Nytt på Bubbleroom!

Ville bara meddela att Bubbleroom nu äntligen fått in accessoarer från
Juicy Couture! Det var verkligen på tiden.....Jag hade helt missat det eftersom jag inte haft tid att
sitta framför datorn knappt de senaste dagarna
Mina favoriter ur kollektionen är:

 ROMANTIC MINI CHARM BANGLES 539 kr (medlemspris)


HEART CHARM CATCHER PENDANT 719 kr (medlemspris)


 MINI LWL 2519 kr (medlemspris)

Jag kan även passa på att tipsa er som inte redan VET att Bubbleroom har stor stor utförsäljning av deras gamla lager just nu för att kunna få plats med nya varor!
Själv är jag ingen "rea person" MEN här är det ju bara olika märkesgrejer som reas ut i bra kvalitet,
kan nog absolut vara värt ett besök!
Kan dock vara så att det bästa kneps igår..men man vet aldrig,
själv har jag inte haft tid att kika förbi..än.
Rean startade igår den 29 Mars och håller på tom. Lördag den 1 April.
Tider: 11.00-19.30 FREDAG
            11.00-17.00 LÖRDAG  

Var?  TAPTOGATAN 3 (vid SVT) på Gärdet/Östermalm

Nu ska jag fixa middag till Söta W som snart kommer från fotbollsträningen VRÅLHUNGRIG...Han ska ju bli nästa Zlatan så det är klart man blir det....=)
Lilla-E har däckat med Robbie Williams i spjälsängen efter en tuff utflyktsdag i skogen med dagis...

Ciao!
41 kommentarer
Linda

Söta smycken där! Fast jag är ute efter silver.

hannahsthlm

åhh..det där armbandet skulle ju vara perfekt till bröllpet annars..soo romantic! Du har inte hittat några Pilgrim än som du fastnat för?

Sofia

Jag är verkligen en sån som alltid shoppar loss på rea (i vanliga fall också iofs...) men jag hinner tyvärr inte förbi bubbleroom. Lite trist!

Anonym

Åh synd att jag inte bor i Sthlm! Vill ju ha ett par True Religion jeans eller mer Juicy kläder.. Ajja ;)

Ida-M

Oj förlåt att jag inte länkade min blogg och namn i förra inlägget men är van att det alltid står på sidan haha ;P Trevlig blogg förresten :)

fashionista

åhh, den väskan är inte lite läcker!!

Millan

Jättefin väska. Den kanske man skulle spara ihop till :D

hannahsthlm

Sofia:neej..jag hinner nog inte heller..lite synd ju...kanske finns en och annan godbit=)!

Ida-M: Tack=)! åhh..synd att du inte kan åka dit och kolla..men man vet ju aldrig om det är de grejerna man verkligen vill ha som är på rea..förmodligen inte;)!

fashionista: ..jag veeet..den är såå snygg=)!

Millan: kan kanske va en ide..supersnygg är den iallafall;)!

irmeli

åhhhh...halsbandet med hjärtat kan jag helt klart tänka mig! Måste ge min blivande man lite tips om morgongåva:)
Ha superkul på kryssningen, och ha robbie williams i sele eller nåt han får inte ramla över bord!

hannahsthlm

irmeli: ha ha...ska se om jag hittar någon sele till R.W;)...Halsbandet är jättesött btw..när är det ni gifter er?=) Ha en toppen helg!Kram!

irmeli

vi gifter oss 1 juli! Sommarbröllop! Jag ska ha en jättetoppen helg,och ni med! Sele måste ni ha, vi vill inte se R:W över bord!

hannahsthlm

irmeli: åhh..såå mysigt med sommarbröllop!=)
ps. Robbie W kom med hem..inga trilla över bord incidenter..skönt;) ds.

8ball

is very interesting site...

Anna

Your work is marvelous!!a

Jooni

Excellent site, added to favorites!!B

analbleaching

Hello, nice site

Smit

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Elizabeth

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.d

Amanda

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Elizabeth

You%2Bhave%2Ban%2Boutstanding%2Bgood%2Band%2Bwell%2Bstructured%2Bsite.%2BI%2Benjoyed%2Bbrowsing%2Bthrough%2Bit.o

Bush

Oh o ho! very nice site!

Helga

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsa

Vasilii

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Hillari

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readn

Hillari

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.b

Sveta

Sentimental and nostalgic. Great.a

Katie

It\'s a great and valuable site!s

Smith

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)w

Park

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21%2B

Smit

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.e

Park

Hi%2521%2BDefinitely%2Bnice%2Band%2Bneat%2Bsite%2Byou%2Bgot%2Bthere.%2B

Joon

Many interesting information on your site - keep up good work.

Jennifer

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Vasilii

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck.

Bush

Sentimental and nostalgic. Great.t

Amanda

Hello+people%21+Nice+site%21s

Elizabeth

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.a

Jersey

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?n

Britney

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !o

Katie

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%214

Nicole

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...s