att jaga Lilla-E i Pippis hus på Junibacken med smala trappor ÄR en stor ansträngning även i "normalt tillstånd"....

Ett RÅD till alla som åker på charter med typ Fritidresor, Vingresor eller Apollo..ta deras RESEFÖRSÄKRING!
Kostar typ en 100 kr ,sen får du läkar vård, medicin betald etc. om du blir dålig på resmålet..superbra=)
Själv hamnade jag hos en MYCKET hjälpsam hotell-läkare när jag hade ont i en tand pga. min förkylning...han undrade om jag ville ha en MORFIN INJECTION?!..med Lilla-E beside mig i sulkyvagnen...jag avböjde =)och tog recept på nåt starkt instead...men säg inte att de inte FÖRSÖKER hjälpa till i Spanien=)
Ciao!
23 kommentarer
Hanna

Det är ju så kul att shoppa på taxfreen. :)

hannahsthlm

Hanna: åhh...det är ju som en candystore för "vuxna" ..=)

Isabel

Sådär med parfymdoft...

BURBERRY!

hannahsthlm

isabel: Tur att man har lite olika parfym taste..trist om alla skulle dofta lika=)!

TessQ

Ralph Lauren Cool är såååå underbar, har den med, så fräsch !

hannahsthlm

TessQ: Jaa..den är verkligen sååå fräsch..Clean Fresh Lundrey och den är mina absoluta favoriter!:)

8ball

is very interesting site...

Helga

Oh%2Bo%2Bho%2521%2Bvery%2Bnice%2Bsite%2521u

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Joon

Oh o ho! very nice site!i

analbleaching

Hello, nice site

Anonym

hahaha. vad är det här? Komedi! hahahaha!

Elizabeth

Sentimental and nostalgic. Great.a

Jesus

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.t

Jennifer

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21e

Katie

Greetings!..s

Anna

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.r

Katie

Thank for making this valuable information available to the public.

Prohor

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!L

Park

Your site is very interesting and useful%

Smit

Your+site+is+very+interesting+and+usefuls

gonzolder,gonzolder

ja krevetko! Vsem sasat'!