Mini Fashion

52049-319
Det är inte bara jag som stylar Söta W & Lilla-E...det finns en hel uppsjö med shopaholic mamas and papas(nåja..mest mamas kanske) som får MER & MER att välja på i shopping väg till sina små telingar...här ovan några av mina favoriter ur några preppy  BARNkollektioner:

1.DIOR BABY DIOR Cashmere Logo Blanket  ca pris: 500 kr  
(perfekt filt att ha med i vagnen)
2.DIOR BABY DIOR Large Feeding Bottle Pink  ca pris:320 kr
(Jag veta att denna har förekommit i ett inlägg tidigare men nu här i ROSA...Det MÅSTE vara världens creddigaste nappflaska)
3.7 FOR ALL MAN KIND Cross Stitch A pocket jeans Girls ca pris :1600 kr
4 JUICY COUTURE KIDS Juicy Gold Charm bracelet  ca pris :700 kr
(Kanske Lilla-E skulle kunna ha ett sånt...hmmm?nja..men det är ju sååå sött)
5JUICY COUTURE KIDS GIRLS Juicy Tank& Lace Trim mini, ca pris linne: 300 kr och kjol ca :700 kr
6.JUICY COUTURE KIDS BOYS White King Tee ca pris:400 kr
(Det FINNS faktiskt Juicy for BOYS oxå...gissa VEM som ska shoppa DET på Fred Segal då..när jag nu kommer dit.)
7. RALPH LAUREN Layette Sean Polo Shortall  ca 210 kr (Världens sötaste sparkdräkt?)

Ho ho ho....Jag skulle precis krypa i duntofflorna & hasa iväg till sängen och krypa ner & läsa ELLE som
hade kommit i brevinkastet idag....Det var vad jag precis HADE tänkt jag skulle göra...MEN istället har jag fått tvinga i Lilla-E flytande alvedon( inget jag skulle önska att någon behövde göra) som han har fräst ut över hela min nytvättade FCUK hoodie och fått lägga honom i soffan för han är så genomförkyld så han inte kan sova...
Nu har han knäppt över till MTV (han är 3 år och zapp-mästare..lite skrämmande) och tittar på några "krokotiler" på JACK ASS (det är ju sååå bra barnprogram på tv så här dags..23.51..)
Han verkar redan bättre av medicinen och skrattar lite hest...så lät det ej när han vaknade för 30 min sen...då gallskrek han mycket  hest...TYPISKT att han ska bli sjuk nu stackarn när jag just blivit frisk...
Men det är saker man lär sig leva med när man har barn=)
Gick förövrigt BRA på The Little Gym idag, inga sträckningar, förrutom att det var VÄLDIGT svårt att hjula i Victoria Beckham jeansen...kunde kanske bytt jeans innan jag gick dit?!:)
Ciao!
55 kommentarer
Bohemica

Jättesött armband, jag vill nästan ha det själv... :)

hannahsthlm

Bohemica: Jaa..jag skulle oxå kunna tänka mig det=)!sooo cute!

Gloom

Barnpassaren är bara mormor och hon jobbar nästan bara helgnätter... alltså mycket ledig och kräver att få passa barnen ofta!!! Helt OK!!!

Vi bor i ett hus med stora fönster... vi vaknade halv-tre en natt av att vår då 4-årige son satt och tittade på video!!! Undrar hur många som åkte förbi och såg honom sittandes där och glo på TV och då dömde ut oss som slappa föräldrar?

hannahsthlm

Gloom: åhhh..vilken snäll mormor..låter ju toppen=)!
Ojj..vilken liten rackare..hoppas det inte var så många ute & körde kl halv tre..=)
Vi har rätt stora fönster oxå..undra om nån granne såg Lilla-E ligga och zappa kl 23.50 igår?!...hur som hellst var det en bra metod att låta honom görd det..han somnade nästan om på stört=)!

Sophie

Ja, det finns mycket sött till dom små!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

fashionista

det blir inte alltid bra när jag fotograferar heller, därför får man ta många, många på samma objekt :) fin blogg!

jessica

åh ett sånt armband skulle A vilja ha =)

hannahsthlm

Sophie: Jaaa...sååå mycket=)!

fashionista: Tack för tipset & superkul att du gillar bloggen;)!

jessica: Visst är det awesom!=)

malin

really... älskade lanzarote! ;)

sweet

Lord, vilka söta kläder.

hannahsthlm

malin: Sooo adorable there=)!

sweet: mmm...soo cute=)!

Angelica

Oh my God.... jag blir helt sugen på att skaffa en liten baby nu... det är farligt att läsa din blogg! =o)
Självbehärskning... självbehärskning....

hannahsthlm

Angelica: haha...det finns ju sååå mycket gulligt=)!Det är nästan farligt för mig att skriva om Dior nappflaskor oxå, vill nästan ha en LITEN baby igen då fast jag inte ska ha fler barn..=)

Cristel

Du har nog rätt, sparkdräkten är verkligen världens sötaste!

hannahsthlm

Cristel: jaa...den är helt adorable=)!

Emelie

Jag dör! Jag är så otroligt svag för barnkläder. Framför allt för riktigt småbarn. Som Ralph Lauren sparkdräkten var ju bara för söt och samma med Dior nappflaskan! Det är nästan så att man vill gå och köpa allt sånt nu, även fast man inte lär få barn på ett tag.. :)

Amanda

Nej vad sött!

lolita

Ohmygod vad sött! Sånna kläder ska mina barn ha en dag :D

hannahsthlm

Emelie: ha ha...det finns nog kvar då oxå..säkert i ÄNNU FLER preppy färger & modeller...=)

Amanda: Ja, det är det verkligen:)!

Lolita: Kan jag tänka mig:)!

Elsa

vilka söta R&R jeans :)

Hanna

Sött armband=)

Marina

French fashion in my ebay store :
http://stores.ebay.fr/marinamode

Marina

8ball

is very interesting site...

Britney

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21m

Sveta

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

bitch-juggernaut.

Hello people! Nice site!

Jesus

Hello people! Nice site!a

Helga

I have your site for its useful and funny content and simple design.o

Helga

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...h

Jesus

This is very interesting site...k

Anna

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUw

Meteor

Your site is very interesting and useful.

Jennifer

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21

Smith

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.o

Hillari

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.g

Smith

I like it and the background and colors make it easy to readw

Jennifer

Just serfed in. Great site, guys!b

Vasilii

Looking for information and found it at this great site...r

Park

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Bill

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...-

Meteor

Your site is very interesting and useful2

Svetlana

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.t

Joon

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff."

Kim

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)i

Prohor

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(o

Joon

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0AE

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck5

Bob

This is very interesting site...!

Kim

Many interesting information on your site - keep up good worky

Elizabeth

I you all love!

Bush

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Erica

Var hittar man den rosa diorflaskan??? Måste ha..:)