Nytt på Bubbleroom!

52049-299

åhhh...Kan ju inte bara åka på semester och inte tipsa om att ett av mina favvomärken ELLA MOSS nu har anlänt till Bubbleroom!
 De har fått in ett jättesött linne frånDay Birger et Mikkelsen oxå, finns fortfarande storlekar kvar så passa på!

1.ELLA MOSS Marley Dress  1979 kr
2.ELLA MOSS Pixie Stix Skirt  1349 kr
3.ELLA MOSS Stix Bark/Sand 809 kr (min favorit)
4.DAY BIRGER ET MIKKELSEN Linne TEA PARTY 1709 kr

Priserna är från Bubbleroom. Gå in o kolla ,det fiinns fler nyheter. http://www.bubbleroom.se/

Ho ho ho...jag är helt slut...har hållt på o sprungit i butiker,packat 3 resväskor,tvättat och annat nödvändigt inför trippen..OCH är det nån som kan gissa NÄR  taxin till Arlanda kommer imorrnbitti då?
Rätt svar : ca 4.20...agggghhrrr=(.....jag kommer vara ett vraaak....får försöka sova på planet och hoppas på att nån annan i sällskapet vill läsa "Herr Olsson hade en Bonnagård" (hans  faavvo bok med massa kossor,tuppar och dylikt från en bondgård...)  för Lilla-E..=)!

TACK för alla gulliga TREVLIG RESA=)! Jag hoppas NI får det trevligt när jag är borta..lovar att blogga typ dubbelt upp när jag kommer hem..lär säkert ha inträffat en del incidenter på resan..om man känner moi såå VET man....Jag kanske har blivit kvarglömd på bussutflykten på nån marknad för att jag gått bort mig bland shoppingstånden eller fått lov att vara med i nån sim/biljard/dansa på scen till musiken stannar och stå sen helt still -tävling..eller blivit sminkad till Clown och fått köpa ett foto av det hela för ca 10 EURO...ellernåt annat intressant som man kan tvingas delta i när man reser med barn=)

Jag kommer SJÄLVKLART rapportera det VIKTIGASTE oxå..rescention av TAXFREE INKÖPEN.....Jag kommer säkert piggna till vid 5 tiden när jag sätter mina fötter inne på taxfreens territorium=)

Ha det bäst! Hörs snart igen!
Kramiz från Hannah

18 kommentarer
Sofia

Åh, vad härligt att resa bort... vill oxå!!

Ha en jättetrevlig resa!!

hannahsthlm

Sofia:Tack=) Ha det toppen du med!

Twinkle

Åh vilka fina randiga saker..! Jag älskar randigt.

yenny

ha det så mysigt :)

Hanna

ella moss är sweet! ;)

Twinkle

Ella Moss-toppen var ju underbar. Ha det så trevligt!

Rebecka

så sött:D

hannahsthlm

Twinkle:Tack! Randigt är cute och Ella Moss toppen e awesom=)

yenny: Thanks=)..hade det superbra!

Hanna: Tycker jag me..me like her very much=)!

hannahsthlm

rebecca: Jaa..ellerhur=)

8ball

is very interesting site...

Hillari

Sentimental and nostalgic. Great.

Jersey

dans%2Dmovie%2Dxxx++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.com+%5Ddans%2Dmovie%2Dxxx%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.net+%3Edans%2Dmovie%2Dxxx%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.org+dans%2Dmovie%2Dxxx+x

Smith

I like it and the background and colors make it easy to readk

Britney

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.e

Elza

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.

Nicole

I%5C%27l+be+back...+%3A%291

Jooni

I like it and the background and colors make it easy to readi

Anna

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU1