Mus Ballerina från Mrs H......

52049-353



Har du tröttnat på alla Pretty Ballerinas som ALLA verkar ha beställt från Shopaholic så kan du ju alltid slå till på dessa MOUSE BALLERINA från Mrs H designade av MARC BY MARC JACOBS.
En minst sagt lite annorlunda Ballerinasko i lack med musdetaljer som ögon,öron och tom.morrhår!:)
Kan genast beställas från http://www.mrsh.se/

Här har det verkligen varit en lugn Lördag. Lilla-E är jätteförkyld fortfarande och vi får snällt hålla oss inne...
K har varit här och försökte tvinga med oss på shoppingtur  men jag avböjde...Lilla-E ska under inga omständigheter ut på stan i detta tillstånd han befinner sig i...MEN  jag kände mig ju dock liiite lockad..Skulle behövt ta mig en sväng förbi c/o stockholm...Hoppas Lilla-E som i ett trollslag blir jättefrisk tills imorrn så kanske vi kan planera in det då...hmmm...den som lever får se.

Ikväll är det MELODIFESTIVAL  med bla. CAROLA som man alltid kan roa sig med att kolla på när man ändå är låst hemma....Personligen tycker jag att det är mycket pinsamt att hon ska tävla, men tycker samtidigt det är mycket MODIGT...tänk om hon skulle komma sist?! Nu gör hon ju inte det..men ändå..tänk OM...
Det som är ROLIGT med festivalen är inte alla tråkiga låtar man tvingas lyssana till utan att ALLA verkar SAKNA stylist ( vilket de kanske oxå gör?)och att man blir lika förvånad varje gång en ny artist hoppar upp på scen med några konstiga strumpbyxor,mössa,ballongbyxor osv.....im impressed=)!
Nu ska jag snyta Lilla-E..han ser snart ut som nån av de där dvärgarna  i Snövit med sin rödsnytna lilla näsa...naw!
Ciao!
Hoppas ni som sprungit runt på stan idag hittat några fiiina  fynd inför kvällen...ni som ska göra något roooligare än kolla på Melodifestivalen vill säga..=)

32 kommentarer
Mimo

They are cute! (-:

sara

haha, vilken söt :)

Evelina

Blir melodifestivalen för min del med, ska gotta mig i alla enorma klädkatastrofer :) btw, skorna var jätte söta! Ha en trevlig kväll :)

hannahsthlm

Mimo: & Sara: Jaaa...de är verkligen söta & annorlunda:)!

Evelina: Jaa..klädkatastroferna var nästan värre än nånsin ikväll så på den fronten blev jag inte besviken=)! Hoppas du har en trevlig kväll du oxå!

Emily

Dom är så söta :)

hannahsthlm

Emily: Precis:)!

Lee

soete! ^^

hannahsthlm

Lee: Jaa..riktigt sööööta är de allt!:)

Jessica

otrligt fina!

hannahsthlm

Jessica: mmmm..:)!

Pyret

Jättefina!

Hanna

åh! de är ju så söta! ;)

Emma

jag tycker de här skorna är grymt söta.

knugen

söta skor (o:

hannahsthlm

Pyret,Hanna, Emma, Knugen: Ja det är de verkligen..skulle kunna tänka mig ett par trots priset..känns roligare än Pretty B tycker jag=)!

Miss Carleon

cute!!

8ball

is very interesting site...

Crespo

http%3A%2F%2Fsextoys.ivipsearch.com%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%22http%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5C%22%3Esex+toys%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5Dsex+toys%5B%2Furl%5D%0D%0Ahello%2C+my+design%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fvouyer.ivipsearch.com%0D%0A%25

Elizabeth

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.9

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

I you all love!2

Amanda

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Prohor

Great Site - really useful information!e

Jesus

I\'m love this great website. Many thanks guyK

Sveta

Your+work+is+marvelous%21%21o

Bush

Nice site... Cool guestbook...l

Kim

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timea

Elza

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.y

Keno

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUc

Felixrebecka

I like this site. Keep it up!

Felixrebecka

I like this site. Keep it up!